Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • Kabełka Autorytet
    Postów: 1024 514

    Wysłany: 7 czerwca 2017, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To spokojnie, ja miałam 2 razy sprawdzaną drożność i za każdym razem dość mocno krwawiłam. Przeszło po 2-3 dniach. Kontrast lub płyn podawany do macicy podrażnia jej śluzówkę i stąd to krwawienie.

    d9cux48.png
  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 7 czerwca 2017, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Witam Was po długiej przerwie. Właśnie wróciłam z histerolaparoskopii i...chyba dalej nie znam przyczyny moich kłopotów. Na wypisie jest tylko info, że niepłodność wtórna, jajniki obustronnie drożne, usunięto zrosty prawego jajnika z otrzewną. Czy to mogło być przyczyną niepłodności? Id na wizytę dopiero za tydzień. W szpitalu nic mi więcej nie powiedzieli :(

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 7 czerwca 2017, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alice83 może być trochę krwawienia. Powinno przejść po kilku dniach.

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • takataka ja Koleżanka
    Postów: 39 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W ktorym dniu cyklu zaczelyscie przyjmowac zoladex?

  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, my staramy sie z mezem o drugie dziecko od 3 lat i 2 miesiące. Slyszalam diagnozy jak pani schudnie to pani zajdzie, po najdziwniejsze typu, a moze nie wiem jak sie to robi. Laparoskopie mialam 23maja byl to 20 dc. Miesiączke dostalam w koncu po 28 dniach, a nie po 50. Dzien przed zabiegiem przy usg bylo widac cialko zolte ;) na laparoskopi okazaly sie niedrozne jajowody, ktore udalo sie udroznic. Jutro mam kontrole u gina. Mam nadzieje ze wkoncu sie uda w tym cyklu zaskoczyc ;)

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maryna91 przepraszam, że pytam, jakie masz BMI? Ja mam ok. 26 i nie wiem, czy to już źle, czy jeszcze ok.

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    GorzataMał wrote:
    Maryna91 przepraszam, że pytam, jakie masz BMI? Ja mam ok. 26 i nie wiem, czy to już źle, czy jeszcze ok.
    Ja mam 27, a mialam 34. Tylko moj obecny lekarz twierdzi, ze sa kobiety ktore maja bmi pod 40 i zachodza w ciaze bez problemu. U mnie przyczyna mam nadzieje ze byly niedrozne jajowody.

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem, czy to faktycznie chodzi o wagę czy po prostu o zaburzenia hormonalne, które u grubszych osób często się przytrafiają. Ja właśnie jestem po laparo. Ciekawa jestem czy to coś da

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja hormony mam okey, owulacja wystepuje, maz tez okey. Zobaczymy poczekamy ;)

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maryna91 a co co Ci zaproponował lekarz - domowe metody czy już jakieś wspomaganie?

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    GorzataMał pol roku mam na naturalne starabia bez wspomagaczy, bo wszystko jest okey. Pozniej tylko in vitro. Ja mam zdiagnozowana bezplodnosc wtorna. Wrogosc sluzu wszystko w najlepszym porzadku. Z tym lekarzem podejmuje walke od stycznia bo 3 lata chodzilam do innego, az mi powiedzial chce byc Pani w ciazy zrobic indyminacje. 10 miesniakow macica do usunięcia. Mam 26 lat i jakos nie.usmiechalo mi sie usunac wszystko. Poszlam jeszcze do innego lekarza może on ma jakies rozwiazanie, co sie okazalo jeden miesniak mniejszym niz 1 cm. Teraz wcale go nie ma. Zanikl ponoc czesto to sie dzieje. I ten po obejrzeniu wynikow kazal zrobic nasienie meza jeszcze raz(kierowca zawodowy UE) ja owulacje mam wskazuje na to i progesteron i usg. Stwierdzil ze cos w srodku jest nie halo. No i bylo niedrozne jajowody. Jutro ide na kontrole zobaczymy czy jest pecherzyk ;)

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pytam, bo u mnie sytuacja jest bardzo podobna, tzn. wszystko niby jest w najlepszym porządku, a ciąży brak. Na lapro zostały usunięte zrosty z jajnika. Poza tym nic więcej.

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A laparoskopie kiedy mialas ?;)

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W poniedziałek :)

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 15:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz tylko czekac, mam nadzieje, ze w lipsu beda dwie czarodziejskie kreski ;)

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo bym chciała, ale nie wiem, czy te zrosty, i to na jednym jajniku mogły blokować wszystko. Jakoś mi się nie chce w to wierzyć

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • Maryna91 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja znajoma miala hsg wszystko w normie, na laparoskopi wszystko w normie, w cyklu w ktorym miała laparo zaszla w ciaze. Lekarz tlumaczyl ze moze byly male zrosty ktore pod cisnieniem sie "przepchaly". Mi moj gin tylko powiedzial ze pod niskim cisnieniem nie chcial przejsc kontrast dopiero po mocniejszym cisnieniu. Wiec ja wierze, ze to jest to ;)

  • GorzataMał Ekspertka
    Postów: 277 67

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam HSG i był swobodny przepływ. Sporo dziewczyn zachodzi w ciążę po HSG, więc trzymam kciuki.

    X 2010 - syn
    IX 2015 - początek starań o rodzeństwo
    HSG, histero, laparo - ok; IV 2017 - I IUI :(
    VII 2017 - II IUI :(
    XI 2017 - 31 dc beta 1240 :)
    ganns65gde9ketft.png
  • gwiazdeczka88 Ekspertka
    Postów: 435 57

    Wysłany: 8 czerwca 2017, 23:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kogo operował Doniec ? Na szaserów ?

    Endometrioza IV stopnia, LUF, laparo 04-2015 i 07-2015,
    HSG w grudniu 2015 - oba drożne, histeroskopia - macica dwurożna, niedoczynność tarczycy, adenomioza.
    AMH 1,98
    06-2016 - I procedura in vitro nieudana bez mrozaków :-(
    13-09-2016 - II procedura, 29 trans. 2 zarodków :-(, brak mrozaków
  • takataka ja Koleżanka
    Postów: 39 0

    Wysłany: 9 czerwca 2017, 06:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ponawiam pytanie w ktorym dniu cyklu wzielyscie 1 dawke zoladexu?

‹‹ 470 471 472 473 474 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego