X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 maja 2015, 14:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    MiliTu wrote:
    Cześć Dziewczyny...

Jestem tu totalnie nowa i zielona.
    W skrócie opowiem naszą historię i proszę o wsparcie!
    Od paru ładnych miesięcy staraliśmy się z tż no i w końcu zaczęliśmy robić badania. Okazało się, że ja mam haschimoto , a mąż za mało pływaków w ruchu postępowym (22% przy normie 32%). Od lekarza do lekarza i trafiliśmy do kliniki. Trzy spotkania, dwa usg (pęcherzyk 19mm) i od razu decyzja o IUI. Dziś mi robili - pierwszy raz. Po pierwsze - z tego co wiem na nie pękniętym pęcherzyku ( wczoraj usg dziś przed IUI już nie). Bez żadnych wspomagaczy ( z badań wynika że owulka jest a problemem są pływaki). Trochę mnie to zaskoczyło, że lekarz bez sprawdzenia czy pęcherzyk pęka od razu zdecydował o IUI , ale staram się ufać. Zaniepokoiła mnie jedna rzecz - śluz z krwią. Pojawił się po 5 h od IUI. CO to może oznaczać? Powinnam się martwić ? Może któraś z Was miała coś takiego ? W ogóle czy często udaje sie pierwsze IUI i jeszcze bez wspomagaczy ?

Z góry dziękuję za pomoc!
    moze byc lekkie otarcie od cewnika, to normalne. Powinnas juz jutro nie plamic. Ja to mialam napisane w regulaminie, ze tak moze byc. Co do inseminacji to nie dali Ci zastrzyku na pękanie? A usg powinien zrobic przed IUI. Domagaj sie tego :) Statystyki IUI to od 8% do 25%. Pierwsza rzadko sie udaje. Wspomagacze jak masz dobra owulacje to sa niepotrzebne, mozna dodatkowo brac luteine badz dhupaston ale to zalezy od lekarza. Zazwyczaj przepisuja profilaktycznie. 3 dni poowulacji sie bierze, jest to progesteron ktory słuzy, wspomaga mozliwa ciaze.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 maja 2015, 14:38

• La-mia Autorytet

Wysłany: 22 maja 2015, 14:36

Cytuj  /     /  Zgłoś