35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyAasiula wrote:Ja na 10 umowiłam sie ze znajoma ,chce oddac kota Syberjana
jade zobaczyc go ,moze go wezme ,ona nie moze wyfruwa z tego kraju
Morka ty jko kociara co myslisz o tej rasie?Czytałam ze sa bardzo spokojne i zachowaniem przypominaja czasem psy a co najwazniejsze kochaja dzieci
dobry Wam i idę w kimono bom z pracy przyszła
Asiula masz o syberyjskim ,piękny jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Kot_syberyjski (fajnie opisany)Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 maja 2015, 07:44
Aasiula, Mega lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Bry
Margolcia, kciuki zaciśnięte
Gretka pewnie wymeczona po zabiegu.
Aasiula, ja nie znam się na rasach. Jeżeli będzie między Wami chemia, to wystarczy. Mi podobają się bengalskie, ale one potrzebują mnóstwo aktywności fizycznej. Syberyjskie są spokojne, ale wypytaj dokładnie znajomą o to czym karmi, ile czasu poświęca na zabawę, z jakiego żwirku korzysta, czy korzysta z drapakow itp.Sabina, kkisia, efcia, Margolcia88, Aasiula lubią tę wiadomość
-Jack, jestem w ciąży!
-Nie przypominam sobie, żebyśmy...
-Byłeś pijany!
-Aż tak - nigdy! -
nick nieaktualnyZaczynam się złościć. Wczoraj próbowałam się poklocic z mężem, on mnie przeprosił. Zero zrozumienia, ja tak chciałam się wyżyć, bo czekam na @ a ten mi tak. Zero zrozumienia!
efcia, Zofia8, moremi, ComeToMeBaby, macduska, stara.krycha, Bozia3, SolarPolar, Dziobak, kkisia, kkisia, Mega, Aasiula, Arwena, gosia7122, malgos741, Simba, gretka, Niuta, megan8 lubią tę wiadomość
-
efcia wrote:nie jest dobrze, dzisiaj znajomy bol @ i to coraz mocniejszy i mam ciemnobrazowe uplawy - prawie czarne
Sabina, Zofia8, stara.krycha, macduska, efcia, kkisia, Mega, Aasiula lubią tę wiadomość
-Jack, jestem w ciąży!
-Byłeś pijany!
-Aż tak - nigdy! -
ania.g wrote:Nawet nie mam, poza tym teraz już po połowie cyklu.
Sabina, ania.g, stara.krycha, kkisia, Mega, Aasiula lubią tę wiadomość