X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

CLO

Oceń ten wątek:
  • MilusińskaMilena Autorytet
    Postów: 1667 900

    Wysłany: 2 września 2019, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubii ale jestem pod stałą kontrolą lekarza i u mnie pękają przy wielkości ok 22-24mm, myślę że to dobry wynik. Ale wezmę sobie Twoje słowa do serca i rozważę to w kolejnych cyklach 🙂

    Starania od 06.2018

    "Nie rezygnuj z marzeń. To, że coś nie dzieje się teraz nie znaczy, że nigdy nie nastąpi."

    atdc9vvj2aass4hn.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 2 września 2019, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To super. To przy dobrej wielkosci Ci pękają pecherzyki. Ale mimo wszystki taki zastrzyk tez moze cos dobrego zdzialac. Oby to byl ten szczesliwy cykl bo zapowiada sie bardzo ladnie <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2019, 12:09

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1210 872

    Wysłany: 2 września 2019, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja czekam pod gabinetem!

    Leki: Luteina, Glucophage, Acard, foliany, Euthyrox, Bromergon

    MTHFR 1298C hetero

    4 lata starań o córkę, 3 ciąże biochemiczne po drodze


    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3

    09.2021: wracamy po rodzeństwo <3

    Czekamy na Ciebie ;*
  • MilusińskaMilena Autorytet
    Postów: 1667 900

    Wysłany: 2 września 2019, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pani Ciasio kciuki zacisnięte 🍀

    Rubii tak naprawdę nie nastawiam się w żaden sposób, ani pozytywnie, ani negatywnie. Wyluzowałam, w łóżku z mężem się po prostu dobrze bawimy, ma być przyjemnie. Natura sama zrobi resztę roboty w odpowiednim momencie, jak nie teraz to może następnym razem 🙂