WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne
-
WIADOMOŚĆ
-
fablous wrote:Zielary kochane, czy możecie coś polecić na niedrożne jajowody? Wczoraj miałam HSG i taką diagnozę usłyszałam, że oba są częsciowo niedrożne . Wiem tylko o okładach z borowiny ale tak naprawdę to tylko coś słyszałam, nie wczytywałam się bo myślałam, że mnie ten temat nie dotyczy. A tu okazuje się, że muszę go zgłębić... Czy borowina pomaga tylko jako okłady? Czy też można coś pić, jakiś napar? Pomożcie proszę, jestem totalnie zielona jeśli chodzi o takie naturalne metodyJulia 24.02.2010 Dla ciebie zyje
aniolek [*] 20/06/2012 6tc
aniolek [*] 02/08/2014 4/5tc
aniolki [*] 23/10/2014 8tc -
nick nieaktualny
-
Kis, gratulacje, super prezent dostałaś na Gwiazdkę !!!!
Jak się czujesz?
Czym się wspomagałaś? Też miałaś po Dongu plamienia?
Ja od następnego cyklu wezmę clo. W jakich dniach je najlepiej rać 3dc do 7 czy od 5dc do 9?
A po świętach jak w matriksie, człowiek przejedzony i dzieżko wrócić do pracy po tylu dniach laby:-)Ale fajnie się wypoczęło
A jutro Sylwek:-) Jakie macie plany?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 grudnia 2014, 13:05
kis lubi tę wiadomość
-
Agnella, czuję się świetnie ja miałam ivf
a po dongu niestety miałam plamienia
clo jak bralam to od 2-6 dc wtedy szybciej owulka jest
a ja na sylwka siedzę w domku przed Tv a Wy ?Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 grudnia 2014, 13:11
Agnella lubi tę wiadomość
-
Ja też przed Tv
Kis nic nie wspomniałaś a to takie nowoczesne zielarstwo?kis lubi tę wiadomość
"I jaśniejsze niż południe wzejdzie ci życie,
a choćby ciemność zapadła, będzie ona jak poranek.
Możesz ufać, bo jeszcze jest nadzieja..."
Księga Hioba -