Forum Starając się z pomocą medyczną WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne
Odpowiedz

WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne

Oceń ten wątek:
  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 19 maja 2016, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny.
    Do mnie dopiero dzisiaj doszly ziolka i zamierzam je pic od nastepnego cyklu.
    Tak poza tym to chyba dzisiaj zaczely mi sie dni plodne wg. detektora i czekam na owulacje. Poprzedni chyba mialam bezowulacyjny, bo sluz jakis taki dziwny byl i w niczym nie przypominal konsystencji jajka kurzego. Teraz poki co caly czas wodnisty.
    Zwiekszylam sobie dawke donga do 2tbl a w ostatnim dniu stosowania tego cyklu zamierzam wziac 3 i odstawic.

    Tak poza tym bylam u lekarza i dal mi skierowanie na badania hormonalne.. znowu i powiedzial, ze w UK panuja inne normy niz w PL i tak moja droga do zajscia w ciaze zaczyna sie od poczatku..


    Niestety nie mam tu szans na dostanie sie na monitoring, ani wizyte u specjalisty. Takimi rzeczami zajmuja sie pielegniarki. Pozostaje tylko czekac na dluzszy wyjazd do kraju..:(

  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 19 maja 2016, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak poza tym moze macie jakies pomysly, co moge jeszcze zrobic?

  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 19 maja 2016, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze, ja tez mam w tym cyklu problem z sluzem... W 10dc byl gesty mętny. Dzis 13dc i nie mam nic. Jakby sucho bylo. W pierwszym cyklu z ziołami mialam piekny śluz. A teraz kicha. Chyba zaczne pic siemie lniane. A ty Lenka pijesz zioła?

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 19 maja 2016, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pije tylko meliske i liscie malin codziennie + dong.
    Z tego co widze w tym cyklu mam lepszy sluz niz poprzednio i licze, ze w owulacje bedzie taki jak byc powinien.

    Hm..Sandri a moze juz po owu?Ja ostatnio mialam niby wodnisty ale dzien pozniej juz tez byl suchy.

    Dziwnie z tym sluzem jakos.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 maja 2016, 13:05

  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 19 maja 2016, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Sroka to mi dzisiaj dopiero przyszla poczta a dzis 9dc i dopiero od przyszlego bedziemy z M pic.

  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 19 maja 2016, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę ze jeszcze nie jest po owu. Zwykle mialam dosc pozno owulke bo ok 19, 21 dc. A cykle ok 32-34 dniowe. W pon wybieram sie do gina i zobaczymy co tam zobaczy czy jest pęcherzyk... Wypilam właśnie sobie len. Ponoć jest efekt juz po 3dniach picia.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 19 maja 2016, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To moze jak zauwazysz u siebie efekty stosowania lnu to daj mi znac :)

    Trzymam w takim razie kciuki za owulke u Ciebie. Moze z tym sluzem to tylko jednodniowe jest?!

  • Lonia1990 Autorytet
    Postów: 690 263

    Wysłany: 19 maja 2016, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój śluz jak ocenił lekarz też dość słaby, zalecił mi to:
    na poprawę śluzu: tran z olejem z wiesiołka 3x2 kapsułki codziennie, Medargin 2 saszetki - są niedobre w smaku, ale można je rozpuścić w jogurcie, proszę spróbować dwa razy na dobę, Witamina B6 2x2 kapsułki,

    Zamówiłam póki co tran z olejem i witaminę B6 :)

    Może któraś skorzysta :)

    Na imie jej Lenka lubi tę wiadomość

    Starania od X 2015 - PCOS, IO, Niedoczynność tarczycy
    16.01 - sonohsg 16.05 - laparoskopia - jajowody udrożnione
    5djypc0zkgziy9mr.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 19 maja 2016, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pilam wiesiolka w poprzednim cyklu i bylo dużo lepiej. Skonczyl mi sie pare dni temu. Musze zamowic. Na pewno napisze o efektach po piciu lnu.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • justi90 Przyjaciółka
    Postów: 175 22

    Wysłany: 19 maja 2016, 22:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę wiesiołek już jakiś czas i nie widzę dużej poprawy ,ale pewnie dlatego,ze za mało go brałam 1 tabletke dziennie a czasem nawet zapominałam o niej.Teraz w tym cyklu biorę 2 dziennie i się okaże

    justi
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 23 maja 2016, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, dzic bylam u ginka. Mam dzis od rana ładny śluz. Pije ten len od kilku dni. Nie jest go za wiele, ale jest. Moze dopiero sie rozkręca. Widac na usg spory pecherzyk. Będzie pekal na dniach. Chyba kupie sobie testy owulkowe....

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • Lonia1990 Autorytet
    Postów: 690 263

    Wysłany: 23 maja 2016, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ten lek tzn jaki? Piłaś zioła ojca sroki?

    Starania od X 2015 - PCOS, IO, Niedoczynność tarczycy
    16.01 - sonohsg 16.05 - laparoskopia - jajowody udrożnione
    5djypc0zkgziy9mr.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 23 maja 2016, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Len! Siemie lniane :) Zioła sroki tez pije. Drugi cykl.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • kasiulkaa Ekspertka
    Postów: 199 109

    Wysłany: 23 maja 2016, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sandri, super wiadomości! Trzymam kciuki za owocne <3 ;)
    Len pijesz z ziarenka czy bez? Znalazłam różne opinie. Niektórzy twierdzą, że ziarenka mogą się przyczyniać do wyplukiwania witaminy b z organizmu. Teraz jak mnie to interesuje nie mogę znaleźć tego artykułu. Może coś wiecie na ten temat?

    moje serduszko kochane, mój syneczek [*] 7 maja 2015 r. (30 tc)
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 23 maja 2016, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze, nic nie wiem na ten temat. .. Bede pic tylko do owulacji. Pije len mielony zalewam goraca woda i calosc wypijam.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 25 maja 2016, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej zielarki! Co tu taka cisza? Pisze bo siemie Lniane i ziola sroki pomogly! Mam tyle sluzu ze masakra. Juz 3 dzien. A przez rok nie wiedziałam co to sluz plodny. Po odstawieniu pigulek nie moglam unormowac organizmu. Ale teraz jest dobrze i sie uda :)

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 25 maja 2016, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo no to dobra wiadomosc ☺.Moze wam sie poszczesci w tym cyklu :)

    U mnie również poprawa śluzu, ale wg wykresu owulacja nie nastąpiła :( Chociaż w 12dc tak mnie jajniki bolały,że trzeba było lek przeciwbólowy wziąć, ale skoku temperatury nie było. W ogóle cały czas mam bardzo niską i nie wiem czym to jest spowodowane.
    Od dziś zamierzam ponowie zacząć brać kwas foliowy, bo wybieramy się za ponad miesiąc na badania a takie są zalecenia w klinikach..

    Może któraś rzuci okiem na wykres?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 maja 2016, 16:53

  • kasiulkaa Ekspertka
    Postów: 199 109

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sandri, szukałam info o tym siemieniu, bo ja sobie gotuje taki z ziarenek, ale jak Ty pijesz ten mielony to też z ziarenkami chyba.
    Ciesze się, że wszystko hula jak trzeba! :) Teraz czekamy na dalsze dobre wiadomości :)

    moje serduszko kochane, mój syneczek [*] 7 maja 2015 r. (30 tc)
  • Na imie jej Lenka Koleżanka
    Postów: 54 8

    Wysłany: 25 maja 2016, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mala poprawka, wg wykresu owulka wystapila..tylko w tym czasie bylam na dongu.. dobrze,ze nie przegapilismy..

  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 27 maja 2016, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka, moja ginekolog mowi ze kazda kobieta w okresie rozrodczym powinna łykać kwas foliowy caly czas. Ja jem caly czas od roku ponad. Mowia ze conajmniej 3miesiace przed planowanym poczeciem.

    w4sqs65ge24sefoo.png
‹‹ 432 433 434 435 436 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego