Forum Starając się z pomocą medyczną Norwegia- in vitro
Odpowiedz

Norwegia- in vitro

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2018, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje :) jak tak dalej pójdzie to chyba zła passa znikła hehe
    Zdrówka życzę :) :)

    Czarodziejka lubi tę wiadomość

  • Mirandzia Autorytet
    Postów: 325 101

    Wysłany: 25 maja 2018, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarodziejka wrote:
    Moje drogie, jestem w ciąży :) !!!! 2 bardzo wyraźne krechy na teście :)
    Po pracy lecę na betę!
    Gratulacje :)

    Czarodziejka lubi tę wiadomość

  • Zoja36 Autorytet
    Postów: 625 231

    Wysłany: 25 maja 2018, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarodziejka wrote:
    Moje drogie, jestem w ciąży :) !!!! 2 bardzo wyraźne krechy na teście :)
    Po pracy lecę na betę!
    Czarodziejka ale się cieszę. Rewelacja <3

    Czarodziejka lubi tę wiadomość

    k0kdx1hpz2nssibk.png
  • K. Autorytet
    Postów: 276 136

    Wysłany: 25 maja 2018, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarodziejka wrote:
    Moje drogie, jestem w ciąży :) !!!! 2 bardzo wyraźne krechy na teście :)
    Po pracy lecę na betę!

    Gratulacje !!!!!!!!! Bardzo sie ciesze ze Tobie sie udalo ❤️

    Czarodziejka lubi tę wiadomość

    n59y2n0ajnp6dihh.png
  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 25 maja 2018, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirandzia jak się czujesz po tych kilku dniach stymulacji?
    Ja ok, dzisiaj trochę mnie boli brzuch ale ogólnie dobrze.

    k1iygdz.png
  • Czarodziejka Ekspertka
    Postów: 154 124

    Wysłany: 25 maja 2018, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki kochane! Sama nie mogę uwierzyć że się udało za pierwszym ivf!!! A dawali nam tylko 20% szansy :) :) :)

    K., Zoja36 lubią tę wiadomość

  • Mirandzia Autorytet
    Postów: 325 101

    Wysłany: 25 maja 2018, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pati1980 wrote:
    Mirandzia jak się czujesz po tych kilku dniach stymulacji?
    Ja ok, dzisiaj trochę mnie boli brzuch ale ogólnie dobrze.
    Czuje się bardzo dobrze, zadnego pobolewania. Duzo energi i optymizmu.
    Moze nie dzialaja na mnie? Dzisiaj dołączyłam Orgalutran.

  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 26 maja 2018, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirandzia wrote:
    Czuje się bardzo dobrze, zadnego pobolewania. Duzo energi i optymizmu.
    Moze nie dzialaja na mnie? Dzisiaj dołączyłam Orgalutran.
    Ja zaczynam dzisiaj z Cetrotide. W poniedziałek mam kontrole. Zobaczymy jak i co powiedzą. Chodź ja mam jakieś źle myśli, ale to u mnie normalne :-)

    k1iygdz.png
  • majola Autorytet
    Postów: 255 100

    Wysłany: 27 maja 2018, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarodziejka wrote:
    Moje drogie, jestem w ciąży :) !!!! 2 bardzo wyraźne krechy na teście :)
    Po pracy lecę na betę!
    Gratulacje!!!

    Czarodziejka lubi tę wiadomość

  • Mirandzia Autorytet
    Postów: 325 101

    Wysłany: 27 maja 2018, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pati1980 wrote:
    Ja zaczynam dzisiaj z Cetrotide. W poniedziałek mam kontrole. Zobaczymy jak i co powiedzą. Chodź ja mam jakieś źle myśli, ale to u mnie normalne :-)

    Pati jak Narazie czuje się dobrze, nie odczuwam zadnych zmian tak jakbym nie miala zastrzyków. Musimy Być dobrej myśli i nie możemy pozwolic by strach Nami rządził. Jutro kontrola zobaczymy co wypatrzą na usg. Trzymam kciuki za dobre wieści. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. Cieszmy się piękna pogoda :)

    pati1980 lubi tę wiadomość

  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 27 maja 2018, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirandzia wrote:
    Pati jak Narazie czuje się dobrze, nie odczuwam zadnych zmian tak jakbym nie miala zastrzyków. Musimy Być dobrej myśli i nie możemy pozwolic by strach Nami rządził. Jutro kontrola zobaczymy co wypatrzą na usg. Trzymam kciuki za dobre wieści. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. Cieszmy się piękna pogoda :)
    Ja od czasu do czasu mam lekkie pobolewanie w podbrzuszu i nic więcej. Trzymam kciuki za jutro i staram się myśleć pozytywnie :-). Miłego i słonecznego dnia

    k1iygdz.png
  • Alutka 32 Autorytet
    Postów: 529 158

    Wysłany: 27 maja 2018, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Jestem po trzecim zastrzyku Fostimon ogólnie zastrzyk nieprzyjemny, piecze około 5 minut . Zdecydowanie lepszy w obsłudze był gonal przy nich nic nie czułam. Od Środy Orgalutran . Pytanie do Was dziewczyny o której godzinie go robicie ?? I gdzie robicie zastrzyk . Brzuch czy udo?

    Alutka
  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 27 maja 2018, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alutka 32 wrote:
    Hej. Jestem po trzecim zastrzyku Fostimon ogólnie zastrzyk nieprzyjemny, piecze około 5 minut . Zdecydowanie lepszy w obsłudze był gonal przy nich nic nie czułam. Od Środy Orgalutran . Pytanie do Was dziewczyny o której godzinie go robicie ?? I gdzie robicie zastrzyk . Brzuch czy udo?
    Alutka ja mam zalecenia że szpitala żeby zastrzyki brać między 16-18.00. Robię je w brzuch tak jak każą w ulotce i pielęgniarka w szpitalu mi pokazywała. Ja po Menopur nic nie odczuwam,A po Cetrotide też mnie piecze i jest skóra czerwona jakieś 30min. :-)

    k1iygdz.png
  • Alutka 32 Autorytet
    Postów: 529 158

    Wysłany: 27 maja 2018, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pati1980 wrote:
    Alutka ja mam zalecenia że szpitala żeby zastrzyki brać między 16-18.00. Robię je w brzuch tak jak każą w ulotce i pielęgniarka w szpitalu mi pokazywała. Ja po Menopur nic nie odczuwam,A po Cetrotide też mnie piecze i jest skóra czerwona jakieś 30min. :-)
    Ok. Dzięki . Ja mam napisane ze 8:00 wiec to chyta rano. Fostimon w godzinach wieczornych nie podali konkretnej godziny wiec wybrałam 18:30 zeby nie kolidowało to z pracą . Przy pierwszym podejściu miałam rozmowę pielęgniarka pokazywała co i jak sie robi. Teraz dostałam plan listowny. Czytałam o tym Orgalutranie ,że można w brzuch ale bardziej zalecane jest w udo i ja mam tez tak robic. Trochę sie stresuje bo przybrałem na wadze 10 kilo przez ostatni rok i mam na udzie dość sporo tkanki tłuszczowej wiec cieżko naciągnąć skórę.

    Alutka
  • Mirandzia Autorytet
    Postów: 325 101

    Wysłany: 28 maja 2018, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Każda z nas ma inne zalecenia co do godziny. Mi kazali ok 12 oba zginął F a potem dołączyć Orgalutran. Oba w brzuch zalecali. Pati moje dzisiejsze Usg odwołane, lekarz chory. Przenieśli na jutro mam nadzieje ze lekarz wróci. Dzisiaj biorę 8 zastrzyk i żadnej kontroli nie miałam :( a co jak będzie dalej chory zostawia mnie tak ? Zaburzyło mój spokój. Zamówiłam „babyklister” . Na początku forum dziewczyny wspominały o tym. Pytałam w tutejszych aptekach nie znają tego. Pani w zmian zaproponowala mi vaginal gel na poprawę ruchliwości plemników ;) zartownisia. Dwa razy tłumaczyłam dokładnie o co mi chodzi jednak nie docierało do niej. Koszt ok 340 nok z przesyłka czyli bez opłaty celnej powinno dotrzeć.
    Pati odezwij się po usg

  • pati1980 Autorytet
    Postów: 658 183

    Wysłany: 28 maja 2018, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirandzia no mam nadzieję że Cię tak nie zostawia bez kontroli. Czasem ci lekarze doprowadzają do szału. A nie może Cię ktoś inny zbadać?.
    Ja mam " babyklister" próbowałam na naturalnym starania ale nic z tego. Nie wiem czy zacząć to stosować teraz. Dam znać po usg ,co u mnie lekarz powiedzial.

    k1iygdz.png
  • kaktus85 Ekspertka
    Postów: 395 59

    Wysłany: 28 maja 2018, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pati1980 wrote:
    Mirandzia no mam nadzieję że Cię tak nie zostawia bez kontroli. Czasem ci lekarze doprowadzają do szału. A nie może Cię ktoś inny zbadać?.
    Ja mam " babyklister" próbowałam na naturalnym starania ale nic z tego. Nie wiem czy zacząć to stosować teraz. Dam znać po usg ,co u mnie lekarz powiedzial.


    Dziewczyny a co to jest ten "babyklister" I na co pomaga I czy w PL go kupie?

    f2wldqk3t9cfiynw.png
  • Mirandzia Autorytet
    Postów: 325 101

    Wysłany: 28 maja 2018, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html

  • kaktus85 Ekspertka
    Postów: 395 59

    Wysłany: 28 maja 2018, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znalazlam na forum norweskim ze nie polecaja tego brać...

    f2wldqk3t9cfiynw.png
  • Zoja36 Autorytet
    Postów: 625 231

    Wysłany: 28 maja 2018, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dzisiaj u lekarza. Dostałam zwolnienie do 7 czerwca do dnia usg.
    Przepisał mi też tabletki na mdłości o nazwie Postafen. One są bez recepty.
    Mar2śka i Hannanna Wy też je dostałyście?
    Mar2śka ginekolog umówiła Cię na kolejne usg? I jak Twoja torbiel?
    Jak się czujecie?
    Czarodziejka jutro wynik bety?

    k0kdx1hpz2nssibk.png
‹‹ 181 182 183 184 185 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego