X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Testowanie -Lipiec 2017.
Odpowiedz

Testowanie -Lipiec 2017.

Oceń ten wątek:
  • asia-bez Przyjaciółka
    Postów: 153 32

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teoretycznie niektóre dziewczyny gdzieś na forum pisały, że można zacząć pić do 3 dc, później lepiej nie zaczynać.

    https://www.suwaczki.com/tickers/8p3ougpjyjxzxjth.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kremowe plamienie to nie z powodu proga? Raczej po prostu nie?

  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kremowe plamienie ja mam prawie zawsze w dni niepłodne. Takie mleczne. Więc nie mam pojęcia. Ja to w ogóle czytając was jestem ciagle zielona w tych wszystkich kwestach...

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha bo jeszcze luteine 2 x dziennie biore i to tez moze wyolywa i dlatego no nic czekam na spokojnie do jutra

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia dziewczyny :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki kochana ;*

  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 14 lipca 2017, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie rozumiem, czemu moja aplikacja na telefonie zaznaczony test pozytywny owulacyjny oznacza jako owulację w tym dniu, nie powinna dodać min 24 h?

    Powinnam tak liczyć, prawda, jeżeli w 14 dc o 17 test pozytywny, to owulacja najwcześniej w 15 dc o 17 najpóźniej 16 dc o 5 rano, tak?

    Być może wydawać się to Wam może mega głupim pytaniem, ale chciałabym sobie poprawnie wyznaczyć dzień testowania :-)

    * hormony w normie