Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Ewelinka u mnie lepszy, chociaz dzisiaj po seruszkowaniu znowu plamienia.. Mam nadzieje, ze to przez troszke ostrzejsze przytulasy a nie nadzerka... Za miesiac chce isc do ginekologa..

    Ale mam lenia.. Za 2 t h do pracy :/

    Benitka krechy ciazowe czy owu? :)
    u mnie kochana dzis jak narazie plamien nie ma wiec nie chce zapeszac mam nadzieje ze juz sie nie pojawia tylko u mnie z tempki zaczynaja sie robic gory i pazury : ) ale to nic czekam spokojnie do wizyty u gina juz sie doczekac nie moge nie wyjde mu z gabinetu jesli sie wszystkiego nie dopytam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margotka87 wrote:
    dzien dobry Kochane ja sie chyba przesiade do pociagu listopadowego :) bo tempka spada w dol:/ a z Mloda juz lepiej przynajmniej nie wymiotuje :) buziaki i pozdrawiqam i przesylam sloneczka troche
    Kochana nie poddawaj sie i nawet nie waz sie wysiadac z pociagu !!! nie wolno usiac spokojnie i sobie siedz

    Margotka87 lubi tę wiadomość

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 17 października 2013, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    udostepniona :)

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 686

    Wysłany: 17 października 2013, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelinko siedze siedze i sie nie ruszam ale w razie czefgo to przesiadka na nastepny miesiac :) ale sie nie poddam :*

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margotka87 wrote:
    Ewelinko siedze siedze i sie nie ruszam ale w razie czefgo to przesiadka na nastepny miesiac :) ale sie nie poddam :*
    Walczymy do konca i sie nie poddajemy : ) mysli odganiamy niech sie dzieje co ma byc bo jak bedziemy sie stresowaly to na dobre nam to nie wyjdzie kochana

    Margotka87, Ruda27 lubią tę wiadomość

  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 686

    Wysłany: 17 października 2013, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelinko dziekuje za mile slowa i odgonienie zlych mysli :* cio ja bym bez Was zrobila :)

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 686

    Wysłany: 17 października 2013, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ile dni prze @ spada tempka?

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co wiem okolo dnia przed @ albo w dniu @... U Ciebie tak napewno nie jest. Mysl pozytywnie kochana.. Mi to wyglada na implantacje :p

    Margotka87 lubi tę wiadomość

  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 686

    Wysłany: 17 października 2013, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziekuje za odp :* chyba zwariuje do 25tego :|

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pozdrawiam dziewczyny i wspaniałego dnia dla Was wszystkich :D

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 686

    Wysłany: 17 października 2013, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb wzajemnie :*

    Plumb80 lubi tę wiadomość

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, ja to chyba odpuszczam w tym miesiącu :( Mało serduszek, jak narazie z owulką też kiepsko, no nie wiem jak to będzie ;( A przy tej tempce nie zapowiada się że ona wogóle nastąpi :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia masz ladny wykres.. Dopiero 11 dzien cyklu pewnie owu sie zjawi.. A serduszek tez widze nie malo.. Glowka do gory slonce :)
    Ja myslalam, ze u mnie bezowu cykl, ale jeszcze jest nadzieja.. Na dniach sie okaze czy byla..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia2020 wrote:
    Hej dziewczyny, ja to chyba odpuszczam w tym miesiącu :( Mało serduszek, jak narazie z owulką też kiepsko, no nie wiem jak to będzie ;( A przy tej tempce nie zapowiada się że ona wogóle nastąpi :(
    o nie kochana !!! nie poddajemy sie !!! Co to za wycofywanie sie co ? wsiadlas do pociagu Ja drzwi zamknelam nie ma wysiadki teraz !! to zobacz moj wykres powinno cie pocieszyc ze ja jestem 23 dniu cyklu I tez jej jeszcze nie mam ale zdalam sobie sprawe ze zamartwianie sie nie pomoze przyspieszyc owulki : *

    Plumb80 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    o nie kochana !!! nie poddajemy sie !!! Co to za wycofywanie sie co ? wsiadlas do pociagu Ja drzwi zamknelam nie ma wysiadki teraz !! to zobacz moj wykres powinno cie pocieszyc ze ja jestem 23 dniu cyklu I tez jej jeszcze nie mam ale zdalam sobie sprawe ze zamartwianie sie nie pomoze przyspieszyc owulki : *

    Dobrze kochana, zostanę :)

    Plumb80, Ewelina23 lubią tę wiadomość

  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 686

    Wysłany: 17 października 2013, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny głowy do góry :* siedziec na dupachw naszym pociagu bo my przesiadek nie przewidujemy :)

    Plumb80, mycha28 lubią tę wiadomość

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i o to chodzi :) Nie poddajemy się !!!!!!!!!!!!! Brawo Ewelinko,postawiłaś koleżankę do pionu ;)
    Kochane,nie zrażajcie się drobnymi niepowodzeniami !!!!!!
    Warto walczyć :)

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2013, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia2020 wrote:
    Dobrze kochana, zostanę :)
    No To juz nie smutaj wszystko bedzie dobrze zobaczysz : )

  • myszkaazi Autorytet
    Postów: 647 528

    Wysłany: 17 października 2013, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny! Ja niedawno z pracy wróciłam, już po obiadku i leżę, bo nie mam siły. Ucho mnie tak przepotężnie boli, że nie mogę sobie dać rady. Chyba jakieś zapalenie :| Po powrocie do domu strasznie dużo pięknego, rozciągliwego śluzu zaobserwowałam i teraz mi pika prawy jajnik, nawet tak zaciska, więc pewnie owulka po poronieniu będzie szybciej niż zawsze, chyba, że objawy po prostu wcześniej, a owu przyjdzie 14-15 lub 19-20 dc, jak zawsze :) Teraz czekam tylko na M. i trzeba <3 wieczorkiem, żeby maksymalizować szanse :)

    Margotka87 lubi tę wiadomość

    f2w39n73pzr0nefs.png
  • karmelek Autorytet
    Postów: 1485 1627

    Wysłany: 17 października 2013, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już sama nie wiem.. na zmianę boli mnie prawy i lewy jajnik... wczoraj było przytulanko :) dziś też by się przydało bo śluz się zmienił, ale jestem po pracy tak wykończona że najchętniej juz bym poszła spać, a tu jeszcze synka na trening trzeba zawiesć...

‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego