Norwegia- in vitro
-
WIADOMOŚĆ
-
Aggga08 wrote:Tak, przekroczyłam po 2 podejsciu (ktoro było anulowane) więc mi zwrócili to co zapłaciłam za dużo, i po 3 probie zwrócili. Trzeba tylko kvitteringi muec te szczegółowe
Aggga08 lubi tę wiadomość
-
Czy wy jak robicie testy owulacyjny to porannego moczu, tak mi każą z kliniki. Tyle że wczoraj rano test był negatywny,dzisiaj rano pozytywny na Maxa. Możliwe żeby tak szybko to się zmieniło. Dzisiaj mam kontrole zobaczymy co lekarz powie.
Aggga trzymam kciukiWiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2019, 08:18
-
pati1980 wrote:Czy wy jak robicie testy owulacyjny to porannego moczu, tak mi każą z kliniki. Tyle że wczoraj rano test był negatywny,dzisiaj rano pozytywny na Maxa. Możliwe żeby tak szybko to się zmieniło. Dzisiaj mam kontrole zobaczymy co lekarz powie.)
Ja nie mam doświadczenia z testami, nigdy ich nie robilam bo przy PCOS sa mało wiarygodne.
Dzisiaj zweryfikujesz test a wizyta, napisz co tam na kontroli wyszlo. -
pati1980 wrote:wczoraj rano test był negatywny,dzisiaj rano pozytywny na Maxa. Możliwe żeby tak szybko to się zmieniło. Dzisiaj mam kontrole zobaczymy co lekarz powie.
Dobrze że masz dzisiaj kontrolę to zweryfikujesz wyniki
Ja robiłam tylko testy elektroniczne z buźką -z porannego moczu;-) Test można robić o każdej porze dnia , codziennie o tej samej godzinie Nie oddawać moczu przez 4 godziny i nie pić za dużo , dlatego najlepiej robić z porannego ale to dotyczy tych testów .
Wiem że w instrukcji innych testów jest napisane żeby nie robić ich z porannego moczu
Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2019, 09:19
-
alda wrote:Dobrze że masz dzisiaj kontrolę to zweryfikujesz wyniki
Ja robiłam tylko testy elektroniczne z buźką -z porannego moczu;-) Test można robić o każdej porze dnia , codziennie o tej samej godzinie Nie oddawać moczu przez 4 godziny i nie pić za dużo , dlatego najlepiej robić z porannego ale to dotyczy tych testów .