IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
dziewczyny od rządówki mam do Was pytanko. Jak długo czekałyście od rozmowy kwalifikującej do rozpoczęcia procedury, czy musiałyście jeszcze jakieś badania dorabiać (prywatnie czy w ramach programu) ??? Jestem totalnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam Wszystkie gorącohttps://www.maluchy.pl/li-72827.png
-
józefka wrote:dziewczyny od rządówki mam do Was pytanko. Jak długo czekałyście od rozmowy kwalifikującej do rozpoczęcia procedury, czy musiałyście jeszcze jakieś badania dorabiać (prywatnie czy w ramach programu) ??? Jestem totalnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam Wszystkie gorąco
Bardzo roznie od rozmowy do rozpoczecia. M.in. zaleznosci od tego czy klinika miala akurat kase czy nie. Ja na rozmowe czekalam 3 miesiace, ale po 2 tygodniach (bo tyle czekalam na nowy cykl) od rozmowy zaczelam procedure. Co dziewczyna, to historia.
Z badaniami bardzo roznie tez w zaleznosci od kliniki. Na pewno w ramach programu czekaja Was wirusy za kase MZ.józefka lubi tę wiadomość
-
józefka wrote:dziewczyny od rządówki mam do Was pytanko. Jak długo czekałyście od rozmowy kwalifikującej do rozpoczęcia procedury, czy musiałyście jeszcze jakieś badania dorabiać (prywatnie czy w ramach programu) ??? Jestem totalnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam Wszystkie gorąco
Przed kwalifikacją miałam wizytę konsultacyjną, na której się dowiedziałam co mam mieć ze sobą i już na kwalifikacji (3 dc) dostałam recepty na zastrzyki i zaczęłam stymulację. Szłam krótkim protokołem. Badania robiłam już w ramach rządówki (wirusologiczne, chlamydie itd), na własną rękę już po kwalifikacji zrobiliśmy kariotypy i mutację
józefka lubi tę wiadomość
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!
10.02.2019 1 wizyta w OA -