35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyDreamDream wrote:nie piję, nie palę. za to studiuję, zajmuję się domem, dziećmi - typówka.
Matka Polka jednym słowem.
Edit. Jak dla mnie to zaliczyłaś test.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 września 2015, 14:51
kapturnica, Dziobak, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
Wszystkie tu kiedys bylysmy nowe,jak zostaniesz to ani sie nie obejrzysz jak bedziesz jedna z nas ;mistrzynie w prasowaniu;.Czy w awatrze to Ty?DreamDream wrote:Oj, łatwo tu z Wami nie będzie, oj nie:-)
widze, że znacie się, jesteście zgrane. A tu wchodzę ja - cała w bieli:-)kapturnica, Mega, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Dziobak wrote:Widziala. Wlasnie dlatego boje sie do niego zblizac. Bo jak wyczuje owulacje, to klops. Bedzie chcial robic Helenke...
mój wyczuwa owulke na kilometrnawet nie potrzebuje testów owulacyjnych
peppapig, ComeToMeBaby, megan8, Dziobak, Magdala, Sabina, Mega, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyanna maria wrote:Wszystkie tu kiedys bylysmy nowe,jak zostaniesz to ani sie nie obejrzysz jak bedziesz jedna z nas ;mistrzynie w prasowaniu;.Czy w awatrze to Ty?
Tak, Avatar to ja:-)
efcia, ComeToMeBaby, moremi, kapturnica, Dziobak, Magdala, Sabina, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Heretyczka wrote:próbuje ugotowac obiad z zasmarkanym , płaczliwym dzieciem z żółtymi gilami
To samo wciaz mu sie ciagnie? Bidulek.
Co gotujesz? Bo nam tesciowa zostawila na odchodne gore pierogow ze szpinakiem.iwcia77 lubi tę wiadomość
Bedzie tak, jak chcesz zeby bylo. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Dziewczyny, ktore starały sie o to becikowe jednorazowe , mam pytanie ...Jak to obliczalyscie .Bo jestem ciekawa czy mi przysluguje.Trzeba dochod z danego roku co wystawia skarbowka podzielic na 12 i na 3 czy 4osoby jesli dochodzi dziecko ??? Kurwa co czytam to wszedzie pisze inaczej ehhh
Sabbcia , Asiulka jeszcze raz bardzo dziekuje za niespodzianki
Kochane ejstescieBozia3, Sabina, iwcia77 lubią tę wiadomość
-