Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne szybsza miesiaczka czy krwawienie implantacyjne?
Odpowiedz

szybsza miesiaczka czy krwawienie implantacyjne?

Oceń ten wątek:
  • M-ka1990 Autorytet

Wysłany: 22 lutego 2021, 19:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pierwsze siwe włosy już miałam w wieku 20 lat 😪 no ja ogólnie na blond się farbuje to też co chwilę....tak wzięłam wolne bo w sumie na 12 zaczym dojadę zaczym co to bez sensu do pracy na trochę;) kurde próbuje sobie przypomnieć czy pytałam czym się zajmujesz ale za cholere nie mogę sobie przypomnieć 🤣

• Madzialena1 Koleżanka

Wysłany: 22 lutego 2021, 19:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha a nie pamiętam czy pytałaś. Pracuję w reklamie jestem takim projektantem grafikiem 😉 no tak i pół dnia Ci zleci to lepiej mieć wolny cały dzień i na spokojnie sobie załatwić. A ja jakaś zła jestem ale to pewnie ten okres tak na mnie działa.

• M-ka1990 Autorytet

Wysłany: 22 lutego 2021, 19:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to ciekawie ciekawie;) pewnie przez okres najlepiej na to zwalić i może zmiana pogody ;) ja idę może ruszę się chociaż z pieskiem na spacer ;)

• Madzialena1 Koleżanka

Wysłany: 23 lutego 2021, 08:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale mi okres na wieczór dal popalić... myślałam że padnę w bólu...noc nie przespana, jestem półprzytomna a mam wazny projekt do dokończenia zwłaszcza że klient marudny i tak już kilka poprawek chciał. Ech teraz też już zaczyna boleć. Muszę wziąć ze 2 proszki odrazu zjeść śniadanie zrobić litr kawy i szybko wykonać pracę. A Ty koniecznie daj znać jak po wizycie.

• M-ka1990 Autorytet

Wysłany: 23 lutego 2021, 09:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj kochana współczuję Ci bardzo mam nadzieje ze jutro już będzie lepiej ...dobrze dam znać;)

• Madzialena1 Koleżanka