Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podobno ma być tutaj najsroższa zima od 1969r. Dobrze,że kupiłam wczoraj zimowe buty z dobrą antypoślizgową podeszwą,bo teraz raczej piruety u mnie nie wskazane :P

    Paulia87, iza30, mungo lubią tę wiadomość

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    kurcze te testy sobie ze mna w kulki leca ;/ jak sie wkurze to pojde kupie tu tylko tu sa droge :/
    iza ile placilas za testy ?
    25 euro za 7 testow

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    kurcze te testy sobie ze mna w kulki leca ;/ jak sie wkurze to pojde kupie tu tylko tu sa droge :/
    iza ile placilas za testy ?

    Hej laska :)
    No jak tak dalej pójdzie to dojdą po owulce :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    25 euro za 7 testow
    strasznie droge :/ teraz 15 euro z przesylka i 35 testow plus 5 ciazowych . :/ale jeszcze ich nie ma

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb80 wrote:
    Podobno ma być tutaj najsroższa zima od 1969r. Dobrze,że kupiłam wczoraj zimowe buty z dobrą antypoślizgową podeszwą,bo teraz raczej piruety u mnie nie wskazane :P
    Ja sobie przywiozlam kozaki z polski i co musza poczekac teraz do przyszlego roku :P no moze uda sie wykorzystac od stycznia, jak dobrze pojdzie

    Plumb80, mungo lubią tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb80 wrote:
    Hej laska :)
    No jak tak dalej pójdzie to dojdą po owulce :/
    Czesc Anitko
    no ale chyba jej nie bedzie bo sluzu plodnego brak :/ ale dlaczego ten jajnik daje o sobie znac

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 listopada 2013, 13:04

    Paulia87, Plumb80 lubią tę wiadomość

  • Paulia87 Autorytet
    Postów: 1146 1243

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb80 wrote:
    Podobno ma być tutaj najsroższa zima od 1969r. Dobrze,że kupiłam wczoraj zimowe buty z dobrą antypoślizgową podeszwą,bo teraz raczej piruety u mnie nie wskazane :P
    No raczej nie będziesz piruetów kręcić nie jesteś już sama tylko bąbelek mały tam siedzi sobie:)

    iza30, Plumb80, mungo lubią tę wiadomość

    [link=https://www.suwaczki.com/]relg2n0a30cpa83g.png[/link]
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    strasznie droge :/ teraz 15 euro z przesylka i 35 testow plus 5 ciazowych . :/ale jeszcze ich nie ma
    Ja ci mowilam ze nie przyjad tak szybko, oni maja czas

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    Ja ci mowilam ze nie przyjad tak szybko, oni maja czas
    masakra jakas

  • Paulia87 Autorytet
    Postów: 1146 1243

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Czesc Anitko
    no ale chyba jej nie bedzie bo sluzu plodnego brak :/ ale dlaczego ten jajnik daje o sobie znac
    Kurna Ewelcia nie wiem czemu on pobolewa ale na bank brak śluz płodnego mi z reguły na bieliźnie nie widać ściągam szyjki śluz...

    mungo lubi tę wiadomość

    [link=https://www.suwaczki.com/]relg2n0a30cpa83g.png[/link]
  • Paulia87 Autorytet
    Postów: 1146 1243

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina a skąd zamówiłaś??

    [link=https://www.suwaczki.com/]relg2n0a30cpa83g.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulia87 wrote:
    Kurna Ewelcia nie wiem czemu on pobolewa ale na bank brak śluz płodnego mi z reguły na bieliźnie nie widać ściągam szyjki śluz...
    tylko mam problem bo ona jest wysoko i mam paznokcie i nie chce tam grzebac tak bardzo ale wczoraj jak sprawdzalam to byl kremowy szystko to takie skaplikowane :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulia87 wrote:
    Ewelina a skąd zamówiłaś??
    alegro

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja sie zastanawiam czy u mnie owulacja byla program ja wyznaczyl ale nie odczulam jej tak jak co miesiac :/ Teraz przerwa na dwa cylke napewno a pozniej zobaczymy co bedzie z noga teraz zostalo mi czekac do 30 grudnia :(

    mungo lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    A ja sie zastanawiam czy u mnie owulacja byla program ja wyznaczyl ale nie odczulam jej tak jak co miesiac :/ Teraz przerwa na dwa cylke napewno a pozniej zobaczymy co bedzie z noga teraz zostalo mi czekac do 30 grudnia :(
    po tym wypadku moglas nie odczuc

    iza30 lubi tę wiadomość

  • Paulia87 Autorytet
    Postów: 1146 1243

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    alegro
    A jaką przesyłką?? Oni mają określone w ile ma przyjść a dostałaś zwrotnego maila że wysłali??

    [link=https://www.suwaczki.com/]relg2n0a30cpa83g.png[/link]
  • Paulia87 Autorytet
    Postów: 1146 1243

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    A ja sie zastanawiam czy u mnie owulacja byla program ja wyznaczyl ale nie odczulam jej tak jak co miesiac :/ Teraz przerwa na dwa cylke napewno a pozniej zobaczymy co bedzie z noga teraz zostalo mi czekac do 30 grudnia :(
    Iza przepraszam ja nie czytałam poprzednich postów co Ci się właściwie stało z tą nogą??

    [link=https://www.suwaczki.com/]relg2n0a30cpa83g.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulia87 wrote:
    A jaką przesyłką?? Oni mają określone w ile ma przyjść a dostałaś zwrotnego maila że wysłali??
    tak dostalam 21 listopada ze zostalo wyslane . Przesylka pobraniowa

  • Paulia87 Autorytet
    Postów: 1146 1243

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To już powinna być może zadzwoń zapytaj??

    [link=https://www.suwaczki.com/]relg2n0a30cpa83g.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulia87 wrote:
    To już powinna być może zadzwoń zapytaj??
    a to mozna tam zadzwonic hehe ale ze mnie glab matko kochana

    Paulia87, iza30, mungo lubią tę wiadomość

‹‹ 435 436 437 438 439 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego