X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja generalnie jestem nauczycielem j. angielskiego ale... życie tak mi się potoczyło że nie pracuję w zawodzie :P.

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tzn nie codziennie tylko na 12stki:) ale praca super i kolezanki tez :) zal byloby mi odchodzic ale tam nie dostane więcej niż umowa zlecenie :(

    A ja miałam laparo w polowie cyklu :) chyba 15dc :)

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to tak samo jak ja, znaczy że da się zrobić w 15dc :P
    Kiedy masz Ola monitoring ?

    Edyta
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiecie co u mnie w ogóle nie występuje śluz... nie wiem o co chodzi

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz co Edyta u mnie tez go nie bylo.. pojawil sie dopiero po podaniu pregnylu pred sama owulacja.. i bylo go naprwde duzo...jak na mnie:D

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 marca 2015, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja się zastanawiam..... bo we wtorek mam mieć monitoring to będzie teoretycznie 13dc , praktycznie 14 dc ( ponieważ zaczęłam liczyć cykl od rana następnego dnia a @ dostałam na wieczór poprzedniego).
    Czy to nie będzie za późno ? Jakby się okazało że pęcherzyki urosły i trzeba podać pregnyl ?
    w którym dniu Natalia brałaś pregnyl?

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2015, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w 16 dniu cyklu. Na monitoringu bylam w 13 dniu cyklu, byly pecherzyki i czekalysmy do poniedzialku czy pekna.. nie pekly same wiec dostalam pregnyl :)

  • nick nieaktualny