Czerwiec 2015 =)
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja też nie mogę znaleźć sobie pozycji do spania bo wcześniej spałam na brzuchu. Teraz staram się na boku, ale jakoś mi niewygodnie. Już dawno mówiłam M, że Mikołaj mógłby przynieść mi banana do spania, ale w sumie później się rozmyśliłam, a teraz znów myślę że może byłby to niegłupi pomysł.
Katha81 lubi tę wiadomość
-
Kiedyś założyłam ten wątek
ale musiałam odciąć się od netu, bo zaczynałam strasznie panikować... Co chwilę czułam, że coś złego się wydarzy... Eh. Strach na szczęście ma wielkie oczy
Przytyłam juz z 6-7 kg. Jak na początek 21 tygodnia to dużo...
10 cm to dużokawał człowieczka
Polowkowe przede mną -
Emiliada, tak właśnie myślałam, że Ty chyba majowa
a brzusio super
Dziewczyny, a możeby tak stworzyć w punktach listę cech, na co zwracać uwagę przy doborze wózka? Szczególnie uwagi doświadczonych mam będą bezcenne. + Wasze konkretne typy. Ja jestem zielona, więc będę wdzięczna za Wasze przemyślenoa w tym temacie.
Tak przykładowo:
- koła piankowe, pompowane?
- wielofunkcyjny, ale 3 w 1 czy 2 w 1?
- jaki materiał? Itd.
Katha81 lubi tę wiadomość
Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
-
Allorene masz przeziernosc kolo 2 czy wyzsza? Dlaczego lekarz powiedzial ze bliska granicznej?
Ja dalej jestem fochnieta ze mam czekac kolejne 2 tyg do wyniku genetycznego... nie odpuszcze, bede tam dzwonic codziennie czy juz sa. Jutro mam gina na 13:00 ale chyba za duzo sie nie dowiem, bo mielismy tylko analizowac wyniki genetycznego -
nick nieaktualnyKurczę strasznie długo musicie czekać na wyniki testu. Ja z ciekawości na Wasze wpisy dzwoniłam popołudniu do tego gina u którego robiłam badanie i stwierdził, że wyniki tak naprawdę są po 2 góra 3 dobie. To nie jest trudne badanie, niczego nie trzeba chodować znaczy podobne czasowo do morfologii. Zalecał pytać czy ów gin ma swoje laboratorium bo ponoć to ma ogromne znaczenie w tempie.