X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

35 +

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 16 listopada 2015, 16:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    paszczakin wrote:
    pieknosci! i jeszcze trzy czarne, juz w ogole najpiekniejsze!
    Twoje wszytkie?

Wszystkie karmię. :-)

iwcia77, moremi, BISCA, Mega lubią tę wiadomość

• Mimbla Autorytet

Wysłany: 16 listopada 2015, 16:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    macduska wrote:
    Moja szwagierka ma córkę:
    Zofia Antonina. :-)

No cóż, to nie moja filiżanka herbaty, jak mawiają Angole.
    Nie potępiam rzecz jasna żadnego dzieciaka na tym łez padole, ale dla mnie takie połączenie jest trochę grube... jestem zgorzkniałą, starą ropuchą i być może nie znam się.

Ivf-ivf owszem nie moje zmartwienie, ale gust jest jak d_pa, każdy ma swoją. Nadgoniłam cały wątek za ostatnie 3 dni i czuję się uprawniona wyrazić swoje skromne zdanie ;-). Jedni się zachwycają, a inni nie. I tylko tyle.

krycha.stara, Reni, iwcia77, moremi, Sabina, BISCA, Mega lubią tę wiadomość

35+, czynnik męski uwarunkowany genetycznie. 3 x IVF (12.2014, 04.2015, 02.2016)
    d51054bc0b.png
  • ivf-ivf Autorytet

Wysłany: 16 listopada 2015, 16:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ComeToMeBaby wrote:
    w tym rzecz że odnoszę wrażenie jakby miał nawet większe ode mnie. ja przez lata nie miałam ochoty na dziecko z braku właściwego partnera. potem 10 lat w związku bez perspektyw i ochoty na dziecko z drugiej strony. teraz on- mój mąż. krótka i intensywna historia z nagłym pragnieniem dziecka, zakończona niedawno ślubem. więc... wydaje mi się, że moje nastawienie może wynikać z tego że ja jednak tych parę lat więcej żyłam w takim maraźmie bezdzieciowym, nagle bum- chcemy robimy, pieknie, i nagle zonk: dziecia naturalnie nie będzie. No szlag by człowieka trafił. Więc chyba rację masz Wacia, że sięgnęłam dna. Jezusicku, normalnie aż łzy mam w oczach. Dziękuję za wszystkie słowa otuchy dziewczyny.