Forum Starając się z pomocą medyczną Salve Medica Łódź
Odpowiedz

Salve Medica Łódź

Oceń ten wątek:
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 9 maja 2017, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meczy mnie to wiec sie podziele, moze macie jakies doswiadczenia w temacie. Czy to normalne zeby w 6 dniu po zastrzyku ovitrelle w organizmie nie bylo juz nic a nic hcg? (Tak glupia jestem i zrobilam test sikanca..) :-(

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9968 5982

    Wysłany: 9 maja 2017, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozliwe. Dlaczego uwazasz, ze glupia jestes? ;)

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • calineczka88 Autorytet
    Postów: 813 461

    Wysłany: 9 maja 2017, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annna83 wrote:
    Meczy mnie to wiec sie podziele, moze macie jakies doswiadczenia w temacie. Czy to normalne zeby w 6 dniu po zastrzyku ovitrelle w organizmie nie bylo juz nic a nic hcg? (Tak glupia jestem i zrobilam test sikanca..) :-(

    Anna jak najbardziej jest to możliwe! Na wątku o stymulacji letrozolem niektóre dziewczyny są naprawdę zwariowane i robiły właśnie testy dosłownie kilka dni po zastrzyku - niektórym coś tam wychodziło a inne miały biel vizira ;) to chyba zależy od organizmu. Nie ma co się martwić!

    31 lat, starania od 05.2015, PCOS + LUF, AMH = 6,16
    fpsl35p.png
    rl9w44r.png
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 9 maja 2017, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czuje sie troche uspokojona :-) dziekuje!! Wiem ze nie ma sensu robic testu tak wczesnie, spodziewalam sie tych zafalszowanych 2 kresek a tu nawet wyblaklej nie bylo ;-)

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
  • Maxinka Koleżanka
    Postów: 58 55

    Wysłany: 10 maja 2017, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny,nie wiem czy słyszałyście,że jest w Łodzi możliwość skorzystania z prawie bezpłatnej pomocy psychologicznej :-)
    Wklejam plakat informacyjny,może komuś się przyda.

    https://www.facebook.com/RadnyWieczorek/photos/pcb.653006788157256/652997204824881/?type=3&theater

    POF
    morfologia 1-5% , słaba chromatyna
  • calineczka88 Autorytet
    Postów: 813 461

    Wysłany: 10 maja 2017, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annna83 wrote:
    Czuje sie troche uspokojona :-) dziekuje!! Wiem ze nie ma sensu robic testu tak wczesnie, spodziewalam sie tych zafalszowanych 2 kresek a tu nawet wyblaklej nie bylo ;-)

    Anna a kiedy masz taki "prawdziwy" termin testowania?? ;)

    Mi Kokoszko kazała iść na betę 15-go, ale chyba pójdę w sobotę 13-go, bo w poniedziałek 15-go musiałabym iść rano przed pracą, a to nie bardzo mi pasuje. A te 2 dni raczej nie zrobią różnicy. 13 maja to będzie niby 13 dzień po owulacji (chociaż do końca nie wiadomo kiedy ta owu była, no ale tak na oko) ;) Zresztą i tak się niczego nie spodziewam, raczej chce mieć potwierdzenie, że mogę spokojnie odstawić progesteron i czekać na @.

    31 lat, starania od 05.2015, PCOS + LUF, AMH = 6,16
    fpsl35p.png
    rl9w44r.png
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 10 maja 2017, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem Ci ze nawet boje sie myslec o tym prawdziwym testowaniu :-( o mnie dopiero 7 dni po owulacji, wiec jeszcze z jakies 5-7 moge sobie dac chyba. Rowniez jednak sie nie nastawiam na sukces :-( nie mam zadnych objawow typu bolesne piersi czy megasennosc.. to czekanie jest okropne!! Ja pewnie na Twoim moejscu tez zrobilabym wczesniej. Ale powtorzylabym tez pewnie w terminie zalecanym

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 maja 2017, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już czuję zblizającą się @ :-) i od drugiego dc rozpoczynam stymulację... trochę jestem przerażona zastrzykami w brzuch, ale dziewczyny na innych forach mówią, że nie boli jak ma się trochę tłuszczyku :-) w końcu ta moja oponka do czegoś mi się przyda :-D

    Bella93 lubi tę wiadomość

  • calineczka88 Autorytet
    Postów: 813 461

    Wysłany: 10 maja 2017, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna ja też nie mam żadnych objawów, jedyne co to w nocy z soboty na niedzielę miałam taki dość silny kłujący ból brzucha i potem w niedzielę w dzień też jeszcze kilka razy mnie tak zakłuło... Pewnie zjadłam coś niedobrego, chociaż z drugiej strony na tej mojej diecie trudno zjeść coś ciężkostrawnego, bo tylko warzywka, jajka i mięsko... Ogólnie te objawy to lepiej chyba w ogóle się ich nie doszukiwać.

    Olcia jeśli te zastrzyki które będziesz przyjmować są podobne do ovitrelle (jego też się robi w brzuch) - to w ogóle nie ma co się bać - boli mniej niż ukąszenie komara :D

    31 lat, starania od 05.2015, PCOS + LUF, AMH = 6,16
    fpsl35p.png
    rl9w44r.png
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 12 maja 2017, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Calineczka jutro beta? :-)

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
  • calineczka88 Autorytet
    Postów: 813 461

    Wysłany: 13 maja 2017, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna tak tak, właśnie wróciłam z pobrania krwi ;) Wyniki mają być wieczorem, ale naprawdę ABSOLUTNIE nie ma się czego spodziewać. W zasadzie to zastanawialiśmy się z mężem czy w ogóle jest sens robić to badanie, ale stwierdziliśmy że dla świętego spokoju zrobimy.

    31 lat, starania od 05.2015, PCOS + LUF, AMH = 6,16
    fpsl35p.png
    rl9w44r.png
  • PragnącaDziecka Autorytet
    Postów: 2961 1070

    Wysłany: 13 maja 2017, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc, dziewczyny orientujecie sie ile ma jeszcze wolnych miejsc Salve z programu lodzkiego? Dzwonilam ale nikt nie potrafi mi odpowiedziec na to pytanie. Mowia ze maja jeszcze miejsca ale ze najpierw trzeba zlozyc wniosek i czas oczekiwania na decyzje moze byc do 2 m-cy.

    2nn3dqk38okw5rud.png
  • calineczka88 Autorytet
    Postów: 813 461

    Wysłany: 13 maja 2017, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No niestety, zaskoczenia nie ma - beta negatywna, także zaczynamy zabawę od nowa!

    31 lat, starania od 05.2015, PCOS + LUF, AMH = 6,16
    fpsl35p.png
    rl9w44r.png
  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 13 maja 2017, 23:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pragnącadziecka, cholera wie bo na podstawie wniosków zapisują później na "kwalifikacje" przynajmniej ja tak miałam w "rządowym programie". najbardziej zorientowana będzie p. Gosia (embriolog i koordynator) na stronie Salve jest numer do p. Gosi. ciężko jest się do niej dodzwonić, lepiej dzwonić po 15. ewentualnie meilowo, zawsze odpowiada.

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • PragnącaDziecka Autorytet
    Postów: 2961 1070

    Wysłany: 14 maja 2017, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Jozefka :)

    2nn3dqk38okw5rud.png
  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 14 maja 2017, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo proszę :) jeszcze co mogę polecić to spotkanie z embriologiem. w czwartki z tego co pamiętam można umówić się z p. Gosią na nfz. złożyć wnioski, porozmawiać o procedurze, o ivf złota kobieta

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 17 maja 2017, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ech 14 dpo, a sikance negatywne.
    Na bete nie zdaze dzis bo mam chorego kotka i pewnie spedze wieczor o weta.
    czuje sie jak bym mialam zaraz wybuchnac!
    Kolejny cykl = inseminacja :-/

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
  • calineczka88 Autorytet
    Postów: 813 461

    Wysłany: 17 maja 2017, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Kokoszko niby mówi że sikaniec może wyjść negatywnie nawet w 14 dpo a beta będzie dodatnia, ale ja tam osobiście wierzę w to... jak w wygraną w totolotka ;)
    U mnie chyba zaraz @ się rozkręci bo już czuję bóle brzucha.
    Ja w tym cyklu jeszcze będę próbować na aromku, a jak nie wyjdzie to już sama nie wiem, chyba składamy papiery na dofinansowanie do ivf, bo już za bardzo innego wyjścia nie widzę. Leczę się od prawie 8 m-cy i w sumie nie ma żadnych efektów :(

    31 lat, starania od 05.2015, PCOS + LUF, AMH = 6,16
    fpsl35p.png
    rl9w44r.png
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 18 maja 2017, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Calineczka, czy dr kokoszko nie proponowala Wam inseminacji?

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
  • annna83 Autorytet
    Postów: 278 100

    Wysłany: 18 maja 2017, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poszlam na bete rano. Zobaczymy co to bedzie ;-)

    Starania od kwietnia 2015
    Hashimoto, niedoczynność tarczycy
    04/2017 --> HSG
    02/2018 --> IUI :(
    05/2018 --> IVF start:
    12.05 punkcja --> 4 blasty

    16ud90bvukqyezkg.png
‹‹ 83 84 85 86 87 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego