X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karmelek wrote:
    u mnie sie chyba @ rozkreca :( a taka mi juz nadzieje narobila :(
    jestem zla i rozdrazniona, zdążylam nawrzeszczeć na mojego tatę i męża, na koniec jemu jeszcze trzasnęłam drzwiami... :/
    mam ochote usiasc i sobie poplakać....
    nie martw się kochana ;* ja tez czasami tak mam ze mam ochote trzasnąć drzwami i się rozplakac w samotności

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karmelek wrote:
    u mnie sie chyba @ rozkreca :( a taka mi juz nadzieje narobila :(
    jestem zla i rozdrazniona, zdążylam nawrzeszczeć na mojego tatę i męża, na koniec jemu jeszcze trzasnęłam drzwiami... :/
    mam ochote usiasc i sobie poplakać....
    Przykro mi karmelek przytulam mocno.

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Ja kochana nigdzie nie bylam a glowa mnie boli :/


    No to jak nigdzie nie bylas to wine zwalamy na pogode :-)...

    63b363a823.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    Noga oki, daje o sobie znac najgorzej wieczorami ale da sie wytrzymac
    Ja siedzialam w domku z Andrzejem on sobie saczyl gin z tonikiem a ja cole :P
    Dzis sie obijam A gotuje obiadek a pozniej jeszcze bedzie piekl karpatke mam smaki :)


    Aaa zapombialam zapytac czy znajdzie sie dla mnie choc jeden kawalek przepysznej karpatki :-)....

    iza30 lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek wrote:
    Aaa zapombialam zapytac czy znajdzie sie dla mnie choc jeden kawalek przepysznej karpatki :-)....
    JAsne ze tak :)

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mmm karpatka uwielbiam a dla mnie tez się znajdzie kawalek hehe

    iza30 lubi tę wiadomość

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka19 wrote:
    mmm karpatka uwielbiam a dla mnie tez się znajdzie kawalek hehe
    no pewnie, ciasto wlasnie w piekarniku

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek wrote:
    No to jak nigdzie nie bylas to wine zwalamy na pogode :-)...
    no wlasnie u mnie slonoczko swieci :)

  • karmelek Autorytet
    Postów: 1485 1627

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja czekam ciagle na ta @, ciagle mi sie nie rozkrecila, latam do lazienki co 5 minut i nic, tylko mega duzo sluzu.. ale rano napewno byl lekko rozowy, dlatego myslalam ze juz okres, a teraz juz nie jest podbarwiony... oszalec idzie!!

  • myszkaazi Autorytet
    Postów: 647 528

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam z kolei takie rzuty bólu miesiączkowego i okropny ból krzyża oraz trądzik do tego... :| Też mam wrażenie, że za chwilę @ dostanę.

    f2w39n73pzr0nefs.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to jedziemy do Izy na karpatke :-)

    iza30 lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek wrote:
    No to jedziemy do Izy na karpatke :-)
    zapraszam juz gotowa :)

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej ja tez iza zaraz bede..

    iza30 lubi tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza.....ubieram sie i pedze bo nuc do kawki nie mam

    iza30 lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izaw jakiej czesci anglii jestes??

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza w siadam do auta godzinka i jestem :D wpraszam sie na na kawe i ciasto :P hehe swirki

    iza30 lubi tę wiadomość

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uhu hu ale bedzie impreza bedzie sie dzialo :-D

    iza30 lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    izaw jakiej czesci anglii jestes??
    jestem w Irlandii

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Iza w siadam do auta godzinka i jestem :D wpraszam sie na na kawe i ciasto :P hehe swirki
    kule ale dluga ta godzina :P

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    kule ale dluga ta godzina :P
    hehe wpadla bym ale jutro do pracy ide :/ mialam isc we wtorek ale jednak jutro :)

    iza30 lubi tę wiadomość

‹‹ 473 474 475 476 477 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ