IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
sylwiaśta159 wrote:Nam tez powiedziano by lepiej zanim zaczniemy zrobic kariotypy plus moj cftr i azf z powodu obnizonych parametrow nasienia
A mogłabyś mi napisać co to jest cftr i azf i gdzie to mozna zrobić? Jestem zielona w tym temacie, dopiero zaczynamy drogę z ivf.... -
Dopadł mnie dół.. Kiedy musialam wziąć leki i muszę odstawić resztę... Tak jakoś pomyślałam ze jakbym skazala tego grocha na śmierć
wiem że tak nie jest ... Ale jakoś przykro mi
Gameta Rzgów
III procedury ivf. (4 mrozaczki)
4 Crio 29.02.15 2x4cc - 7dpt - betaHcg 109.6, 9dpt - 273,6 11dpt- 603,2, 14dpt - 1897
08.09.2016r. - narodziły się moje skarby w 30t+0d.
Leoś 1580g i Laura 1420g. -
Takasobieja dobrze ze jesteś świadoma tego iż absolutnie nie możesz tak myśleć.
Ale czasami lepiej że coś się dzieje na tak wczesnym etapie niż miało b6 to się wydarzyć później. Po prostu na pewne rzeczy nie mamy wpływu.
Tak jak wcześniej napisałaś, nawet ta ciąża biochemiczna wskazuje że coś tam się zaczyna dziać.
Ja trzymam nadal za ciebie kciuki! !!Konwalia lubi tę wiadomość
-
triss wrote:mrth może zbadaj progesteron dla pewności? ilu dniowy zarodek miałas podany?
anuszko bardzo mi przykrowiem, co czujesz...szczescie, ktore tak szybko jest zabierane. Ale pozytyw jest taki że dochodzi u Ciebie do implantacji i masz jeszcze zarodki
mi lekarz pwoiedział po ostanim transferze żeby być dobrej myśli. Ze czekamy na ten własciwy zarodek. Bedziesz podchodziła do kolejnego transferu od razu?
Muszę odczekać jeden cykl żeby podejść u mnie w klinice jest taka polityka a najgorsze jest to że u mnie na razie nic się dzieje tzn krwawienie jeszcze się nie zaczęło.
I chociaż skrzydła podcięte wiem że nie wolno się poddawać, trzeba iść dalej na przód po swoje szczęście! -
nick nieaktualny
-
Hej godaweri
Widzę że decyzje zapadły! Trzymam mocno kciuki!
Różyczka dajesz nadziejęGratuluję :*