X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

IVF

Oceń ten wątek:
  • aneczka2015 Autorytet

Wysłany: 5 września 2015, 22:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje rozyczko, zdrowka dla was, rosnijcie ☺

5djy9n73ymelpgus.png
    Czekamy na Mikołaja ❤
  • godaweri Autorytet

Wysłany: 5 września 2015, 22:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    Nam tez powiedziano by lepiej zanim zaczniemy zrobic kariotypy plus moj cftr i azf z powodu obnizonych parametrow nasienia ;)

A mogłabyś mi napisać co to jest cftr i azf i gdzie to mozna zrobić? Jestem zielona w tym temacie, dopiero zaczynamy drogę z ivf....

• Anatolka Autorytet

Wysłany: 5 września 2015, 23:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    godaweri wrote:
    A mogłabyś mi napisać co to jest cftr i azf i gdzie to mozna zrobić? Jestem zielona w tym temacie, dopiero zaczynamy drogę z ivf....

http://www.topgenetics.pl/badania-testy/plodnosc-i-ciaza/

godaweri lubi tę wiadomość

1usa3e5e6fqireg4.png

3ca106616b.png
  • takasobieja Autorytet

Wysłany: 5 września 2015, 23:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopadł mnie dół.. Kiedy musialam wziąć leki i muszę odstawić resztę... Tak jakoś pomyślałam ze jakbym skazala tego grocha na śmierć :( wiem że tak nie jest ... Ale jakoś przykro mi :(

Gameta Rzgów
    III procedury ivf. (4 mrozaczki :))
    4 Crio 29.02.15 2x4cc - 7dpt - betaHcg 109.6, 9dpt - 273,6 11dpt- 603,2, 14dpt - 1897 ;)
    08.09.2016r. - narodziły się moje skarby w 30t+0d.
    Leoś 1580g i Laura 1420g. <3
  • godaweri Autorytet

Wysłany: 5 września 2015, 23:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anatolka wrote:
    http://www.topgenetics.pl/badania-testy/plodnosc-i-ciaza/

Dzięki !

• Moniaa Autorytet

Wysłany: 6 września 2015, 03:35

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Takasobieja dobrze ze jesteś świadoma tego iż absolutnie nie możesz tak myśleć.