X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.
Odpowiedz

Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.

Oceń ten wątek:
  • Hmmm Debiutantka
    Postów: 9 1

    Wysłany: 19 listopada 2023, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny! Czy orientujecie się czy, jeśli w zeszłym roku <grudzień 2022> robiliśmy test MLR i crossmatch CD3+/IgG oraz byliśmy na pierwszej wizycie w Łodzi, to czy teraz, gdy chcemy wrócić do tematu immunologii, musimy ponownie wykonać obydwa testy?

    Pozdrawiam

  • Malgos89 Debiutantka
    Postów: 9 14

    Wysłany: 21 listopada 2023, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Jestem kompletna zielona w tematach immunologii. Za nami 4 nieudane transfery o zalecenie do badań immunolologicznych i wizyty u Pasnika. Powoli robimy badania, wizyta wstępnie umówiona. Mam jedno pytanie, został nam ostatni niezbadany zarodek, czy jeśli podejdę do nowej procedury (zakładając, ze transfer się nie uda) to czy zalecenia od immunologa nadal będą aktualne, czy po nowej procedurze należy wszystkie badania powtórzyć?
    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz

  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 7479 7678

    Wysłany: 25 listopada 2023, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Czy któraś z Was robiła badania immunologiczne przy hashimoto? Chcemy zrobić allo mlr i cross match, ale zaczęłam się zastanawiać, czy hashimoto nie fałszuje wyników 🤔

    Starania od 2017r.
    03.2023 💔 8tc

    👩🏼
    Hashimoto, IO, PCOS, MTHFR, PAI-1 4G homo
    🤵‍♂️
    Wszystko ok ✔️

    🍀05-08.24 starania na naturalnych cyklach
    💊 metformina 1500, acard 75 💉neoparin 0,4
    09.24 🔜 ivf
  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 7479 7678

    Wysłany: 25 listopada 2023, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgos89 wrote: