Odpowiedz

35 +

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Losiczka72 wrote:
    Bursztyn nic sie nie martw :) moja faza lutealna trwa 13-14 dni .Owu prawie w tym samym dniu tzn na 12 dc a cykle 25-26 dniowe. A gdyby nawet to 12 dni bez plamien to i tak piekna lutealna :) :) :)

    Oj dziewczynki załapałam doła :( beczeć mi sie chce bo naprawde prawdą jest że jak sie nie starasz to zachodzisz w ciążę a jak pragniesz to dupa wychodzi :( no przynajmniej u mnie :(.

    Inessa mój aniołek juz 14 cykl jest ze mną i jakos nie może sie zdecydować na powrót do mojego brzusia :(.

    Kochana chciałabym Ci jakoś pomóc ale już bardziej nie potrafie, ale ja też się dołuje tyle kobiet ma wpadke a my tyle się staramy i nic.
    Może naprawde trzeba sobie dać na luz.
    Jetsem z Tobą i bardzo pamiętam

    Losiczka72, megan8, Bursztyn, samira, bliska77 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta co u Ciebie ?
    Angela jak się czujesz dzisiaj?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2013, 10:38

    bliska77 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inessa dziękuje :).

    Ja luz to mam już od dawna ale takie bliskie wpadki ;) troche bolą.

    No nic jak to ja mówie cyc do przodu i będzie dobrze ...... choćby kiedyś tam =D

    No nareszcie mam minaturke ovu :)

    Bursztyn, angela, inessa, bliska77 lubią tę wiadomość

  • megan8 Autorytet
    Postów: 1775 5762

    Wysłany: 2 marca 2013, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2016, 18:47

    Bursztyn, samira, inessa, bliska77, grosza lubią tę wiadomość

    NIE STARAM SIĘ !!!!! 7a4at5odn0c3ve6g.png
  • ewajoanna Przyjaciółka
    Postów: 70 253

    Wysłany: 2 marca 2013, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie, u mnie jak na razie wszystko dobrze zrobiłam wczoraj drugi test (miałam dodatkowy w domu), pierwszy był pozytywny ale druga kreska była bardzo blada i cieniutka. Durgo wynik mnie pocieszył krecha gruba i wyraźna :-). Mam wciąż trrror chodzenia do łazienki by nie zobaczyć plaminia(jak to już się zdażyło pare lat temu w 8 tygodniu gdy niestety nie udało się utrzymać ciąży). Wizyta dopiero we wtorek jeszcze nikt nie wie tylko przyszły tatuś... boję się cieszyć i dzielić moim szczęściem... Dobrze że Wy tu jesteście !!! Pozrdawiam i życzę powodzenia ...

    Bursztyn, samira, angela, KaRa, inessa, bliska77, polarmiś lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam sobotnie :)

    a ja z G będę zaraz pić kawkę i jeść upieczone wczoraj ciasto z jabłkami (bez tłuszczu ) oblane lukrem i pospane kolorowymi cukiereczkami (posypka cukrową) :P

    Bursztyn, inessa, megan8 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki ale ja juz działam ;) od wczoraj ;) nie widac ;)

    A skoczek to obstawiam jutro :) :) :).

    EwaJoanna kciuki na maksa niech krecha ciemnieje i brzusio rosnie :)

    samira, Bursztyn, angela, ewajoanna, inessa, bliska77, Olena, polarmiś lubią tę wiadomość

  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    Hej co się dzieje,że tu nie ma nikogo zawsze takie tłumy no tak dziś sobota. U mnie @ nadal brak i na razie nie zanosi się na nią ale nie mam testu skąd wziąć.
    Dobrego dnia :)

    ja mam zapasowy - jeszcze mi jeden został - zapraszam hi hi

    Losiczka72, Bursztyn, inessa, bliska77, polarmiś lubią tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bursztyn ja mam tak . Jak owu na 12 dc i cykl 25 dniowy to fl mam 13 dni.
    Jak owu na 12 dc a cykl 26 dniowy to fl 14 dni. Naprawde nie przejmuj sie.Masz super fazę l i powtarzam bez plamien czyli wsio jest ok.

    A teraz numer.

    Dzwonie do siory zeby jej pogratulowac ciąży a ona do mnie że poroniła w 5 tyg czyli miesiąc temu :(. Dzisiaj zrobiła jaja bo wstawiła zdjęcie z usg na fb wszyscy jej gratulowali to usunęła . Nie kumam jej postępowania :( :( :( zresztą my nigdy sie nie rozumiałyśmy :(.

    inessa lubi tę wiadomość

  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Losiczka72 wrote:
    A moja siostra lat 38 mama dwójki dzieci 17 l i 12 lat własnie na fb ogłosiła że jest w ciąży :) :) :) Jak to mówią klasyczna wpadka napewno sie cieszy a mnie sie beczeć chce :( bo mi sie mój aniołek przypomniał :(

    Inessa =D =D =D

    niestety takie momenty nam nie służą - cieszymy się, ale w środeczku smutno - kochana też ogłosisz taką wiadomość - tulę mocno!

    Olena lubi tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewajoanna wrote:
    Witam wszystkie, u mnie jak na razie wszystko dobrze zrobiłam wczoraj drugi test (miałam dodatkowy w domu), pierwszy był pozytywny ale druga kreska była bardzo blada i cieniutka. Durgo wynik mnie pocieszył krecha gruba i wyraźna :-). Mam wciąż trrror chodzenia do łazienki by nie zobaczyć plaminia(jak to już się zdażyło pare lat temu w 8 tygodniu gdy niestety nie udało się utrzymać ciąży). Wizyta dopiero we wtorek jeszcze nikt nie wie tylko przyszły tatuś... boję się cieszyć i dzielić moim szczęściem... Dobrze że Wy tu jesteście !!! Pozrdawiam i życzę powodzenia ...

    Mam tak samo toaleta to koszmar - u mnie też wizyta we wtorek - oby wszystko było dobrze!

    ewajoanna, inessa, bliska77, Olena, polarmiś lubią tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Losiczka72 wrote:
    Bursztyn ja mam tak . Jak owu na 12 dc i cykl 25 dniowy to fl mam 13 dni.
    Jak owu na 12 dc a cykl 26 dniowy to fl 14 dni. Naprawde nie przejmuj sie.Masz super fazę l i powtarzam bez plamien czyli wsio jest ok.

    A teraz numer.

    Dzwonie do siory zeby jej pogratulowac ciąży a ona do mnie że poroniła w 5 tyg czyli miesiąc temu :(. Dzisiaj zrobiła jaja bo wstawiła zdjęcie z usg na fb wszyscy jej gratulowali to usunęła . Nie kumam jej postępowania :( :( :( zresztą my nigdy sie nie rozumiałyśmy :(.

    ale numer!

    inessa lubi tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    angela wrote:
    Losiczka72 wrote:
    Bursztyn ja mam tak . Jak owu na 12 dc i cykl 25 dniowy to fl mam 13 dni.
    Jak owu na 12 dc a cykl 26 dniowy to fl 14 dni. Naprawde nie przejmuj sie.Masz super fazę l i powtarzam bez plamien czyli wsio jest ok.

    A teraz numer.

    Dzwonie do siory zeby jej pogratulowac ciąży a ona do mnie że poroniła w 5 tyg czyli miesiąc temu :(. Dzisiaj zrobiła jaja bo wstawiła zdjęcie z usg na fb wszyscy jej gratulowali to usunęła . Nie kumam jej postępowania :( :( :( zresztą my nigdy sie nie rozumiałyśmy :(.

    ale numer!

    faktycznie dziwna ta siostra! A może lubi ekstremalne przeżycia?

    inessa, bliska77 lubią tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bursztyn no niestety nie mamy :( ale takie życie niestety :(.

    A siostra ach...... brak słow zawsze lubiła dużo szumu zrobic .

  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bursztyn wrote:
    Angela,do wtorku juz niedaleko. Trzymam kciuki jak zawsze!

    Tak sobie myślę,że ostatnio moje życie toczy się od wtorku do wtorku - najpierw test , teraz wizyta - wtorek zaczyna nabierać ogromnego znaczenia dla mnie

    Bursztyn, KaRa, inessa, megan8 lubią tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bursztyn wrote:
    Samirko, a dalabys mi przepis? Uwielbiam ciasta z jablkami no i interesuje mnie ta beztluszczowa wersja. Brzmi pysznie :)

    a nie ma sprawy do wieczorka go wstawię a jest bardzo prosty a piekę w prodiżu mam taki co piecze z góry i z dołu ) :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2013, 12:45

    Bursztyn, inessa, grosza lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    angela wrote:
    inessa wrote:
    Hej co się dzieje,że tu nie ma nikogo zawsze takie tłumy no tak dziś sobota. U mnie @ nadal brak i na razie nie zanosi się na nią ale nie mam testu skąd wziąć.
    Dobrego dnia :)

    ja mam zapasowy - jeszcze mi jeden został - zapraszam hi hi

    ja mam dwa ,czekają :P jeden strumieniowy drugi płytkowy :)

    angela, inessa, grosza lubią tę wiadomość

  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bursztyn wrote:
    Samira, dzieki :)

    Angela, u mnie takim dniem byl kiedys czwartek (ale trochez z innego powodu). Moze wtorek jest Twoim szczesliwym dniem :) Wiele na to wskazuje.

    Jeżeli wszystko się powiedzie to na pewno nabierze dla mnie ogromnego znaczenia - zacznę inaczej patrzeć na wtorek , do tej pory najbardziej lubiłam sobotę ze względu na zupełny luz , ale wszystko się może zmienić!

    inessa, bliska77 lubią tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co z Martą ? Zupełnie się wyalienowała i chyba w ogóle jej nas nie brakuje .....

    samira, inessa, bliska77 lubią tę wiadomość

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2013, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    angela wrote:
    A co z Martą ? Zupełnie się wyalienowała i chyba w ogóle jej nas nie brakuje .....

    no właśnie bardzo rzadka zagląda ...

    inessa, angela, bliska77, grosza lubią tę wiadomość

‹‹ 158 159 160 161 162 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego