Forum Starając się - ogólne Testowanie -Lipiec 2017.
Odpowiedz

Testowanie -Lipiec 2017.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M8isia wrote:
    Kiedys na pewnym forum czytalam ze dziewczyna 1 bete miala mniejsza niz Suzanna chyba 1 cos. Po 2 dniach juz miala duza wiekszy przyrost. Wiec Su pochwal sie w poniedzialek zwiekszona beta niech wszystkim szczena niedowiarkom szczena opadnie.
    Wbijaj Misia na wątek 'plotki staraczek i nie tylko' :) Zobaczymy co będzie mam najdzieje na najlepszy scenariusz :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ty sama wiesz wkoncu to twoj organizm i na pewno wiesz sama co sie z nim dzieje.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M8isia wrote:
    Ty sama wiesz wkoncu to twoj organizm i na pewno wiesz sama co sie z nim dzieje.
    Okaże się wkrótce

  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 lipca 2017, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha, teraz to juz naprawde mnie rozbawilyscie. Wkrecajcie dalej biednej dziewczynie!

    Przeciez nikt jej nie zazdrosci (jak niektorzy ma tym forum twierdza), wrecz przeciwnie, dziekuje losowi, ze nie przechodze co miesiac takich meczarni!! Kazda z nas zyczy jej tej ciazy, naprawde nie widzicie ze to przybiera troche niebezpieczny obrot spraw?

    Ja nie neguje tego, ze ona wierzy ze jest w ciazy! Naprawde jej tego zycze, ale tutaj jest potrzebny ostrozny optymizm, bo im wyzej wejdziemy w tych swoich upewnianiach - tym upadek będzie bolesniejszy.

    Wolalabym na swojej drodze spotkac osoby takie jak Doti, czy Zgredek ktore powiedza szczerze co mysla niz rozkoszowac sie ciaza ktora wcale nie jest pewna.

    Su moze wstawic sobie za pare dni co chce. Nie moj interes, nie bede sprawdzac jak jej przyrasta beta. ale uwazam ze najlepiej jakby okazalo sie ze to ciaza, zeby co miesiac nie przechodzila tego.
    Ja sie juz naczytalam w zeszlym cyklu,
    W tym jest powtorka. Nie przedzladza mi to, ale jezeli dochodzi do
    Tego ze zwykle
    Pytanie traktuje jako atak i sama
    Przyznaje ze jest zestresowana to ludzie, co bedzie jak to nie bedzie ciaza. Wasze gratulacjee na pewno przyczynia sie do zwikeszenia jej rozczarowania.

    Co innego trzymac kciuki, wierzyc, wspierac w co innego bezmyslnie, bez zastanowienia celebrowac juz ciaze jak jest tyle niewiadomych.

    Zgredek 12, Cheresta lubią tę wiadomość

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zobaczymy co komu los przyniesie jak mi czy Tobie Oda33 miejmy nadzieje ze wszystkie bedziemy sie nie dlugo cieszyc naszym szczesciem.

    Magdzia85F lubi tę wiadomość

  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uciekam z tego watku i drugiego.
    Narazie dziewczyny :-* :-* :-* :-*
    Wszystkim życzę dwoch kreseczek, ale i tak jestem pewna ze kazda z nas je zobaczy prędzej czy pozniej paaa

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle, ze to forum potrafi przytloczyc :) jak sie nie ma wypracowanego zdrowego podejscia, latwo wpasc w zle nawyki.

    Ja zycze nam wszytkich 2 kresek, nikomu nie zazdroszcze, nawet nie umiem komus zazdroscic ciazy wiedzac jak go to cieszy. Po prostu swoje wariactwa tez przezylam i ciesze sie ze bliscy sprowadzili mnie do pionu. Potem okazalo sie ze z taka prolaktyna i tak nie moglam byc w ciazy, wiec mam 2 cykl ze zbita prolaktyna i naprawde wierze ze sie udalo, a co sie okaze - zobaczymy :))

    Su, duzo cierpliwosci i dystansu. I osob na swojej drodze madrych, ktore wspieraja Cie szczerze a nie slepo poprawiaja ci tylko humor :-) trzymam kciuki za piekna bede w poniedzialek! I nie czuj sie atakowana, po prsotu pomysl o co moglo chodzic, czy na pewno sie nie krzywdzisz.

    Sciskam i licze na poytywne testy!!

    M8isia, Cheresta lubią tę wiadomość

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda 33 ja rowniez zycze Tobie zebys wkoncu zobaczyla upragnione 2 kreski :)

  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No mam nadzieje ze wszystkie sobie tu tego zyczymy :)
    Ja pierwszy raz od hoho albo i od zawsze mialam owulacje (jezeli mialam) idealnie ok 14-15 dc (test + sluz +szyjka). Zawsze cykle ok 34 dniowe, wiec czuje ze moj organizm dobrze zaczal pracowac po zbiciu prolaktyny i jakos mnie to w ogole
    Uspokoilo, nawet jak sie nie uda w tym cyklu, chociaz licze ze zaskoczylo :)

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • Rene Autorytet
    Postów: 3900 1753

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    o jak dobrze kamień z serca że z nim wszystko ok :)
    też jest mi lżej teraz tylko będziemy szukać przyczyny alergii

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem jak wygladala opuchlizna i patrzac na pogode to pewnie nie, sle obrzek twarzt czesto od slonca sie robi.
    U kobiet to czesto kosmetyki, najlepiej robic testy, bo czlowieka moze uczulic nagle cos, co stosowal wiele lat.

    Mnie podobno,
    Chciiaz pol
    Zycia jadlam, uczulily orzechy, tez spuchlam i szpital.

    Nie sprawdzilam jeszcze tego. Dobrze ze to juz za wami!

    Rene lubi tę wiadomość

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    też jest mi lżej teraz tylko będziemy szukać przyczyny alergii
    To mogło byc wszystko tak naprawdę... Moze testy alergiczne pomogą?

    Rene lubi tę wiadomość

  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, że pytanie jest dziwne, no ale jednak wolę zapytać.
    W 12 dc wykonałam dwa testy: popołudniu i wieczór gdzie na dwóch były ledwo widoczne. 13dc tez wykonałam dwa testy : popołudniu były takie same, a na drugim wieczorem juz ta druga słabsza. 14 dc tez dwa i jeszcze bardziej słabsza, a w 15 dc jeden test i ledwo widoczna ta druga kreska. Dziś 16 dc odpuścił testy bo były coraz słabsze. Źle zrobiłam?
    Czy cykl na straty , bo pech chciał, że mój wrócił dopiero w 13dc (test na +) i <3 były w 13 i 15 dc wiem, że jutro też będzie, ale to i tak za późno?
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za odpowiedzi mimo tego, że nie jestem tu tak często, aby móc cokolwiek komuś doradzić i tylko się udzielam gdy mam jakiś kłopot, lub typu: trzymam kciuki.
    Oczywiście jak zwykle z butami się pcham. Juz pisałam na innym wątku, ale chciała bym poznać ocenę sytuacji największej możliwej ilości dziewczyn.
    Powiedzcie oczywiście szczerze ogarnąć się za wczasu czy jest cień szansy, że <3 w dzień po pozytywie mają sens? Przed nic nie było bo mój był nie obecny do tego dnia :/
    Pozdrawiam i kibicuje wam :*

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    mamy wyniki prawie wszystko w dolnych granicach normy,niektóre parametry obniżone pewnie przez leki które bierze min przez sterydy,tym mamy sie nie martwić,CRP w normie także jest podejrzenie alergii tylko nie wiemy na co,będzie dalej diagnozowana...Na szczęście obrzęk ustąpił całkowicie więc go wypuścili do domu:-):-):-):-)

    Dobrze, że wypis dostał i, że mniej więcej wiadomo w czym sprawa.
    Wierzę, że testy wykaża w czym kłopot żeby powtórki nie było już.

    Rene lubi tę wiadomość

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda33 a mierzysz temp czy opierasz sie tylko na testach i sluzie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna_z_Wielu wrote:
    Wiem, że pytanie jest dziwne, no ale jednak wolę zapytać.
    W 12 dc wykonałam dwa testy: popołudniu i wieczór gdzie na dwóch były ledwo widoczne. 13dc tez wykonałam dwa testy : popołudniu były takie same, a na drugim wieczorem juz ta druga słabsza. 14 dc tez dwa i jeszcze bardziej słabsza, a w 15 dc jeden test i ledwo widoczna ta druga kreska. Dziś 16 dc odpuścił testy bo były coraz słabsze. Źle zrobiłam?
    Czy cykl na straty , bo pech chciał, że mój wrócił dopiero w 13dc (test na +) i <3 były w 13 i 15 dc wiem, że jutro też będzie, ale to i tak za późno?
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za odpowiedzi mimo tego, że nie jestem tu tak często, aby móc cokolwiek komuś doradzić i tylko się udzielam gdy mam jakiś kłopot, lub typu: trzymam kciuki.
    Oczywiście jak zwykle z butami się pcham. Juz pisałam na innym wątku, ale chciała bym poznać ocenę sytuacji największej możliwej ilości dziewczyn.
    Powiedzcie oczywiście szczerze ogarnąć się za wczasu czy jest cień szansy, że <3 w dzień po pozytywie mają sens? Przed nic nie było bo mój był nie obecny do tego dnia :/
    Pozdrawiam i kibicuje wam :*


    Wg mnie jest szansa.

  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko na testach i sluzie. No i szyjce, byla naprawde miekka i na prwno otwarta, a jak wysoko nie wiem. Sluz tez jest dla mnie nowoscia, a moze przed staramiami nie zwracalam uwagi? No nic, nie wiem czy byla owu, bo jedyne klucia czulam dopiero dzis i to chwile.

    A czy jak test nie gwarantuje owulacji, to sluz juz bardziej, czy tez moze nie byc owu? :)

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdzia85F wrote:
    Wg mnie jest szansa.

    Okey dziękuję za odp. :*

    Magdzia85F lubi tę wiadomość

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdzia85F wrote:
    Wg mnie jest szansa.

    Moim zdaniem tez szansa, skoro w 13 dc byl pozytywny to owu byla cvhwile pozniej, a 13 dc byly starania to plemniki sobie poczekaja ;)

    Jedna_z_Wielu lubi tę wiadomość

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda33 ja sie opieram na sluzie i na temp. Mi mierzenie temp duzo daje zawsze w dzien owulacji bola mnie jajniki i podbrzusze i potem temp juz wzrasta. W sumie monitoring daje 100% pewnosci zeowu byla.

‹‹ 210 211 212 213 214 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego