Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plimka_bum wrote:
    Sylwia a który to dc ? mój lekarz twierdzi że clo 2 x 1 to max jaki można dać. Ja też biorę metforminę bo podobno te lek jest bardzo wskazany przy pco.
    Ola a jaki ty miałaś zabieg na serducho ?
    A Natalia pewnie ciągle śpi :P
    ooo mnie by taka ciąża bardzoooooo odpowiadała, w końcu mogłabym bezkarnie spać ile chcę ;);) jestem ogromnym śpiochem
    Ja miałam ablacje na serducho ;) poniewaz miala czestoskurcze przedsionkowe.. czyli po krotce serce ciagle walilo mi ponad 200 na minute.. do tego dusznosci, bol w klatce piersiowej i ogolnie zle samopoczucie.. :) mam nadzieje ze jedna mi to nie wraca... ; ( zalamalabym sie.. nie chce znow tego przechodzic..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylka0102 wrote:
    Dzis mam 17dc, powiedziała ze troche duzo waże i ze moze leki nie działaja przez to, no niewiem zobaczymy w poniedziałek co przepisze czy odrazu metamorfine. Ty jak jesteś swojej wagi to Ci wiecej nie przepisze na mnie CLO wogole nie działa żadnych skutków ubocznych(odpukać) nie było tak jakbym nic nie jadła.Ja waże 90kg na 174 cm wzrostu, najbardziej to mnie rozsadza biodra i piersi i troche na twarzy widać :(
    A probowalas jakas dietę? ;) ja ostatnio mialam diete i schudlam 5 kg ;)

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj dziewczyny dziewczyny :) te nasze problemy to jest jakaś masakra. Niby taka " prosta rzecz" zajście w ciążę a są problemy.

    Edyta
  • sylka0102 Przyjaciółka
    Postów: 725 47

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandrakili wrote:
    A probowalas jakas dietę? ;) ja ostatnio mialam diete i schudlam 5 kg ;)
    próbowałam ale waga ani drgnie:( podobno potem cieżko z tego wyjść otyłość wraca się z efektem jojo moja doktorka własnie tak miała dieta itd i jak poszłam do niej po poł rocznej przerwie to jej nie poznałam.;)Ola jaka miałaś diete??

    Czekam wciąż na ten cud....

    j36rxzdvdx1kpbz0.png
  • sylka0102 Przyjaciółka
    Postów: 725 47

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plimka_bum wrote:
    oj dziewczyny dziewczyny :) te nasze problemy to jest jakaś masakra. Niby taka " prosta rzecz" zajście w ciążę a są problemy.
    dokładnie jak się niechce to sie wtedy udaje. Tesciowa moja opwiadała ze jej kolezanki córka nie mogła tez zajsc w ciaże i jak stracili nadzieje to wzieli sobie dziecko z domu dziecka i teraz dowiedziała sie ze jest w ciązy....:/

    Czekam wciąż na ten cud....

    j36rxzdvdx1kpbz0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylka0102 wrote:
    próbowałam ale waga ani drgnie:( podobno potem cieżko z tego wyjść otyłość wraca się z efektem jojo moja doktorka własnie tak miała dieta itd i jak poszłam do niej po poł rocznej przerwie to jej nie poznałam.;)Ola jaka miałaś diete??
    Ja miałam diete wysokobiałkową:) ustaloną przez trenera personalnego..tylko po poltorej miesiaca juz mnie znudzila ta dieta... ale jem narmalnie nie przsprzesadzam ;) malo slodyczy ;)

    Dziewczyny a ja się szykuje i zaraz na wieczór panieński jadę do mojej kuzynki ;p

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uu Ola no to będzie gorący wieczór :P najważniejsza zasada która obowiązuje na naszych rodzinnych imprezach " nie robimy zdjęć po 20:00" he :):).

    Edyta
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja idę na monitoring w czwartek, już nie mogę się doczekać ale wydaje mi się że nic nie będzie. Dodatkowo znowu zaczyna mi się ta infekcja :( w zeszłym miesiącu lacibios femina pomógł a teraz nie wiem czemu nie pomaga. Jak mi się znowu tak bardzo rozwinie to wpadnę w szał.

    Edyta
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja już coraz intensywniej myślę o invitro, muszę wypytać co i jak żeby się przygotować.

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2015, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boziu dziewczyny ja już jestem na tamtym świecie %%%% hehe wkoncu bez stresu ;p

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 00:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko jak ja się upilam właśnie wracam fo domu. M po mnie przyjechał:) w koncu jest na luzie ; )

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i dobrze czasami trzeba :P ja w zeszłym tygodniu też poszalałam i się wyluzowałam na maksa :)

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heja, ano spałam spałam, wczoraj nawet kompa nie wlaczylam..
    ogolnie w piatek przyszli do nas znajomi i troche poimprezowali :)
    a wczoraj moj M. tez lezal ze mna caly dzien w lozku i bylo slodko i miulutko :) ach az tak milutko ze zaserduszkowalismy , tak nas ponioslo.. ale mam nadzieje ze pomino zakazu lekraki nie zaszkodzi to maluchowi :) w koncu szczesliwa mama to szczesliwe dziecko.. :) chociaz mam maly wyrzut sumienia :)

    miłej niedzieli.. ja sie czuje coraz jakas slabsza, spiaca i ogolnie bez energii..

  • Mikusia02 Koleżanka
    Postów: 75 5

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ailatan to zazdroszczę miłego dnia ja jestem w pracy kilka dni temu dałam zaświadczenie kierowniczce ,a ona na to ,że i tak mi nie zmieni grafiki z 12h na 8 h jestem taka zła ,że bym jej przywaliła chętnie.

    Czarna
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a nie możesz iśc na L4 ?

    Edyta
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podobno pierwszych 12 tygodni jest najważniejsze

    Edyta
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja postanowiłam na poważnie zająć się in vitro, poproszę lekarza o historię leczenia , dowiem się jak to wygląda w katowickich klinikach i działamy. Mam nadzieję że uda nam się zakwalifikować do programu refundowanego.

    Edyta
  • Mikusia02 Koleżanka
    Postów: 75 5

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogę i chyba tak zrobię bo mnie wy kończy nerwowo

    Czarna
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeżeli ci nie zależy na pracy tzn nie chcesz tam wracać po porodzie to ja bym poszła na l4,oczywiście jeżeli praca jest na tyle angażująca. zbyt długo się starałaś żeby teraz przez prace coś miało pójść nie tak

    Edyta
  • Mikusia02 Koleżanka
    Postów: 75 5

    Wysłany: 19 kwietnia 2015, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie zależy mi ,bo umowę mam tylko do grudnia i mi nie przedłużą

    Czarna
‹‹ 148 149 150 151 152 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego