IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
jestem po transferze lekarze sa pozytywnej mysli. wyniki badan ok hiperki raczej nie przewidują. testujemy 10.11. mam l4 do 5.11. nie chcialam dluzej.
czarownica_tea, Anatolka, Tosia 1981, libellula83, Konwalia, Beata.D, Katha81, Fedra, MisiaMisia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMoniaa wrote:No u mnie od wczoraj chyba wszystko się zaczęło... Bole okresowe silniejsze niż zwykle, jakies takie skurcze. Wzięłam no spe max, ale tak średnio pomaga. Za bardzo nie mogę tego nazwać jeszcze okresem. Bo to raczej takie silne plamienia.
To z jednej strony bardzo dobrze, ból może być silniejszy od @, ale dobrze, że sama się oczyszczasz, to zawsze mniej ingerencji w organizm. Możesz zakupić sobie w aptece czopki profenid. Pomogą na ból. Jakby co pisz i trzymaj się. Damy radę kochana :-*Moniaa lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMoja beta z dzisiaj 463
kuciak, libellula83, Anatolka, kaarolaa, Katha81, GabiK, Moniaa, Konwalia, niecierpliwa, Tosia 1981, Justine, agniesia2569, zai2014, Madzia82, ma_pi, Beata.D, MIKOLAY, Sysiaaaaa, Fedra, mala29_, MisiaMisia, Sansivieria lubią tę wiadomość
-
MIKOLAY wrote:libellula83, a jak brzuch ?? Boli ? W 9 tc pojechałam na pogotowie z brunatnym plamieniem i lekarz dyżurny patrzył na mnie jak na kosmite
-
nick nieaktualny
-
martusia1986 wrote:Moja beta z dzisiaj 463
Cudowniemartusia1986 lubi tę wiadomość
Problem: endometrioza 1st, Hashimoto, słabe nasienie.
3 procedury, leczenie immunologiczne, 6 transferów, 2 straty.
Mała Królewna jest już z nami
Droga do naszego szczęścia: https://szczesliwenieszczescia.blogspot.com/ -
Martusiu, wspaniałe wieści!! Zdrówka dla Was:)
Kuciak i Agniesia - trzymam kciuki za Wasze mocne komórki, aby zdrowo się dzieliły i wzmacniały!!!
Konwalia, powodzenia jutro. Niech Twój Mrożaczek zostanie z Tobą na zawsze!!agniesia2569, martusia1986, Konwalia, kuciak lubią tę wiadomość
-