Forum Starając się - ogólne Torunianki :)
Odpowiedz

Torunianki :)

Oceń ten wątek:
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 9 listopada 2014, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka wrote:
    hej dziewczyny ja już w domku czyję się dobrze nie ma co się bać :-)
    dr Ł mówił że wszystko u mnie ok jajowody drożne a zrostów jednak nie było także teraz to już chyba lżejsza głowa i do pracy :-)
    Rah ciężko mi powiedzieć ale myślę że miesiąć na pewno zekania takżę jak najszybciej się zapisz.
    dzięki za wszystkie kciuki buziaki :-)
    Kasiu! Bardzo dobre wiadomości!

    Wpadłam się tylko przywitać, my zrywamy boazerię i wczoraj poszło jakieś spięcie, że wywaliło bezpiecznik główny, a że stara instalacja to musieliśmy wezwać teścia- elektryka do pomocy... no i naprawił, ale gdzieś jest coś nei tak i dziś będziemy szukać zwarcia, a raczej oni będą a ja będę patrzyła :)

    Buziaki
    Przyjemnej niedzieli!

    misia79, Iwka, Kaśka lubią tę wiadomość

    83c27385cd.png
  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 9 listopada 2014, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka wrote:
    Dzięki dziewczyny za wsparcie ;-) czuję sie super nie biore leko p/bolowych od eyjscia ze szpitala i jest ok. Ja w tym cyklu odpuszczam staranka bo miałam jeszcze rzz kontrast podany do oceny droznosci i jakies wstrzasy jajnikow czy coś podobnego zeby je pobudzic i prawdopodobnie bedzie bezowulacyjny ten cykl tylko zeby sie nie dluzyl :-)
    Bardzo dobrze Kasiunia że wszystko jest dobrze czyli cykl bez staranek i bardzo dobrze przynajmniej Ty i mąż odpoczniecie psychicznie poczekasz spokojnie na @ i zaczniecie i zobaczysz że od razu będzie to strzał w dziesiątkę :-) Byc może to cykl bezowulacyjny życzę Ci aby się zbytnio nie dłużył :-)

    Iwka, Kaśka lubią tę wiadomość

  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 9 listopada 2014, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka wrote:
    Dzięki dziewczyny za wsparcie ;-) czuję sie super nie biore leko p/bolowych od eyjscia ze szpitala i jest ok. Ja w tym cyklu odpuszczam staranka bo miałam jeszcze rzz kontrast podany do oceny droznosci i jakies wstrzasy jajnikow czy coś podobnego zeby je pobudzic i prawdopodobnie bedzie bezowulacyjny ten cykl tylko zeby sie nie dluzyl :-)
    No to super :) Ważne żeby wszystko się oczyściło i zobacz tak się bałaś :* Mnie też straszyli zrostami i niedrożnością i wszystko było oki. A wstrząs jajników to kauteryzacja :) Mi po Tym jajnik ruszył i mam prawie na przemian owulkę a wcześniej miałam tylko z jednego!!!
    Kaśka to w grudniu II krechy na teście !!!!

    misia79, Kaśka lubią tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 9 listopada 2014, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudziutka7 wrote:
    Kasiu! Bardzo dobre wiadomości!

    Wpadłam się tylko przywitać, my zrywamy boazerię i wczoraj poszło jakieś spięcie, że wywaliło bezpiecznik główny, a że stara instalacja to musieliśmy wezwać teścia- elektryka do pomocy... no i naprawił, ale gdzieś jest coś nei tak i dziś będziemy szukać zwarcia, a raczej oni będą a ja będę patrzyła :)

    Buziaki
    Przyjemnej niedzieli!
    Szybkiego remonciku życzę :)

    misia79 lubi tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 9 listopada 2014, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane ja tylko na chwilę <3 Znajomi zostają do jutra!!!! A ja nie przygotowana na taki czas, mieli dzisiaj jechać i prawie wszystko mi sie do jedzenia pokończyło. Kurcze mogli uprzedzić że plany się pozmieniały - no trudno muszę to ogarnąć! Teraz wywaliłam ich na starówkę a ja staram sie odgruzować mieszkanko ;/ A się kłócą ! Jestem w szoku...
    Życzę kochane wspaniałej niedzieli <3

    edit: i u mnie @ do wieczora przylezie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 listopada 2014, 13:44

    misia79, Kaśka lubią tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 9 listopada 2014, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka :-)
    ja sobie odpoczywam tylko piesek mnie zmusza na spacerki bo jęczy niemiłosierne heh a mój M pojechał ale już niedługo wróci i to z obiadkiem :-)
    dziś też spoko się czuję tylko trochę barki bolą ale jak się na tym skupię bo jak nie myśle to nie jest źle pbólów nie potrzebuję.

    życzę miłej niedzieli i kto ma to długiego weekendu :-)

    misia79, Iwka lubią tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 10 listopada 2014, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej laseczki witam się z rana :-)
    trochę ponuro i ciemno już deprecha się odzywa powoli :-P
    u mnie ok już mnie roznosi najchętniej to bym coś porobiła ale staram się jeszcze poleniuchować bez wyrzutów sumienia :-)

    Misia Ty jesteś obcykana w tych szpitalnych klimatach mam kilka pytań do Ciebie ale może złapię Cię później :-)

    misia79, Iwka lubią tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 10 listopada 2014, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej :-) Ja wpadłam na chwilkę zobaczyć co tutaj słychać a jestem w pracy. Widzę że dziś każdy leniuchuje do góry brzuchem :-)
    Kasiu możesz pytać o co zechcesz jak tylko będę wiedziała to Ci odpowiem. :-)
    Buziaczki pozdrowionka z Bydzi :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 listopada 2014, 15:57

    Iwka lubi tę wiadomość

  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 10 listopada 2014, 23:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj dzień lenia! Dobranoc i słodkich snów:)

    misia79 lubi tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • rah Autorytet
    Postów: 2271 1667

    Wysłany: 11 listopada 2014, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien lenia? To znaczy, ze tylko ja wczoraj pracowałam?;p
    Miłego dnia!

    Iwka lubi tę wiadomość

    16ud0dw4pvgujdsb.png
    † 03.09.2010 (12tc)
    Ponad 4 lata oczekiwań, niedrożny jajowód, na drugim wodniak, ostre zapalenie przydatków.
  • siala Przyjaciółka
    Postów: 79 125

    Wysłany: 11 listopada 2014, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzień dobry:)
    jak też wczoraj pracowałam, ale krótko;)
    dziewczynki a orientujecie się jak to jest właśnie przy 2,4mln/ml plemników z serduszkowaniem? co drugi dzień, co 3 dzień? :)

    misia79, Iwka lubią tę wiadomość

    5b5211ad7eafec310ad4ffe564da66b6.png
  • siala Przyjaciółka
    Postów: 79 125

    Wysłany: 11 listopada 2014, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo dziś mam lekki wzrost, to oznacza, że za ok 2 dni będzie owu jeśli będzie? :)

    misia79, Iwka lubią tę wiadomość

    5b5211ad7eafec310ad4ffe564da66b6.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 11 listopada 2014, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rah ja miałam wolne za 1.11 :) siala kurczę nie wiem jak to jest, ale mi się zdaję że to nie chodzi o ilość ale o jakość nasienia.
    Mój dzisiaj znowu biegnie i zaraz jedziemy do Pigży, a później na obiad do rodziców. Milej niedzielo-wtorku :)

    misia79 lubi tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • siala Przyjaciółka
    Postów: 79 125

    Wysłany: 11 listopada 2014, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzeba poczekać...
    Iwka cały czas myslę o tym żeby kiedyś wziąć udział w tych łubiankowych biegach;) mój rekord to 6,5 km ale znajoma namawia mnie na dyszkę w ciechocinku za rok. a Ty nie biegasz? mnie blokują starania bo to nie jest chyba dobry moment na starty z bieganiem.

    misia79, Iwka lubią tę wiadomość

    5b5211ad7eafec310ad4ffe564da66b6.png
  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 11 listopada 2014, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rah wrote:
    Dzien lenia? To znaczy, ze tylko ja wczoraj pracowałam?;p
    Miłego dnia!
    kochana ja też wczoraj pracowałam dzielnie :-) cały dzień wczoraj i dzisiaj od wieczora będę :-) Buziaczki

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 12:53

    Iwka lubi tę wiadomość

  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 11 listopada 2014, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwka wrote:
    Rah ja miałam wolne za 1.11 :) siala kurczę nie wiem jak to jest, ale mi się zdaję że to nie chodzi o ilość ale o jakość nasienia.
    Mój dzisiaj znowu biegnie i zaraz jedziemy do Pigży, a później na obiad do rodziców. Milej niedzielo-wtorku :)
    połamania nóg :-) miłego dnia Kochani trzymam kciuki

    Iwka lubi tę wiadomość

  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 11 listopada 2014, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    siala wrote:
    dzień dobry:)
    jak też wczoraj pracowałam, ale krótko;)
    dziewczynki a orientujecie się jak to jest właśnie przy 2,4mln/ml plemników z serduszkowaniem? co drugi dzień, co 3 dzień? :)
    Siala tak naprawdę to nie ma znaczenia jak często się kochacie. Bo najważniejsza jest jakośc tych plemników może byc ich nawet 1 mln ale tu chodzi o to aby były żywotne i szybko docierały do celu :-) Aczkolwiek według reguł książkowych przy małej ilości wojowników współżycie podczas starań jest zalecane co drugi trzeci dzień aby jąderka zdążyły odpowiednią ilośc wyprodukowac tylko w dni płodne głównie przed owulką na całego codziennie :-)
    A swoją drogą badanie zawsze trzeba powtórzyc :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 13:58

    Iwka lubi tę wiadomość

  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 11 listopada 2014, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłego dzionka Kochane ja dziś wstałam około 12.00 :-) Teraz robimy z mężem wspólnie obiadek :-) karkówka z ziemniaczkami i cebulka zapiekane w rękawie :-)

    Iwka lubi tę wiadomość

  • siala Przyjaciółka
    Postów: 79 125

    Wysłany: 11 listopada 2014, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    misia79 wrote:
    Siala tak naprawdę to nie ma znaczenia jak często się kochacie. Bo najważniejsza jest jakośc tych plemników może byc ich nawet 1 mln ale tu chodzi o to aby były żywotne i szybko docierały do celu :-) Aczkolwiek według reguł książkowych przy małej ilości wojowników współżycie podczas starań jest zalecane co drugi trzeci dzień aby jąderka zdążyły odpowiednią ilośc wyprodukowac tylko w dni płodne głównie przed owulką na całego codziennie :-)
    A swoją drogą badanie zawsze trzeba powtórzyc :-)
    Dzięki

    Iwka lubi tę wiadomość

    5b5211ad7eafec310ad4ffe564da66b6.png
  • siala Przyjaciółka
    Postów: 79 125

    Wysłany: 11 listopada 2014, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłego

    Iwka lubi tę wiadomość

    5b5211ad7eafec310ad4ffe564da66b6.png
‹‹ 134 135 136 137 138 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego