Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Odpowiedz

Prośba o pomoc w interpretacji wykresu

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    Bedzie dobrze :) jesli nie ten to nastepny akurat spokojniejszy bedzie :)

    a może się zdarzy, że matka natura akurat mnie zaskoczy i zatrybie w tym najmniej oczekiwanym momencie:)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 października 2013, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Judzia wrote:
    a może się zdarzy, że matka natura akurat mnie zaskoczy i zatrybie w tym najmniej oczekiwanym momencie:)
    Dokładnie :) trzeba myśleć pozytywnie - choc nie raz nie jest to napewno łatwe :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 29 października 2013, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1543474bdfb4c6558448ef0609d1cec9.png

    JAK W TEMACIE... PROSZĘ O INTERPRETACJE :)

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 30 października 2013, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wykres szaleje a okresu ani widu ani slychu. Chyba jutro zrobie kolejny test...

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2013, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja proszę o jakąś małą interpretację. Nowa jestem i się nie znam:D

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 30 października 2013, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarnula87 wrote:
    I ja proszę o jakąś małą interpretację. Nowa jestem i się nie znam:D
    Myślę że u Ciebie oragnizm się przygotowuje do Owulacji :)
    Jak długie masz cykle ??

    Czarnula87 lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2013, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam pcos i mam nieregularne mega. Ale ostatnio brałam przez około 6 miesięcy anty na regulację cykli, a potem dostałam luteinkę. I brałam ją w tamtym cyklu od 20dc przez 10 dni 2x1. Dostałam okres 20 października i czekam co dalej :]Tamten cykl miałam 30 dniowy. No i teraz też planuję wziąc własnie w 20dc żeby trzymać te 30dniowe cykle. Chyba dobrze kombinuję? :D. Poza tym nie wiem kiedy u mnie była owulacja w tamtym cyklu bo nigdy na to uwagi nie zwracałam, ani na objawy ani na nic.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 30 października 2013, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarnula87 wrote:
    Ja mam pcos i mam nieregularne mega. Ale ostatnio brałam przez około 6 miesięcy anty na regulację cykli, a potem dostałam luteinkę. I brałam ją w tamtym cyklu od 20dc przez 10 dni 2x1. Dostałam okres 20 października i czekam co dalej :]Tamten cykl miałam 30 dniowy. No i teraz też planuję wziąc własnie w 20dc żeby trzymać te 30dniowe cykle. Chyba dobrze kombinuję? :D. Poza tym nie wiem kiedy u mnie była owulacja w tamtym cyklu bo nigdy na to uwagi nie zwracałam, ani na objawy ani na nic.
    Też mam pcos :) witam w klubie ;)
    jesli masz około 30 dniowe to mozesz spodziewc sie owulki tak koło 14-16dc
    Ja mam cykle 27-33 dni :) wiec rozstrzał jest wiekszy :) wazne zebys luteine brala po owulce :) bo moze ona zahamowac owulacje jesli wezmiesz za wczesnie.
    Trzymam kciuki i bede zagladac do Ciebie jak bedziesz o cos chciala zapytac to wal smiało jesli bede umiała to odp :)
    Zycze miłego obserwowania siebie :) - choc nie raz to nie jest łatwe :D hehe

    Czarnula87 lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2013, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki śliczne :)wsparcie w pcos mam na swoim stałym forum poświęconemu własnie tej przypadłości (bardzo polecam).

    Sprawdzałam śluz - mokro jest, baaaardzo rozciągliwy, trochę przezroczysty a trochę taki mleczny. To chyba dobry objaw?
    Wg mnie szyjka wysoko, miekka i otwarta bądź średnio otwarta.

    A luteinę sama postanowiłam brać własnie koło 20dc w razie co;) żeby nie hamować ewentualnej owulacji :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 30 października 2013, 15:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarnula87 wrote:
    Dzięki śliczne :)wsparcie w pcos mam na swoim stałym forum poświęconemu własnie tej przypadłości (bardzo polecam).

    Sprawdzałam śluz - mokro jest, baaaardzo rozciągliwy, trochę przezroczysty a trochę taki mleczny. To chyba dobry objaw?
    Wg mnie szyjka wysoko, miekka i otwarta bądź średnio otwarta.

    A luteinę sama postanowiłam brać własnie koło 20dc w razie co;) żeby nie hamować ewentualnej owulacji :)
    Widze ze sluz mamy podobny :D
    skoro taki jest to mozliwe ze oranizm własnie przygotowuje sie do owu :) takze serduszek nigdy za duzo :) mozliwe ze bedziesz miec np wczesniej owulacje :) - a nie robisz moze testow owulacyjnych - nie raz sa pomocne :) ja wlasnie w tym cyklu zaluje ze mi sie skonczyly i nie kupilam..b przynajmneij bym wiedziala kiedy jest pik LH :)
    Wiem widzialam wlasnie sie zbieram zeby tam zajrzec do tego watku - :) choc wtedy to juz całkiem sie zatrace w owu :D

    Czarnula87 lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2013, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja forum mam poza ovu ;)

    Nie mam testów. Może w następnym cyklu kupię. Dopiero zaczynam całą "zabawę" w to wszystko :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 30 października 2013, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oki zmykam :) obiad trzeba zrobic :D hehe :)
    Zyczę powodzenia :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2013, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja musze synka na drzemkę połozyć ;)

    Również powodzenia zyczę :D

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 31 października 2013, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra zgupiałam...moja tempka wariuje ;/

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 31 października 2013, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktos ma pomysl co sie u mnie dzieje...?

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 listopada 2013, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chętnie bym wam pomogła, ale sama nie wiem co się u mnie dzieje :D jedyne co widzę, że tempka mi w górę troszkę idzie :) a to chyba dobrze :D

  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 1 listopada 2013, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka88 wrote:
    Ktos ma pomysl co sie u mnie dzieje...?

    Pewnie wkrótce przyjdzie @ :(

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • dodinka Autorytet
    Postów: 903 949

    Wysłany: 1 listopada 2013, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny podpowiecie dlaczego pojawił się u mnie 2 dniowy spadek temperatury czy coś jest nie tak czy to normalne ?????




    bfa42a11bb5069c9f65849c91ed65a3f.png

    3jvz3e5eovkng9e9.png

    qb3c3e5emn8zmtdy.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 1 listopada 2013, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anoolka wrote:
    Pewnie wkrótce przyjdzie @ :(

    Tez tak myslalam, ale po @ ani sladu, od stycznia mialam tylko jeden 30-dniowy cykl, zazwyczaj 26-27 dniowe. Poczekam do poniedzialku jak sie rozwinie sytuacja i zaczne sie zastanawiac co dalej.

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • Pola lola Koleżanka
    Postów: 62 9

    Wysłany: 1 listopada 2013, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny moze pomozecie mi zinerpretowac moj wykres? Nic z niego nie rozumiem.. mialam piekne objawy plodnosci, w tej chwili wydawac by sie moglo ze jestem juz w fazie lutealnej ale na moje oko temperatura jeszcze nie skoczyla.. dotychczas mialam ladne cykle, widzialam wzrost temperatury i nie mialam wiekszyxh problemow z interpretacja. W tym cyklu sie pogubilam.. myslalam ze to wina moze termometru uzywam zwyklego elektronicznego juz ktorys cykl z rzedu i nie zawodzil. Sama nie wiem. Moglybyscie zobaczyc moj cykl?

‹‹ 35 36 37 38 39 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ