Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 marca 2015, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale Ola poszlabym w srode jeszcze gdzies.. bo z tymi pecherzykami nigdy nic nie wiadomo :) wstrzymajcie sie ze serduszkowaniem , niech nasienie rosnie w sile :) niech moc bedzie z Wami :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 marca 2015, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak właśnie myślę, żeby pójść. Spróbuje na NFZ, poproszę koleżankę z przychodni, żeby zagadała do gina tam żeby zrobił usg bo oni niechętnie robią. :)
    A z serduszkowaniem doszliśmy do wniosku, że się wstrzymujemy bo potem lipa będzie hehe :)

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 16 marca 2015, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a pregnyl Ola masz brac czy nie ? ja już nie pamiętam , ty miałaś przed laparo ovulację czy nie ? rosły ci pęcherzyki ? a u ciebie Natalia?

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 marca 2015, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, nic mam na chwilę obecną nie brać :) zresztą okaże się w piątek czy pękły pęcherzyki czy nie czy znikły.. To ew. wtedy coś dostanę ;)
    U mnie przed laparoskopią w ogóle nie rosły pęcherzyki. Nie miałam owulacji :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 marca 2015, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przed laparo nawet przy podwojnej dawce clo nic nie ruszylo :)

    Aleksandrakili lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2015, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jak tu dzisiaj cicho :) Co tam dziewczyny? jak Wam dzień mija? :)

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 17 marca 2015, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dosyć spokojnie :P jutro chciałabym pojeździć trochę na rolkach. Niestety u mnie nie ma gdzie więc jeżdżę nad jezioro nieopodal :). Fajnie jest bo jeździ się po asfalcie wzdłuż jeziora :P:P

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2015, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja .. ja Wam powiem, ze mnie dzis jakies niewyjanione leki naszly hehe i akurat weszlam do szpitala i powtorzylam po 32 h bete :) i poczekalam a tu dzis juz 153 :) wiec rosnie.. ale obiecalam sobie ze najwczesniej nasteony raz pojde w piatek lub poniedzialek przed wizyta :) hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2015, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez bym na rolkach pojezdzila :) musze kupic nowe w tym roku hehe
    Natalia to dobrze ze beta ladnie rosnie :) a kiedy masz wizyte?:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2015, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a dopiero we wtorek za tydzien.. moze i dobrze, moze juc cosik bedzie widac za tydzien :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2015, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i sie dowiem czy nie blizniaki z tych dwoch pecherzykow ktore pekly :) chodze na ta bete jak szalona- ale ciagle niedowierzam- dzis od rana minal mi bol piersi i pomyslalam ze cos nie tak (zwariowac mozna) poza tym rano serduszkowalismy i balam sie ze cos moglo sie tam stac:P wiec glupia jestem ale co ja na to poradze:P

  • fablous Ekspertka
    Postów: 233 109

    Wysłany: 17 marca 2015, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola oby pęcherzyki ładnie urosły :)
    Natalia beta rośnie jak szalona, aż miło!

    U mnie dziś 18dc i pojawiły się jakieś plamienia. Nigdy wcześniej tak nie miałam. Wyczytałam, że to może być objaw owulacji. Tydzień temu lekarz mi powiedział, że nie ma pęcherzyka dominującego więc już spisałam ten cykl na straty. Ale może jednak warto jeszcze zadziałać, przez tydzień może jednak coś tam urosło :)
    Z drugiej strony takie plamienia mogą być też objawem nadżerki albo stanu zapalnego...

    Byłam dziś na zakupach kosmetycznych i obkupiłam się jak szalona :). Zrealizowałam bon z pracy na dzień kobiet w Douglasie, weszłam też do Super Pharmu a tam dni Lifestyle i dużo promocji. Portfel mi zelżał ale jaki humor dobry dzięki temu :D

    3i49p07w0kmpd0v3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ajj dziewczyny, jak ja się boję tej mojej laparoskopi... szukam, szperam i bronię się rekami o nogami.... mysle czy by hsg nie zrobic najpierw zamiast laparoskopii albo coś..

    bylam dzis na monitoringu i w 9 dc miałam pęcherzyk 1,7 jakichś jednostek ( mam nadzieję że nie mm :() i endo 0,62 jakichs jednostek( tez mam nadzieje ze to nie mm)... i masz babo placek?!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale jakich jednostek? Co mowil lekarz? jezeli to 9 dc to nie jest zle :) jezeli to cm :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olka a Ty dzis idziesz na ten monitoring?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie nie wiem jakich jednostek... nie zobaczylam na ekranie... ale mam nadzieje ze to nie w mm... dziewczyny a wy przed/po laparoskopii?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja po :) jak widac z efektami :) beta rosnie a ja czekam na wizyte u lekarza i mam nadzieje zobaczyc Małego Kropka za tydzien :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    Olka a Ty dzis idziesz na ten monitoring?
    Musiałam odwołać monitoring bo mnie do pracy ściągneli.. czekam w piątesię okaże :) dzis moje jajcory grają niezły koncert, raz prawy, raz lewy :) i razem też. także myślę, że coś dobregsię dzieje :p
    Sylwiasta ja już po laparo ktora byla w styczniu:) ty z jakiego powodu masz miec zabieg??:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Napewno cos dobrego napewno ;) to tam działajcie zeby sie nie spoznic :) heh ja ze swoim serduszkowalam przez okroagly tydzien bo ciagle mi sie wydawalo ze juz:D hehe Oby Wam sie udalo :)))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2015, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe no ja wróciłam niedawno z pracy:P weszłam do cieplutkiej wody żeby się umyć i niestety z ciężkim serce przed chwilą musiałam obudzić męża który idzie na noc do pracy :) Mówię: Kochaaaaaaanie?? śpisz?? a On: "nie udaje" hehe :D

‹‹ 125 126 127 128 129 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ