Forum Starając się z pomocą medyczną Stymulacja letrozolem
Odpowiedz

Stymulacja letrozolem

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2015, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy ja wiem czy tak wcześnie. Ten menopur tez mam na wzrost pęcherzyka, a na pęknięcie to ovitella.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2015, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie martwi ze nie bolą mnie jajniki. Mam obawy ze te dwa mogą nie peknac

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 marca 2015, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aska84 wrote:
    Mnie martwi ze nie bolą mnie jajniki. Mam obawy ze te dwa mogą nie peknac
    u mnie jak przestało bolec, to znaczy ze juz ten maluch pękł.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi ovu przesunął owulacje, ale nie wydaje mi sie żeby była 15. Jutro chwila prawdy, coś czuje ze te dwa pęcherze nie pękły:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aska84 wrote:
    Mi ovu przesunął owulacje, ale nie wydaje mi sie żeby była 15. Jutro chwila prawdy, coś czuje ze te dwa pęcherze nie pękły:(
    u mnie było dziwnie, bo pecherz niedojrzały-ale pękł bo lekarz powiedział, że peknie, wiec jak juz nie czuje bolu to na pewno pekł. W piątek ide na podgląd to bedzie wiadomo. Napisz jak u Ciebie wyszło.

  • Jokaa Ekspertka
    Postów: 123 50

    Wysłany: 9 marca 2015, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie w 7 dc dwa pęcherzyki dominujące 13 i 14 mm, czyli jest nadzieja :) Jakoś szybko urosły, ale wg lekarki wszystko jest ok. Pojutrze idę zajrzeć co tam z nimi się dzieje.

    I nareszcie temperatura nie wariuje jak w ostatnim cyklu.

  • Karola138 Koleżanka
    Postów: 60 16

    Wysłany: 9 marca 2015, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzisiaj mam kolejny monitoring i chwila prawdy czy któryś z pęcherzyków pękł. Trzymajcie kciuki!

    m7a4ivql9hmfqzt6.png

    Czekamy na Ciebie...dziecko-dziewczynka.gif
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz po lametcie, teraz czekam do środy i pierwszy zastrzyk 75j potem zastrzyk w pt i niedziele. A w pon z rana wizyta. Oby był pęcherzyk dominujący!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola138 wrote:
    Ja dzisiaj mam kolejny monitoring i chwila prawdy czy któryś z pęcherzyków pękł. Trzymajcie kciuki!


    Trzymamy mocno. Czekamy na wieści:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    u mnie było dziwnie, bo pecherz niedojrzały-ale pękł bo lekarz powiedział, że peknie, wiec jak juz nie czuje bolu to na pewno pekł. W piątek ide na podgląd to bedzie wiadomo. Napisz jak u Ciebie wyszło.


    Czyli jest nadzieja:) to czekanie mnie meczy okropnie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 marca 2015, 18:42

  • Karola138 Koleżanka
    Postów: 60 16

    Wysłany: 9 marca 2015, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wlasnie jestem po wizycie. Oba pęcherzyki pękły, dwa ciałka żółte i pani doktor powiedziala ze endometrium tez piękne. Pozostaje tylko czekać i trzymac kciuki...oby tym razem sie udało :)

    aszka, Jokaa, pabelka88 lubią tę wiadomość

    m7a4ivql9hmfqzt6.png

    Czekamy na Ciebie...dziecko-dziewczynka.gif
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola138 wrote:
    Ja wlasnie jestem po wizycie. Oba pęcherzyki pękły, dwa ciałka żółte i pani doktor powiedziala ze endometrium tez piękne. Pozostaje tylko czekać i trzymac kciuki...oby tym razem sie udało :)


    Super!!! Trzymamy mocno kciuki:)

  • sandra80 Autorytet
    Postów: 2540 7742

    Wysłany: 9 marca 2015, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola138 wrote:
    Ja wlasnie jestem po wizycie. Oba pęcherzyki pękły, dwa ciałka żółte i pani doktor powiedziala ze endometrium tez piękne. Pozostaje tylko czekać i trzymac kciuki...oby tym razem sie udało :)
    trzymam kciuki, ja wczoraj zrobiłam test około 10-11 dni po owu, i negatyw, ale jeszcze mam nadzieję oczywiście

    gann9jcgo804inbp.png

    1lxlm6r.png

    sandra80
    "Nie narzekaj, że masz pod górę skoro zmierzasz na szczyt"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sandra80 wrote:
    trzymam kciuki, ja wczoraj zrobiłam test około 10-11 dni po owu, i negatyw, ale jeszcze mam nadzieję oczywiście

    Pewnie ze jest nadzieja, to chyba nawet za wcześnie.
    Mój maż ma za 2 tygodnie urodziny. Gdybym była w ciąży to byłby dla niego najlepszy prezent na świecie.

    aszka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2015, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola138 wrote:
    Ja wlasnie jestem po wizycie. Oba pęcherzyki pękły, dwa ciałka żółte i pani doktor powiedziala ze endometrium tez piękne. Pozostaje tylko czekać i trzymac kciuki...oby tym razem sie udało :)
    Bardzo dobre wieści. Powodzenia.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 marca 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sandra80 wrote:
    trzymam kciuki, ja wczoraj zrobiłam test około 10-11 dni po owu, i negatyw, ale jeszcze mam nadzieję oczywiście
    ja nawet testu nie bede robic bo i tak nic z tego :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 marca 2015, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    ja nawet testu nie bede robic bo i tak nic z tego :D


    Ja niestety tez:( cholender jasna...cykl bezowulacyjny a testy wyszły pozytywnie i płyn w zatoce douglasa był. I nawet mnie jajnik pobolewal...od przyszłego miesiąca zastrzyki:((

  • Jokaa Ekspertka
    Postów: 123 50

    Wysłany: 11 marca 2015, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idę dzisiaj na monitoring, trzymajcie kciuki. Temperatura jakby się podnosiła, jajniki bolą dzisiaj strasznie. Oby wszystko było w porządku.

    Aska84 lubi tę wiadomość

  • Karola138 Koleżanka
    Postów: 60 16

    Wysłany: 11 marca 2015, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jokaa wrote:
    Idę dzisiaj na monitoring, trzymajcie kciuki. Temperatura jakby się podnosiła, jajniki bolą dzisiaj strasznie. Oby wszystko było w porządku.

    trzymamy :) Daj znać jak juz będziesz po

    m7a4ivql9hmfqzt6.png

    Czekamy na Ciebie...dziecko-dziewczynka.gif
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dziś po pierwszym zastrzyku. Myslalam ze zemdleje. Wbicie w siebie igły nie jest takie proste. Masakra... Powtórka w pt i niedziele. Oby tym razem poszło lepiej. AAA w pon monitoring z rana. Juz się boje.

‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego