Forum Starając się - ogólne W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek
Odpowiedz

W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek

Oceń ten wątek:
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 19 marca 2015, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Iza, myślałam że nas olałaś totalnie :) Miło, że jednak do nas wracasz :)
    Tynka mnie też tak czasem pęcherzyki robiły w jajo.. No cóż trzeba poczekać na następny cykl..

    A u mnie od dzisiaj CIĄŻA DONOSZONA :) Ładnie to brzmi, mogę rodzić :) Szkoda tylko, że już prawie tydzień trzyma mnie cholerne przeziębienie i puścić nie chce :( Mam wrażenie, że niedługo płuca wykaszlę. Próbowałam już wszystkiego i nic nie chce zadziałać. Zamiast kończyć z porządkami i innymi rzeczami, które miałam zrobić przed narodzinami bobaska, staram się leżeć i kurować. Choć tak do końca mi nie wychodzi.

    Zizia zaglądasz czasem??

    iza30, zizia_a lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie olałam Was, pisałam kiedys do rybki nie wiem czy wam cos przekazywała teraz bede czesciej tu zagladac
    Olcia Gratulacje bo nie wiem czy zdazyłam złożyc super ze juz koncówka :) Jak juz bedziesz po wszystkim to fotki nam tu przeslij.
    Tynka a co u Ciebie?
    Duzo tu jeszcze wogole osob zaglada?

    olka30 lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • Tynka1990 Autorytet
    Postów: 1049 770

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izka tutaj juz prawie nikt nie zaglada ;(
    Ale wrocilas to moze sie rozkreci
    U mnie ciagle trwa walka :-)

    relgx1hp8inl3sxx.png
    relgx1hpaj5zn1ig.png
    04.2020 aniołek 8tc
    f2wlx1hpm31en47v.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 20 marca 2015, 06:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olka30 wrote:
    Zizia zaglądasz czasem??



    pewnie ze zagladam..podczytuje cały czas..ale jakos sie nie udzielam:)

    olka30 lubi tę wiadomość

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 20 marca 2015, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tynka1990 wrote:
    Izka tutaj juz prawie nikt nie zaglada ;(
    Ale wrocilas to moze sie rozkreci
    U mnie ciagle trwa walka :-)

    Miejmy nadzieje ze sie to jakoś rozkreci i bedzie to zyjacy watek tak jak to było kiedys :)

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 22 marca 2015, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj rozkręci się może, jak w końcu ktoś tu będzie zaglądał :)

    Zizia tak myślałam, że pewnie czasem zaglądasz. Nadal odpoczywasz od starań z całą otoczką mierzenie, sprawdzania itp.. czy jednak coś działacie z dr Cz?

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 23 marca 2015, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nadal odpoczywam....chociaz czeka mnie rozmowa z moim mężem co dalej..i nie wiem co to bedzie...także trzymaj kciuki:)

    olka30 lubi tę wiadomość

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 marca 2015, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja się witam bo stosunkowo nowa jestem na OF.
    Cześć Dziewczyny :-)

    iza30, olka30 lubią tę wiadomość

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 23 marca 2015, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Pchełka witamy fajnie ze zajrzałas do nas
    Wogole to czesc wszystkim :)
    Ola trzeba to jakos rozkrecic bo jak sie rozkreci to coraz wiecej nowych osob tu moze dołaczyc i bedzie wątek zył a ten po mału umiera
    Ja w koncu doszłam do siebie po laparoskopi i teraz wracam do staran zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Miłego dnia zycze kazdej buziaki

    olka30 lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 marca 2015, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam zamiar często tu zaglądać i mam nadzieję, że się jakoś rozkręcimy :-)

    iza30, olka30 lubią tę wiadomość

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 23 marca 2015, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pchełka moze napisz nam cos wiecej o sobie
    Od ilu sie staracie?

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 23 marca 2015, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zizia trzymam kciuki za rozmowę, u nas to różnie przebiegało, ale nie mogę na swojego M narzekać.

    Pchełka witaj..

    Iza czyżbym dobrze interpretowała twój suwaczek??

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 marca 2015, 21:05

    iza30, zizia_a lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 24 marca 2015, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zalezy co zinterpretowałas?

    Hejka Wszystkim :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 marca 2015, 19:08

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 25 marca 2015, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem czy chodzi o rocznicę ślubu, czy ślub :)

    iza30 lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 25 marca 2015, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olka30 wrote:
    Nie wiem czy chodzi o rocznicę ślubu, czy ślub :)
    Tak wychodzę za mąż 9 kwietnia. Juz wiecie czemu mnie tu nie było przygotowania załatwianie teraz czekam już na ten dzień :)

    olka30 lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 25 marca 2015, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to gratulacje :D Ja mam termin na 9 kwietnia :P

    O jej, ostatnio z nudów oglądałam swoje wesele i zazdroszczę i Tynce i tobie :) Przeżyłabym to chętnie jeszcze raz :) W takim razie trzymam kciuki żeby wszystko się udało :) A mam pytanko: w Polsce będzie impreza?

    iza30 lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 25 marca 2015, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie w Irlandii :) Dzięki Olcia ja też mam nadzieje ze wszystko pójdzie dobrze :)

    olka30 lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 26 marca 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chciałam wkleić zdjęcie, ale jestem na to za głupia ;) Muszę poprosić M jak wróci z pracy :)

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Tynka1990 Autorytet
    Postów: 1049 770

    Wysłany: 26 marca 2015, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ;)
    Izka gratuluje ślubu ;)
    Olka czekamy na fotkę, czekamy :D

    iza30 lubi tę wiadomość

    relgx1hp8inl3sxx.png
    relgx1hpaj5zn1ig.png
    04.2020 aniołek 8tc
    f2wlx1hpm31en47v.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4741 3544

    Wysłany: 26 marca 2015, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://zapodaj.net/images/08e5c7e1d716f.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 marca 2015, 19:07

    zizia_a, Tynka1990 lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
‹‹ 482 483 484 485 486 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego