Forum Starając się - ogólne Zostańmy mamami 2014
Odpowiedz

Zostańmy mamami 2014

Oceń ten wątek:
  • anka8820 Ekspertka
    Postów: 201 161

    Wysłany: 21 października 2013, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek wrote:
    Odczekaj miesiac i zrób monitoring....

    zrobię :)

    ojxerl68zpp0dnjs.png uwo9dqk35cdxwpkq.pngqtch47g9q574lwns.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 21 października 2013, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mykam spac :-)po baraszkowaniu z męzem zmeczenie dopadło....działajcie dziewczęta.Słodkich snow :-)

    63b363a823.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justka wrote:
    Prawie rok :) i bylam tu czestym gosciem ..mierzylam temperature codziennie... i wszystkie srodki jakie idzie... testy owu..itd wkoncu odpuscilam sobie :) i sie udalo :)


    czyli rozdajesz wirOOski? :P
    gratuluję :D

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 22 października 2013, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Ktoś rozdaję wiruski? To i ja poproszę :) Niestety tempka dzisiaj poniżej linii podstawowej :( @ do tej pory jeszcze nie przyszła ale już chyba nie będę sobie więcej robić nadziei w tym cyklu. Czas zacząć następny :)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    adk_1989 wrote:
    Hej dziewczyny! Ktoś rozdaję wiruski? To i ja poproszę :) Niestety tempka dzisiaj poniżej linii podstawowej :( @ do tej pory jeszcze nie przyszła ale już chyba nie będę sobie więcej robić nadziei w tym cyklu. Czas zacząć następny :)

    co z tym Twoim cyklem? czemu taki długi? :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie i ja :)
    pogoda masakra, a na 11 trzeba do pracy. mąż juz dzisiaj do swoich rodzicow jedzie zaraz po pracy, rano sie ze mna pozegnał i tyle...i do 31 jestem sama :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    Witam sie i ja :)
    pogoda masakra, a na 11 trzeba do pracy. mąż juz dzisiaj do swoich rodzicow jedzie zaraz po pracy, rano sie ze mna pozegnał i tyle...i do 31 jestem sama :(


    a u mnie słoneczko świeci :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to oddaj go troszeczke...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    to oddaj go troszeczke...

    1956377t6m3n6u6gg.gif

    :D

    kaarolaa, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 22 października 2013, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też pełne słońce, nawet mnie drażni bo mam dzisiaj ochotę na "dzień smutasa" :P Czemu mój cykl taki długi? On nie jest długi, jak na mnie to jest przeciętny :P A nawet mogłabym powiedzieć, że jedne z krótszych.

    MalutkaEve lubi tę wiadomość

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalutkaEve wrote:
    1956377t6m3n6u6gg.gif

    :D
    dziekuje, az mi sie mordka usmiechneła :)

    MalutkaEve lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    adk_1989 wrote:
    U mnie też pełne słońce, nawet mnie drażni bo mam dzisiaj ochotę na "dzień smutasa" :P Czemu mój cykl taki długi? On nie jest długi, jak na mnie to jest przeciętny :P A nawet mogłabym powiedzieć, że jedne z krótszych.
    to ja Ci oddam moje chmury i deszcz i na dokładke troche wiatru... a ja chce w zamian słoneczko...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    dziekuje, az mi sie mordka usmiechneła :)


    to się cieszę :D

    kaarolaa lubi tę wiadomość

  • Maka Autorytet
    Postów: 2316 3079

    Wysłany: 22 października 2013, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też piękna pogoda :) Ale za to w pracy mnie wkurwiają...

    MalutkaEve lubi tę wiadomość

    ckaik0s3070dl07t.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maka wrote:
    U mnie też piękna pogoda :) Ale za to w pracy mnie wkurwiają...


    o Kochana skąd ja to znam :P wczoraj myślałam, ze pozabijam, a dzisiaj się jeszcze dzień nie rozkręcił :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze wszedzie pieknie to tylko nade mna sa takie chmury???

  • Maka Autorytet
    Postów: 2316 3079

    Wysłany: 22 października 2013, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja im kiedyś naprawdę walnę tym L4 a później pójdę na macierzyńskie.. zobaczą sobie... ;) Normalnie im to obiecuję !

    A tak serio to niekiedy bym ich wszystkich tu pozabijała.

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    ckaik0s3070dl07t.png
  • nezumi Autorytet
    Postów: 1815 1858

    Wysłany: 22 października 2013, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u nas słoneczko że aż miło. w pracy w sumie mam wyjeb*ane, papiery rozłożone i udaje że pracuje.

    Maka, Andzia33 lubią tę wiadomość

    c74bebc6c3.png
    Alicja jest już z nami! <3
    10.08.2014
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobrze, ze moja praca jest spokojna :) chociaz nie wiem czy mozna nazwac to praca. Niania to praca czy raczej zajecie? stresow brak, no moze tylko jak Marcelinka jest chora lub zeby jej ida to mam wiekszego stresa bo ciagle placze lub marudzi... a tak jest ok i nie narzekam :)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Maka Autorytet
    Postów: 2316 3079

    Wysłany: 22 października 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha Nezumi zaś odliczasz ? Ja tez :D I też udaje... Boje się nawet patrzeć na zegarek... Bo te minuty się ciągną kurewnie..

    ckaik0s3070dl07t.png
‹‹ 210 211 212 213 214 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego