CLO
-
WIADOMOŚĆ
-
Trzymam trzymam Katarynko!
Niestety nie mam doświadczenia z tym Pab-Dexametazonem. Jak poczytasz ulotkę Clo to też się raczej nie ubawisz. One są po to by poinformować o wszystkich niekorzystnych działaniach, więc zawsze wyglądają horrorystycznie. Skoro dostałaś ten lek to widocznie lekarz uznał, że korzyści przewyższają potencjalne ryzyko. -
nick nieaktualnyBylam dzis na monicie. 19 dc. z 3 pecherzykow zrobily sie 2 torbiele, juz po 3 cm, po jednej na kazdym jajniku. Jeden pecherzyk z prawego jajnika znikl, ale lekarz nie potrafil powiedziec czy pekl czy nie.... duphastonu nie kazal brac.
Co sadzicie? Jest szansa ze jeden jednak pekl? -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyscarllet wrote:To dupek temu sluzy tak? Nie na odwrot - ze je pompuje... ten lekarz powiedzial ze raczej nie, ale jeszcze moze sie okazac ze z tych dwoch 3cm moze btc owulacja
-
Hej dziewczyny dziś miałam miec na 18 lekarza, niestety wczoraj o 4 nad ranem mialam wypadek samochodowy. Jadac po mojego męzczyzne, uderzyl we mnie samochód na skrzyżowaniu, caly do kasacji, policja,karetka, totalny szok
chyba nie bede miała monitoringu w tym cyklu(to moj 1 z clo) zrobilam 2 testy owu, jeden ten którego wstawiłam Wam zdjęcie swie kreski równe, pozniej ta jedna ciemniejsza, ale ta poprawna, wiec mysle ze moze owulka wystąpila(choć czytalam,ze leki na plodnosc mogą falszować wynik, w moim przypadku Inofem i Wiesiołek) ale myślę ,ze nie.. boli mnie podbrzusze, dzis nawet w krzyzu mocno, szyjka juz przymknięta w dni testow byla mocno otwart, bardzo mocno , pozdrawiam, zycze zdrowych spokojnych swiat, ja nie daje sobie nadzieji, fakt bylo przytualnko ale szczescie mnie wyjatkowo skutecznie omija, buziaki
gdyby się cos zmienilo dam znac
tylko pytanie, czy w nastepnym cyklu brac Clo? Jesli np podziałał i teraz była ta owu?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 grudnia 2014, 18:07
czekam,czekam -
nick nieaktualny
-
Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 grudnia 2014, 19:23
-