35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyCaffe hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha
ja już w kuchni dziś dużo pracowałam a teraz leże a raczej siedze w łóżku popijam winko na endometrium i oglądam Wielki test Polaków o filmie na TVPbliska77, caffe, megan8 lubią tę wiadomość
-
Witajcie kochane,
U mnie coraz ciężej - 12,5 kg więcej - ciężko mi się schylać , brzuszek duży - dobrze ,że poszło tylko w brzuszek. Płytki oddech i ogólne zmęczenie - niewiele się pokręcę i już odpoczywam. Wyprawka zakupiona i wyprana - sprzęty kupione - cały czas czekam na mebelki - mają być w tym tygodniu. Córeczka bardzo aktywna , kopie i rozpycha się na maxa. W środę mam wizytę u gina - zobaczymy co dalej. Jutro tak na wszelki wypadek pakuję torbę do szpitala.
Cały czas jestem z Wami i czekam na zielony kolorek.
Aga - coś czuję , że ten cykl będzie Twój - przytulam mocno!grosza, inessa, bliska77, samira, caffe, Mango, Iwone, polarmiś, Olena, megan8, Andzia33 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyangela wrote:Witajcie kochane,
U mnie coraz ciężej - 12,5 kg więcej - ciężko mi się schylać , brzuszek duży - dobrze ,że poszło tylko w brzuszek. Płytki oddech i ogólne zmęczenie - niewiele się pokręcę i już odpoczywam. Wyprawka zakupiona i wyprana - sprzęty kupione - cały czas czekam na mebelki - mają być w tym tygodniu. Córeczka bardzo aktywna , kopie i rozpycha się na maxa. W środę mam wizytę u gina - zobaczymy co dalej. Jutro tak na wszelki wypadek pakuję torbę do szpitala.
Cały czas jestem z Wami i czekam na zielony kolorek.
Aga - coś czuję , że ten cykl będzie Twój - przytulam mocno!inessa, caffe, angela, Olena, Bozia3 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
inessa wrote:Caffe hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha