X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

IVF

Oceń ten wątek:
  • Maka Autorytet

Wysłany: 19 grudnia 2014, 18:35

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja dzisiaj mam mega doła :-( Boje się ze przez endometrioze moje jajeczka nie będą chciały się zapladniac - jeszcze pewnie słabymi plemnikami męża o ile coś znajdziemy. Boje się ze nigdy nie doczekam dziecka. Rycze jak nienormalna a zaraz mam jechać na umowę do klienta :-(

ckaik0s3070dl07t.png
  • Maka Autorytet

Wysłany: 19 grudnia 2014, 18:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak Anka trzeba powoli się oswajac. Jak na razie z IVF jestem zielona...

ckaik0s3070dl07t.png
  • Anko:-) Autorytet

Wysłany: 19 grudnia 2014, 19:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak miło ze kolejne osoby są na styczeń ivf:-)
    Miło nie być zupełnie samą.

Różyczka lubi tę wiadomość

dfe01f0225.png
  • Griszanka Autorytet

Wysłany: 19 grudnia 2014, 19:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    GabiK wrote:
    A propos takich sytuacji. Pamiętam historię starszego Pana, profesora germanistyki, bardzo nobliwego taty mojej przyjaciółki jak jechał autobusem i jakaś pani stale pchała mu się na plecy. Zdenerwowany, w końcu odstawił siatki, pochylił się jak Małysz do skoku i mówi do niej- "pani wskakuje, będzie pani wygodniej" :-)
    Świetny tekst, coś czuję, że kiedyś to wykorzystam - też nie znoszę takich sytuacji, a może poskutkować :p

GabiK lubi tę wiadomość

Synek Karolek <3
    relgupjywjsi69wb.png
    m6cq8p0.png
  • GabiK Autorytet

Wysłany: 19 grudnia 2014, 19:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maka wrote:
    Dziewczyny ja dzisiaj mam mega doła :-( Boje się ze przez endometrioze moje jajeczka nie będą chciały się zapladniac - jeszcze pewnie słabymi plemnikami męża o ile coś znajdziemy. Boje się ze nigdy nie doczekam dziecka. Rycze jak nienormalna a zaraz mam jechać na umowę do klienta :-(