35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
macduska wrote:Moja szwagierka ma córkę:
Zofia Antonina.
No cóż, to nie moja filiżanka herbaty, jak mawiają Angole.
Nie potępiam rzecz jasna żadnego dzieciaka na tym łez padole, ale dla mnie takie połączenie jest trochę grube... jestem zgorzkniałą, starą ropuchą i być może nie znam się.
Ivf-ivf owszem nie moje zmartwienie, ale gust jest jak d_pa, każdy ma swoją. Nadgoniłam cały wątek za ostatnie 3 dni i czuję się uprawniona wyrazić swoje skromne zdanie. Jedni się zachwycają, a inni nie. I tylko tyle.
krycha.stara, Reni, iwcia77, moremi, Sabina, BISCA, Mega lubią tę wiadomość
-
ComeToMeBaby wrote:w tym rzecz że odnoszę wrażenie jakby miał nawet większe ode mnie. ja przez lata nie miałam ochoty na dziecko z braku właściwego partnera. potem 10 lat w związku bez perspektyw i ochoty na dziecko z drugiej strony. teraz on- mój mąż. krótka i intensywna historia z nagłym pragnieniem dziecka, zakończona niedawno ślubem. więc... wydaje mi się, że moje nastawienie może wynikać z tego że ja jednak tych parę lat więcej żyłam w takim maraźmie bezdzieciowym, nagle bum- chcemy robimy, pieknie, i nagle zonk: dziecia naturalnie nie będzie. No szlag by człowieka trafił. Więc chyba rację masz Wacia, że sięgnęłam dna. Jezusicku, normalnie aż łzy mam w oczach. Dziękuję za wszystkie słowa otuchy dziewczyny.
Nie płacz, nie chcialam Cię tym pytaniem urazićwiesz ja myślę, że jak się tak bardzo chce, a nie wychodzi, potem się okazuje, ze naturalnie nie da rady to jest to dla człowieka szok, bo nagle sie okazuje, ze wiele nie zależy od nas, ze są procedury, koszty, badania i czlowieka chyba bezsilność ogarnia i zniechecenie i wątpliwości.
Mam nadzieję, że sprawnie Wam to pójdzie.
macduska, krycha.stara, ComeToMeBaby, iwcia77, Sabina, Magda*, BISCA, ania.g, malgos741, Mega lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMimbla wrote:No cóż, to nie moja filiżanka herbaty, jak mawiają Angole.
.....