35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
ComeToMeBaby wrote:Hyhyhy chyba tak.
Spuszczę jednak na to zasłonę milczenia.
Ja tu piszę o takich przykładach jak z tej twojej wycieczki. Poza tym taka zmieczulica dorosłych na niewłaściwe zachowanie dzieci nie dotyczy tylko rodziców, dotyczy też często nauczycieli, wspolpasazerow, sąsiadów, rodziny. Bo strach się odezwać. Bo jakaś jedna z drugą ci powie "zobaczymy jak będziesz mieć swoje ".mamatrojki80, Natka_79, Arwena, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
Takze moje drogie człowiek planuje sie spierdziec a sie zesra ...Ta to czasem jest z tym planowaniem wychowania itp itd. Sa rozne sytuacje w zyciu .I nie mam tu na mysli podstawowych zasad zachowania czy kultury.Bo to ze dzieciak zach sie jak sie zachowuje w wieku kilku lat to jednak jest wina rodzicow nie ma to tamto (no chyba ,ze uposledzone to inna broszka )
Heretyczka, mamatrojki80, Dziobak, Krakonka, Bozia3, ComeToMeBaby, Aasiula, kkisia, Arwena, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
dobra nie znam się, więc się nie odzywam
nie nie macie dzieci, więc nie wiecie jak bardzo jest to wkurwiające
Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2015, 22:13
moremi, Mega lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyHeretyczka wrote:wiecie co, mnie czasami cholera jasna bierze jak mały wierzga pluje i strąca miseczke czy próbuje zmienić pozycje kiedy mu władam łyzeczke a jedne na co mnie stać to powiedziec że zaraz przyjdzie tatuś i będzie klapusiał po dupci....a potem przychodzi Marek i udaje że go klapusia.....mały musi miec nas za idiotów
U mnie w domu to chłop jest ten mientki, a ja zły szeryf
Heretyczka, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
Popelnilam ten sam blad z synem ,jezdzilam wozkiem do 1 w nocy po chacie zeby zasnal ,z Helka tego bledu juz nie zrobilamkapturnica wrote:Ja pamietam jak bylam w ciazyz synem i sie zarzekalam ,ze zadnego kurwa kołysania dzieciora . Ze nakarmie i w bety pierdut do spania.. .Skończylo sie na telepaniu mlodego po kilka godzin jak nie w wozku to na rekach byleby tylko mordy nie darł
..