W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Malenq wrote:Lekarz Cię uspokoi:) zobaczysz wszystko będzie dobrze, grunt to pozytywne myślenie.... daj znać.
Malenq, lilys lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Witam Was kobietki...wczoraj byłam na badaniu beta HCG...i mam wynik 72,7 mlU/ml...czyli przedział 3-4 tydzień. Cieszę się ale mam też dużo obaw ponieważ w grudniu 2014 poroniłam w 8tyg...pusty pęcherzyk ciążowy...
Czy pobolewanie jajników i podbrzusza jest normalne? Cały czas biegam do WC bo boję się, że ujrzę krew na bieliźnie nie umiem tych obaw od tak po prostu wyłączyć
kiedy powinnam zrobić kolejne badanie HCG żeby wiedzieć, że dobrze przyrasta?
pozdrawiam Was ciepłoAnia_84, olka30 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyGratuluję wsyztskicm zafasolkowanym
Roxana ja bym zrobiła powtórną bętę za jakieś dwa dni - ale od razu mówię że nie znam się na tych przyrostach bety co ile i o ile powinna wzrastać...
Mam do Was pytanie ... Dziś u mnie 28 dc spadek tempki do poziomu podstawowego i bardzo lekkie plamienie - kolor jasny czerwony( na papierze) na wkładce taki "pomaranczowy" pewnie zmieszany ze śluzem... - nie wiem czy to już okres - brzuch mnie nie boli,czy to może być implantacja ? Powinien mnie boleć brzuch ? -
OPu wz tego co widze to jestes gdzies 9-10 dpo ??
wiec calkem mozlie ze ten spadek i plemienie to implentacje.. brzuch moze bolec.. czesc dziewczyn okresla go jako ciagnacy bol, miesiczkowy ..
Jesli jutro tempka ładnie odbije to za kilka dni moze sie pojawia II czego ci z calego serducha zycze
Dzien dobry ..u mnie napierdziele zabami od wczoraj..masara.. wczoraj mi wieczorem syreny wyly..ale nie wiem o co kaman..non stop straz pzarna slysza jak smiga.. dzis mezowi sie tak nie chcialo jechac do domu ze od 7 sedzi i patrzy sie w okno..i mysli wyjs czy nie wyjsc