Artemida Olsztyn
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyEna bardzo trzymam kciuki za Twoje zarodeczki... żeby się pięknie rozwijały :-*
[email protected] lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
e_mil_ka wrote:Gosiu jak ogolnie juz wiadomo Artemida zbytnio sie w diagnostyke nie zaglebia i to mnie wkurza. Nie ukrywam że nie lubie zmian ale co mi szkodzi. W Artemidzie nie udalo sie juz 4 razy wiec wyczerpali chyba już swój limit prób. Jeszcze musimy to przemyslec z mężem ale on chyba tez jest za tym zeby zmienic klinike.Będziesz szczęśliwa- powiedziało życie ale najpierw nauczę Cie być silną ❤❤
-
nick nieaktualnyCześć
Dziewczyny podrzucicie ściągę do klas zarodków. Pamiętam Nadziejka taką wstawiała.
Miałam tel z Artemidy. Jutro transfer.
Z 9, zapłodniło się 6 - dwa leniuchy poszły spać i mam 4 - jeden 5-komórkowy i 3 4-komórkowe. To dobre stadia? nie znam się na tym.asiastokrota, mag87 lubią tę wiadomość
-
Ena dobre wieści.Zarodki dzielà się prawidłowo, do jutra powinny osiągnąc po 8 komórek.Ale tym bym się nie przejmowala,ja miałam piękne zarodki 8A w 3 dobie a i tak nic z tego nie wyszło. Szkoda ze nie czekają do piątej doby.Ale u mamusi będzie mu lepiej.Trzymam dalej kciuki.Prowadź mnie losie tam,dokąd iść trzeba...bo tam gdzie nie trzeba to ja sama wlezę.
3×IUI
2xIVF (dwa mrożaki ❄❄)
14.09.2017 criotransfer 2BB:beta 7dpt-66, 13dpt-1902
-