X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Fioletowa strona mocy
Odpowiedz

Fioletowa strona mocy

Oceń ten wątek:
  • przedszkolanka:) Autorytet

Wysłany: 16 marca 2019, 10:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj leci,macie rację. Przyznaję,że szybko mi przeleciało ale to dobrze,za 2 tygodnie po genetycznych odetchne ;)

Monia spokojnie,wszystko jest na pewno dobrze ;)

Lami ja czuję córcie, ciekawa jestem czy na genetycznych lekarz sie skusi zerknac ;)

Alex gratuluje drugiego trymestru-teraz najlepsze przed Toba 😀

Lami a u Ciebie juź 16 tydz.leci :oo zaraz połówkowe beda!

Lami, kalcia64, Wik89, blair. lubią tę wiadomość

Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 16 marca 2019, 10:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lami to zależy od dnia 😂 są dni, że czuję, że w brzuszku mieszka dziewczynka, a są dni, że jestem pewna, że to chłopiec 😁

We wtorek i czwartek mam prenatalne to mam nadzieję, że któryś z lekarzy coś tam dojrzy :) najgorzej, jak jeden powie, że dziewczyna a drugi, że chłopiec 😂

Dzisiaj w ogóle miałam koszmar, że poszłam na to usg genetyczne i nie działał aparat usg i czekałam kilka godzin na korytarzu aż się naprawi i uruchomi. Jednak już się stresuję wtorkiem :P

Lami, kark lubią tę wiadomość

• reset Autorytet

Wysłany: 16 marca 2019, 10:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona- rozumiem chęć planu, choć ja bym poczekała z kwietniową listą działań na wyniki M. i wynik HSG.
    Akurat w Twoim przypadku - jak masz donoszoną jedną ciążę - możesz mieć mutacje w wersji łagodnej, więc najwyżej zacznij od poziomu homocysteiny. Jak będzie za wysoki to od razu metyle.

Nona lubi tę wiadomość

relgmg7ymfbmxgyl.png

* 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272 <3