Wygrałyśmy z PCOS!
-
WIADOMOŚĆ
-
sebza to duży ten Twój synek. Moja na dzisiejszej wizycie miała 1300 i z tego co podejrzałam to takie troszkę naciągane bo widziałam jakieś 1289. No ale lekarz pociesza że może jeszcze nadrobi. Ja dostałam luteinę i do tego nospę jak będą skurcze. No i mam się oszczędzać. Na dzień dzisiejszy szyjka się nie skraca więc można powiedzieć że jest dobrze. I tego się trzymam.
Dziewczyny jakie piękne te dzieciątka macie, ja już nie mogę się doczekać swojego. Wiadomo, byle nie za szybko
kami współczuję przeżyć, tak to jest jak inni myślą że wiedzą lepiej. Przecież każdy ma inny próg bólu, z resztą jest tyle czynników innych gdzie nie mamy na to wpływu. Położna myśli że jak postraszy kogoś o braku zzo, to ktoś się zmobilizuje i nagle będzie wspaniale. A tu nie zawsze tak bywa. U mnie w szpitalu nie ma zzo. Nie wiem jak to będzie.kami1, HANA, kasjja, sebza lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyJa Was cichutko podczytuję, w tematach laktacyjnych jestem zielona póki co
U nas fantastycznie, Maleńka w 19t5d ważyła 300g i miała 22cm długości. Czuję rozkoszne rozpychanie, niekiedy kopniaki. Brzuch mam konkretny, może dlatego że ja niska jestem, w każdym razie obawiam się, że w 8 miesiącu będę musiała owijać się w duuuże prześcieradło
Chanela u mnie w szpitalu też nie ma ZZO. Nie ma nawet gazu, jest jedynie dolargan domięśniowo...gosia81, kami1, HANA, kasjja, Chanela, sebza lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
kami to jak już masz za sobą 21 dni, to pewnie już lada dzień zacznie się robić coraz lepiej
nie da się nigdzie zareklamować że zaciął się moduł płaczu? albo gdzieś samemu naprawić? oj zobaczymy czy mi tak będzie się chciało żartować jak moje maleństwo będzie już ze mną.
Ja nie mogę spać bo mała mi się rozpycha aż mnie żebra bolą. od 4 dni śpię po 3 godziny, potem staram się w ciągu dnia zrobić drzemkę żeby nie paść.Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 01:03
kami1, weronika86 lubią tę wiadomość
-