Forum Starając się z pomocą medyczną Norwegia- in vitro
Odpowiedz

Norwegia- in vitro

Oceń ten wątek:
  • Zoja36 Autorytet
    Postów: 625 231

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hannanna zadzwoń najlepiej do lekarza.

    k0kdx1hpz2nssibk.png
  • mar2śka Autorytet
    Postów: 1813 1408

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hannanna wrote:
    Dziewczyny pytanie- biorę teraz Utrogest 100mg, w PL lekarz dał mi receptę na Duphaston 10mg. Teraz biorę 3x2 dziennie. Czy myślicie, że mogę wziąć Duphaston jak mi się skończy Utrogest? Chodzi mi o dawkowanie. Bo przecież niemożliwe, że musiałabym wziąć 20 tabletek Duphastonu na raz,żeby wyszła mi ta sama dawka? :D A może chodzi o to, że Utrogest to naturalny progesteron a duphaston syntetyczny i powinnam wziąć na raz dwie tabletki(czyli 20mg) i wyjdzie na to samo? Już się pogubiłam z tym, a zapomniałam zapytać lekarza w PL :/
    Hannanna a masz też Lutinus dowcipny? Bo mi się chyba uczulenie zaczyna po nim :/
    Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie. Mam tylko lutinus i luteinę podjęzykową.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2018, 16:46

    km5s9vvjg5qzvbkc.png
  • Hannanna Autorytet
    Postów: 409 132

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam,zamiast tego mam Utrogest,dowcipnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2018, 18:56

  • Aggga08 Autorytet
    Postów: 680 199

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zadzwonilam dzis do riks zeby zapytac czy wysla niedlugo recepty... uslyszalam ze nie zaczne w kwietniu bo za duzo pacjentow maja! Musze czekac do maja.......

  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aggga08 wrote:
    Zadzwonilam dzis do riks zeby zapytac czy wysla niedlugo recepty... uslyszalam ze nie zaczne w kwietniu bo za duzo pacjentow maja! Musze czekac do maja.......
    Moze to i lepiej. W maju duzo wolnego,jeszcze bys nie utrafila w dobry dzien i wszystko by poszlo na marne.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki:-)

    k1iygdz.png
  • Aggga08 Autorytet
    Postów: 680 199

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ehh... moze i tak....ale mi sie juz czekac nie chce hehe nie mam cierpliwosci tyle.

  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aggga08 wrote:
    Ehh... moze i tak....ale mi sie juz czekac nie chce hehe nie mam cierpliwosci tyle.
    Hehe jak ja Cie rozumiem. Ja tez w maju i odliczam dni. Chodz jeszcze licze ze moze sie uda naturalnie:-) ( jak co miesiac :-)

    k1iygdz.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To trochę nas jest na ten maj :)
    Bardzo cieżko przechodzę miesiączkę po tym nieudanym transferze :| wręcz wiem ze znowu miałam cystę ..brzuch bolał a cysta zeszła ze mnie co tez widziałam :( byłam dzis na wynikach wszystkie główne hormonalne prawie 600 zł ale nie ważne oby były dobre ..sama rezerwa jajnikowa 290zl Jutro odbiorę to wam powiem czy płakać czy sie cieszyć
    Przesyłam duzo slonca jest pięknie i ciepło :)

    Alutka 32 lubi tę wiadomość

  • mar2śka Autorytet
    Postów: 1813 1408

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WNadzieji pomyśl tez o kariotypach! To chyba jedno z ważniejszych badań. My na badania w Polsce wydaliśmy ok 2500 zł

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2018, 20:26

    km5s9vvjg5qzvbkc.png
  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 07:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mar2śka wrote:
    WNadzieji pomyśl tez o kariotypach! To chyba jedno z ważniejszych badań. My na badania w Polsce wydaliśmy ok 2500 zł
    Nie wiem czy robic to badanie w Polsce, jak juz mam jedno zdrowe dziecko z tym samym partnerem. Jest sens?

    k1iygdz.png
  • Aggga08 Autorytet
    Postów: 680 199

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest. Koleżanka tez ma jedno , a przy drugim okazalo sie ze ma mutacje genu..

    pati1980 lubi tę wiadomość

  • Aggga08 Autorytet
    Postów: 680 199

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A właśnie... mozna to badanie zrobić w No?

  • Czarodziejka Ekspertka
    Postów: 154 124

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, dołączam do waszej dyskusji. Dzis zaczęłam spray suprecur i za 2 tyg usg. To będzie moje pierwsze invitro, zobaczymy czy sie uda

  • Alisia Autorytet
    Postów: 1007 497

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aggga08 wrote:
    A właśnie... mozna to badanie zrobić w No?

    Można


    Karyotype, beskrivelse av kromosomutstyret i en celle, en organisme eller et individ, dvs. angivelse av kromosomenes antall og utseende. Hos mennesket ordnes kromosomene parvis etter et internasjonalt system, og man bruker en felles kode for beskrivelsen av karyotyper. F.eks. er 46,XX koden for normal karyotype hos kvinnen, og 46,XY er koden for den normale maskuline karyotype.



    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia 2018, 17:55

    a31il5w.png

  • mar2śka Autorytet
    Postów: 1813 1408

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Czarodziejka!

    Aggga08 nie mam pojęcia, mi w Haugesund nie chcieli zrobić żadnych badań dodatkowych prócz tych które miałam czyli WZW, hiv i amh.

    Ja się zaczęłam trochę denerwować, że nawet nie mam jak bety zrobić. Ciężko do usg czekać. Jedyne na co wpadłam to test clear blue -on pokazuje tydzień ciąży. Dzisiaj rano było 4-5 tydzień więc zakładam, że beta rośnie bo licząc od ostatniej miesiączki dzisiaj jest równo 4 tygodnie. Kiepska jestem w czekaniu od zawsze :)

    km5s9vvjg5qzvbkc.png
  • Aggga08 Autorytet
    Postów: 680 199

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisia wrote:
    Można


    Karyotype, beskrivelse av kromosomutstyret i en celle, en organisme eller et individ, dvs. angivelse av kromosomenes antall og utseende. Hos mennesket ordnes kromosomene parvis etter et internasjonalt system, og man bruker en felles kode for beskrivelsen av karyotyper. F.eks. er 46,XX koden for normal karyotype hos kvinnen, og 46,XY er koden for den normale maskuline karyotype.

    No tak, tylko gdzie to robia???

  • Alisia Autorytet
    Postów: 1007 497

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aggga08 wrote:
    No tak, tylko gdzie to robia???

    My próbki krwi pobieraliśmy u fastlege a gdzie on to wysyłał to już nie wnikałam ;-)


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia 2018, 19:41

    a31il5w.png

  • mar2śka Autorytet
    Postów: 1813 1408

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy wiecie jak wygląda sprawa z karta ciąży w NO? Wiem, że normalnie trochę późno zakładają a po ivf??

    km5s9vvjg5qzvbkc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Czarodziejka :)
    Mar2śka z tego co moja znajoma przeszła było tak samo jak w przypadku naturalnego poczęcia :) zgłosiła sie w 12tygodniu ciąży.Oczywiscie na własna rękę kontrolowała sie w Pl do tego czasu

  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mar2śka wrote:
    A czy wiecie jak wygląda sprawa z karta ciąży w NO? Wiem, że normalnie trochę późno zakładają a po ivf??
    To tez zalezy od lekarza, mi zalozyl karte ciazy w 6 tygodniu.

    k1iygdz.png
‹‹ 154 155 156 157 158 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego