Forum Starając się z pomocą medyczną histeroskopowe usuwanie polipa
Odpowiedz

histeroskopowe usuwanie polipa

Oceń ten wątek:
  • pyatii Ekspertka
    Postów: 420 50

    Wysłany: 6 maja 2016, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lura82 wrote:
    Dziewczyny. Tak się ostatnio zastanawiam czy jest możliwość, że przyjmowanie CLO powoduje u mnie pojawianie sie polipów?
    Pierwszy polip pojawił się (został wykryty) po 1 cyklu z CLO (potem miałam długą przerwe od leków wszelakich), a drugi polip też się pokazał zaraz po cyklu z CLO.
    Ja miałam usuwane 3 polipy w lipcu zeszłego roku, potem w grudniu miałam hsg i było czysto na macicy, od stycznia brałam clo i na marcowej wizycie z monitoringiem gin zauważył "coś-być może polip" w macicy, 3 mm. Podobno polipy lubią się tworzyć jak jest duże stężenie estrogenów w organizmie kobiety, a wiadomo że przy clo owulacja jest indukowana sztucznie, lub jest wspomagana i estrogenów jest więcej. Także jak ktoś miał polipy to może lepiej niech zrezygnuje z clo. Ja żałuje że mój lekarz nie połączył faktów i mi tego nie odradził, bo miałam owulacje naturalnie. teraz ani ciąży po clo, 3 miesiące bólu jajników i w gratisie polip....

    07.2015- histero/polipy out/ 12.15- HSG- ok/ 3 cykle z CLO Nasienie ok
    1 IUI 22.07.2016 10.2016 cb
    ANA dodatnie, ss-a ++, pcna+
    C3 0,6
    zespół antyfosfolipidowy
    CD4/CD8 2,8
    equoral, encorton, neoparin, acard
  • Kawa z rana Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 8 maja 2016, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam usuwane 2 polipy. Jestem niespelna miesiac po zabiegu.
    Zabieg przeprowadzony w znieczuleniu ogólnym - znowu nie pamietam momentu w którym zasnełam na stole :P

    histeroskopia wykonana w 19 dniu cyklu. Okres pojawil sie 23 dni po zabiegu - bez sztucznych wspomagaczy (:

    boigp2.pngdHy7p2.png
  • Lura82 Autorytet
    Postów: 1468 1029

    Wysłany: 16 maja 2016, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    herbacianka86 wrote:
    Witam wszystkim;)

    Okazuje się ze mi nie usunięto polipa w całości. W poniedziałek najbliższy będę musiała poprosić o ponowne skierowanie na leczenie histeroskopowe.

    Kto z Was miał taką sytuacje??

    Ja miałam histeroskopie 2 tyg. temu.
    5 godz po zabiegu pielęgniarka powiedziała mi, że mogę już iść do domu. Nie dostałam wypisu ze szpitala,nie dostałam żadnego antybiotyku,ani żadnych zaleceń. Nawet lekarza u mnie nie było.Dopiero po tygodniu przysłano mi wypis, a w nim ze powinnam przez tydzień przyjmować antybiotyk heh... Jedynie w sms lekarz napisał mi, że polip usunięto. Z tego co napisał wynika że 1-go , a na usg były 2. Na kontrolę idę dopiero po miesiączce. I wtedy się okaże co dokładnie mi zrobili. Problem jest z tym taki,że przed histeroskopią przez miesiąc brałam tabl. antykoncepcyjne, odstawiłam je dzień przed zabiegiem. Dziś mija 16 dnień a ja miesiączki nadal nie mam, wiec żyje dalej w niepewności.

    22.03.2017 beta hcg 34 10.04.2017 ❤
  • EwelkaRR Znajoma
    Postów: 16 1

    Wysłany: 20 maja 2016, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,


    Jestem tu nowa więc może napiszę parę słów.
    Staramy się już dłuższy czas ale niestety co miesiąc jest @ :(
    HSG już miałam i nigdy nie przeżyłam takiego bólu jak podczas takiego badania.
    2 czerwca mam histeroskopię z wycięciem polipa.
    Ogólnie insulinooporność którą wykryto u mnie po wielu badaniach ( w końcu trafiłam do świetnego endykronologa ). Po tym jak zaczęłam przyjmować leki na to schudłam 15 kg w 2 miesiące :):) a wcześniej miałam bardzo duże problemy z zrzuceniem choćby 3 kilo.
    Mam do was pare pytań ponieważ ponieważ ja w szpitalu mam być aż 3 dni:
    - czy po wycięciu polipa nie możne robić jakiś rzeczy?? Np podnosić, chodzić na silownię itd?
    - ile dni trwa krwawienie ?
    - i jesli boli brzuch to ile dni?
    Ja biorę teraz tabletki anty i mam je brać przez 42 dni czyli jeszcze jakies 3 tygodnie po zabiegu.
    Miał tak ktoś ?????????/

    SenioritaEwcia lubi tę wiadomość

    EwelkaRR
  • Lura82 Autorytet
    Postów: 1468 1029

    Wysłany: 21 maja 2016, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EwelkaRR wrote:
    Hej,



    Mam do was pare pytań ponieważ ponieważ ja w szpitalu mam być aż 3 dni:
    - czy po wycięciu polipa nie możne robić jakiś rzeczy?? Np podnosić, chodzić na silownię itd?
    - ile dni trwa krwawienie ?
    - i jesli boli brzuch to ile dni?
    Ja biorę teraz tabletki anty i mam je brać przez 42 dni czyli jeszcze jakies 3 tygodnie po zabiegu.
    Miał tak ktoś ?????????/
    Cześć.
    Ja byłam w szpitalu dwa dni (bo przedłużyły się inne operacje i musiałam czekać). Po zabiegu przez ok tydzień miałam lekkie plamienia (na samym początku tak jakby płyn bezbarwny wypływał ). Mnie kompletnie nic nie bolało po zabiegu. Dostałam jeszcze 3 kroplówki i mogłam wyjśc do domu. W zaleceniach w wypisie ze szpitala (ja dostałam go dopiero tydzień po zabiegu) jest napisane : trzy dni lekkostrawnej diety, oszczedny tryb życia ok tydzień i przez tydzień antybiotyk.

    Też brałam tabletki anty przez 1 cykl. Dzień przed zabiegiem odstawiłam je. hmmm ze wzgledu, że pierwszy raz w życiu brałam antykoncepcje, to plamienia miałam przez cały okres brania tabletek (wiec zabieg tez wisiał na włosku ale jednak go wykonali ...tzn chyba bo do tej pory nie wiem co mi usunęli )
    Jestem już 22 dni po zabiegu, 23 dni od odstawienia tabletek a okresu jak nie było tak nie ma. Zastanawiam sie czy to przez tabletki czy przez sam zabieg.
    Naprawde nie masz sie co obawiać. Nic nie bedziesz czuła :)
    Ja jedynie rozczarowałam sie moim doktorem, bo nie dostałam od niego żadnej informacji po zabiegu ani zaleceń itp

    22.03.2017 beta hcg 34 10.04.2017 ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 czerwca 2016, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EwelkaRR skąd kochana jesteś i co za endokrynolog ?

  • AgnieszkaH Autorytet
    Postów: 1040 398

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też miałam usuwanego polipa. Zabieg bolał nie powiem, ale był robiony bez znieczulenia. Teraz zaczynam nowy cykl i mam nadzieję, że będzie szczęśliwy.

    AgnieszkaH
    33 lata
    Starania od 2014r. (HSG, Laparoskopia, Histeroskopia, Biopsja, Scratching)
    4 Cykle stymulowane 😢 3 IUI 😢
    1 IVF ICSI 2 komórki - 1 zarodek - ET 3-dniowca 18.02.2019 😢
    2 IVF ICSI+MACS 6 komórek - 3 blastki 😍
    FET - a któż to wie...???
    Nierówna walka z ureaplasma od 2015r - czas ją w końcu wygrać!!!

    Problemy: immunologia, cienkie endometrium, słabe komórki, nadkrzepliwość, PCO, zrosty, polip, mięśniak itd...
    KIR Bx bez implantacyjnych, mąż C1C2, allo MLR 47%
  • ChudaRuda Autorytet
    Postów: 710 573

    Wysłany: 6 lipca 2016, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, po jakim czasie po zabiegu można współżyć? Czy można w tym samym cyklu?

    Gameta , starania od 2012 r.
    Jagna <3

    klz9df9h8ryk9xex.png[/url]
  • Lura82 Autorytet
    Postów: 1468 1029

    Wysłany: 7 lipca 2016, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co lekarz to inna opinia. My odczekaliśmy ok 2 tyg

    22.03.2017 beta hcg 34 10.04.2017 ❤
  • ChudaRuda Autorytet
    Postów: 710 573

    Wysłany: 3 sierpnia 2016, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jestem tydzień po histeroskopii, usunięty polip. Od 3 dni bolą mnie jajniki. Czy któraś tak miała po tym zabiegu? Możliwe, że jestem w trakcie owulacji więc może stąd ten ból?

    Gameta , starania od 2012 r.
    Jagna <3

    klz9df9h8ryk9xex.png[/url]
  • AgnieszkaH Autorytet
    Postów: 1040 398

    Wysłany: 4 sierpnia 2016, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po zabiegu nie miałam niczego takiego. Może u Ciebie to rzeczywiście owulacja.

    AgnieszkaH
    33 lata
    Starania od 2014r. (HSG, Laparoskopia, Histeroskopia, Biopsja, Scratching)
    4 Cykle stymulowane 😢 3 IUI 😢
    1 IVF ICSI 2 komórki - 1 zarodek - ET 3-dniowca 18.02.2019 😢
    2 IVF ICSI+MACS 6 komórek - 3 blastki 😍
    FET - a któż to wie...???
    Nierówna walka z ureaplasma od 2015r - czas ją w końcu wygrać!!!

    Problemy: immunologia, cienkie endometrium, słabe komórki, nadkrzepliwość, PCO, zrosty, polip, mięśniak itd...
    KIR Bx bez implantacyjnych, mąż C1C2, allo MLR 47%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2016, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam do was pytanie. W zeszlym miesiacu mialam usunietego polipa endometrialnego 2,5 cm. Jestem juz w nastepnym cyklu i po potwierdzonej owulacji. Czy ktoras tak miala ze po owu kluje podbrzusze w macicy? Bylam u lekarza na usg ale jest wszystko ok. Czy to klucie na ciaze czy organizm tak reaguje w pierwszym cyklu (po 1 miesiaczce) po zabiegu?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2016, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikt tu juz nie zaglada?

  • ChudaRuda Autorytet
    Postów: 710 573

    Wysłany: 5 września 2016, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vittani ja w lipcu miałam histeroskopie i tez usunęli mi polipa. Nie mam i nie miałam klucia żadnego. Jedynie doskwiera mi wzdety i bardzo twardy brzuch na samym dole. Wiem, że cykl mi się teraz wydłuży bo bardzo późno miałam owulację i od owulacji mam właśnie problemy z brzuchem :(

    Gameta , starania od 2012 r.
    Jagna <3

    klz9df9h8ryk9xex.png[/url]
  • Holly Ekspertka
    Postów: 199 77

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, chciałabym podbić temat i zapytać Was, czy u Was zawsze polipy były widoczne w USG?

    Ja poroniłam 1,5 roku temu, od tego czasu plamię międzyokresowo, miałam USG u chyba w sumie 5 lekarzy, żaden polipa nie widział. Moja EndoGinka wysłała mnie do szpitala na Szaserów na histeroskopię diagnostyczną (w 11 dc) i podczas badania (nowy histeroskop bez znieczulenia) też lekarze mówili że wszystko ok, ale pobrali biopsję endometrium, po której się okazało, że to polip a nie endometrium.

    Stąd pytanie - czy zawsze polip był u Was widoczny przy badaniu usg?

    Widziałam dziewczyny, że pisałyście o obawach związanych z histeroskopią bez znieczulenia - jeżeli jest wykonywana nowym histeroskopem, to zupełnie nic nie boli. Właściwie uczucia gorsze są przy cytologii. Jedynie wypełnienie brzucha płynem jest dziwne. Można spokojnie leżeć i oglądać wnętrze macicy jak na filmie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 stycznia 2017, 20:49

    podwyższona prolaktyna, lekka insulinoopornosc, krótka faza lutealna, łagodny czynnik M,
    VII 2015 8 tydz c. naturalna
    VIII - X 2017 IUI nieudane x 3
    XII 2017 - ICSI 8dpt3dt -bhcg 21,5
  • Koralinka Znajoma
    Postów: 17 5

    Wysłany: 7 lutego 2017, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie Dziewczyny!
    Piszę do Was,bo ciezko mi samej z tymi wszystkimi myslami.
    Staramy sie z Mezem o Dziecko ponad rok. Jestesmy pod opieka Novum w Warszawie.
    Badania w porzadku,nasienie ok. Moim problemem jest niejednorodne endometrium. Pojawialy sie plamenia w 2giej fazie cyklu. Zostalam skierowana na histeroskopie. Lekarz wycial 4 polipy.
    Stwierdzil endometrium pofaldowane i nieregularnie rozmieszczone.
    Pobral wycinki i czekam teraz na wyniki hist pat.
    Kochane.. czy problemy z endometrium da sie leczyc? Czy ja mam szanse na ciaze?
    Bo juz sama nie wiem... da sie leczyc brak owulacji,ominac niedrozne jakowody, problemy hormonalne,problemy z nasieniem..
    ale czy da sie cos zrobic z endometrium? :(

  • doncia82 Przyjaciółka
    Postów: 183 50

    Wysłany: 15 marca 2017, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny czy wiecie gdzie w Poznaniu można zrobić histeroskopię na nfz oprócz Polnej?

  • Odeta Ekspertka
    Postów: 170 93

    Wysłany: 15 marca 2017, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, wiem, że w szpitalu św. Rodziny też robią.
    Ja miałam usuwanego na Polnej, zaliczyłam 2 wizyty w ich przyszpitalnej przychodni i w sumie 2 tygodnie czekałam na zabieg, ale to było w 2015 roku, więc może teraz mają dłuższe terminy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 marca 2017, 20:03

    2018 nasz wyczekany cud z nami :) II IVF
    2019 nasz kropek niespodzianka - rośnij zdrowo :)
    iUWop1.png

    16uds65get28u929.png
  • doncia82 Przyjaciółka
    Postów: 183 50

    Wysłany: 15 marca 2017, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Odeta za info. To miałaś dużo szczęścia, że tak krótko czekałaś. Teraz to wygląda zupełnie inaczej. Chodzę do lekarza prywatnie, który pracuje w szpitalu na Polnej i mam od niego skierowanie a czas oczekiwania to 4 miesiące więc zmarnuję 4 cykle.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2017, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam mam polipa juz bylam w szpitalu i na sali operacyjnej mialam miec znieczulenie ogolne podlaczyli mnie juz do aparatury i mieli mi podac lek ale tak sie balam ze odmuwilam strasznie sie boje uspania lęku nie moge pokonac

‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego