Forum Starając się z pomocą medyczną Wrocław- Invimed czy inna klinika
Odpowiedz

Wrocław- Invimed czy inna klinika

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kary sa napewno mi gościu z mz mówił, zle zrobili bo nam na kwalifikacji mówili ze na 100% jest dla nas kasa...dla invikty raczej ważniejsze bedzie unikniecie kar niz to ze ktos nie podszedl do 2-3 procedury, w swoja droga pewnie każdemu mowia co innego zeby fałszywie udobruchac jak ktos zadymy robi,z czasem sie okaże co dla nas wszystkich przygotowali

  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    Kary sa napewno mi gościu z mz mówił, zle zrobili bo nam na kwalifikacji mówili ze na 100% jest dla nas kasa...dla invikty raczej ważniejsze bedzie unikniecie kar niz to ze ktos nie podszedl do 2-3 procedury, w swoja droga pewnie każdemu mowia co innego zeby fałszywie udobruchac jak ktos zadymy robi,z czasem sie okaże co dla nas wszystkich przygotowali


    to jestem w czarnej d*** miło po prostu ....

    margo001 cos mi sie zdaje po twoich objawach zmeczeniu itd ,że beta będzie piękna ...

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • margo001 Autorytet
    Postów: 674 331

    Wysłany: 17 września 2015, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mysza89 wrote:
    to jestem w czarnej d*** miło po prostu ....

    margo001 cos mi sie zdaje po twoich objawach zmeczeniu itd ,że beta będzie piękna ...


    właśnie wpisałam się na liste he he :D mam nadzieję, że wieczorem będę wiedzieć czy to hcg czy już mam dosyć luteiny. Dzwoniłam również do centrali, miła pani powiedziała, że każda klinika ma swoją listę i swoją procedurę zarządzania listą. Zapytałam, czy główna siedziba wie co się dzieje we Wrocławiu i owszem wiedzą, czytają fora i dostają skargi. Czy coś z tym mają zamiar zrobić? Odpowiedzi brak. Tak czy inaczej wpisałam się na listę i mam czekać :D.

    2nn3vfxmqaxhqdgn.png
  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    margo001 jak wpisałas sie na liste ??gdzie dzwoniłas /pisałas??
    wierze ,że Ci to miejsce potrzebna nie bedzie

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • margo001 Autorytet
    Postów: 674 331

    Wysłany: 17 września 2015, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pani z centrali kazała na maila wrocławskiego, jest na ich stronie ten formularz kontaktowy. Poprosiłam żeby wpisali mnie na listę oczekujących na kolejne podejście do ivf.

    2nn3vfxmqaxhqdgn.png
  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    margo001 wrote:
    Pani z centrali kazała na maila wrocławskiego, jest na ich stronie ten formularz kontaktowy. Poprosiłam żeby wpisali mnie na listę oczekujących na kolejne podejście do ivf.
    ja do nich napisałam ,że prosze o kontakt z realizatorem w sprawie wpusu na liste a Oni mi odpisali ze na wizyte 1w mnie nie zarejestrują ze są wstrzymane nowe procedury ale mnie także wpisali na liste i bede sie kontaktowac gdy cos sie zmieni tylko po 1 ja nie prosiłam o rejestracje a po 2 mam 2 mrozaki ...czy oni w ogóle czytają maile ?? czy kopiuj wklej ?

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • margo001 Autorytet
    Postów: 674 331

    Wysłany: 17 września 2015, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ha ha kopiuj wklej mam to samo, nie wiem już sama czy się śmiać czy płakać, czy kasę zbierać na komercyjne podejście w innej klinice. 23 mam wizytę może się czegoś dowiem.

    mysza89 lubi tę wiadomość

    2nn3vfxmqaxhqdgn.png
  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    margo001 wrote:
    ha ha kopiuj wklej mam to samo, nie wiem już sama czy się śmiać czy płakać, czy kasę zbierać na komercyjne podejście w innej klinice. 23 mam wizytę może się czegoś dowiem.


    przeraża mnie ich podejście napisałam grzecznego maila zwrotnego zobaczymy co odpiszą :) trzymam kciuki za Ciebie bys juz nie musiała iść do kolejnej procedury ...

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • justa1234 Autorytet
    Postów: 2280 2563

    Wysłany: 17 września 2015, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem że tu jest wątek Wrocław ale napiszę może ktoś skorzysta,mianowicie dziś koleżanka napisała mi ze w wawie w invmedzie w tamtym tyg się zakwalifikowali do rzadówki i pisała że jeszcze jakaś kasę mają,więc może któraś z was będzie chciała to niech zadzwoni i spyta a może się uda ;-)

    Anna255 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a powiedzcie mi czy jak ma sie mrozaki to transfery sa na bieżąco czy tez trzeba czekac na kase?

  • shooa Autorytet
    Postów: 2235 2266

    Wysłany: 17 września 2015, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Crio jest na bieżąco.

    IT'S A BOY! <3
    3jgxskjolv36r7wh.png
    2015-2018 niedrożne jajowody III IVF 8 transferów
    trzy aniołki
    11.2020 r. - II kreski
  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    Dziewczyny a powiedzcie mi czy jak ma sie mrozaki to transfery sa na bieżąco czy tez trzeba czekac na kase?
    napisałam maila do nich także w tej sprawie ale pewnie ich odpowiedź zwali mnie z nóg ...

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • shooa Autorytet
    Postów: 2235 2266

    Wysłany: 17 września 2015, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Crio musi być na bieżąco bo środki na crio są przekazywane 'razem z kasą' na procedurę w ramach procedury do której się podchodzi więc automatycznie musi być na to kasa.

    mysza89 lubi tę wiadomość

    IT'S A BOY! <3
    3jgxskjolv36r7wh.png
    2015-2018 niedrożne jajowody III IVF 8 transferów
    trzy aniołki
    11.2020 r. - II kreski
  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    shooa wrote:
    Crio musi być na bieżąco bo środki na crio są przekazywane 'razem z kasą' na procedurę w ramach procedury do której się podchodzi więc automatycznie musi być na to kasa.


    I tak też jest ...tylko teraz moja @ mogłaby się zlitować i zjawić ...

    shooa lubi tę wiadomość

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • shooa Autorytet
    Postów: 2235 2266

    Wysłany: 17 września 2015, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no moja też

    IT'S A BOY! <3
    3jgxskjolv36r7wh.png
    2015-2018 niedrożne jajowody III IVF 8 transferów
    trzy aniołki
    11.2020 r. - II kreski
  • shooa Autorytet
    Postów: 2235 2266

    Wysłany: 17 września 2015, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem pisać maila w sprawie wpisywania się na listę? przecież oni pewnie i tak nikogo nie wpisują i później po nowym roku będą brać w kolejności pojawienia się w klinice albo zgłoszenia chęci podejścia...

    IT'S A BOY! <3
    3jgxskjolv36r7wh.png
    2015-2018 niedrożne jajowody III IVF 8 transferów
    trzy aniołki
    11.2020 r. - II kreski
  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    shooa wrote:
    nie wiem pisać maila w sprawie wpisywania się na listę? przecież oni pewnie i tak nikogo nie wpisują i później po nowym roku będą brać w kolejności pojawienia się w klinice albo zgłoszenia chęci podejścia...


    ja się wpisałam ,bo później bedzie ,że wpiszą na koniec funduszy nie wystarczy itd ...ale fakt trzeba ich pilnować ...

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mysza89 wrote:
    ja się wpisałam ,bo później bedzie ,że wpiszą na koniec funduszy nie wystarczy itd ...ale fakt trzeba ich pilnować ...
    mialas juz kontakt od koordynatorki?wiesz ktora jestes w kolejce?

  • mysza89 Autorytet
    Postów: 885 865

    Wysłany: 17 września 2015, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    mialas juz kontakt od koordynatorki?wiesz ktora jestes w kolejce?
    nie miałam nie wiem ,która jestem w kolejce a ty która jesteś?
    jak bede na wizycie to sie umówie do realizatora ...

    mysza89
    Leczenie od 2012 roku ,stymulacja clo 8 cykli ciąża biochemiczna 11 .10.2013 . 5.2014 clo 6 cykli bez rezultatu, maj 2015 kwalifikacja,12.06.15 @ -zaczynamy anty :) 10.07 start stymulacji -Menopur +gonapeptyl,20.07 pick up,ET 25.07 blastusi 4BB :( 5.11 crio 4 BB :( luty-3BC:(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mysza89 wrote:
    nie miałam nie wiem ,która jestem w kolejce a ty która jesteś?
    jak bede na wizycie to sie umówie do realizatora ...
    no wlasnie tez nie wiem...

‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego