Fioletowa strona mocy
-
WIADOMOŚĆ
-
Oj leci,macie rację. Przyznaję,że szybko mi przeleciało ale to dobrze,za 2 tygodnie po genetycznych odetchne
Monia spokojnie,wszystko jest na pewno dobrze
Lami ja czuję córcie, ciekawa jestem czy na genetycznych lekarz sie skusi zerknac
Alex gratuluje drugiego trymestru-teraz najlepsze przed Toba 😀
Lami a u Ciebie juź 16 tydz.leci :oo zaraz połówkowe beda!Lami, kalcia64, Wik89, blair. lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyLami to zależy od dnia 😂 są dni, że czuję, że w brzuszku mieszka dziewczynka, a są dni, że jestem pewna, że to chłopiec 😁
We wtorek i czwartek mam prenatalne to mam nadzieję, że któryś z lekarzy coś tam dojrzynajgorzej, jak jeden powie, że dziewczyna a drugi, że chłopiec 😂
Dzisiaj w ogóle miałam koszmar, że poszłam na to usg genetyczne i nie działał aparat usg i czekałam kilka godzin na korytarzu aż się naprawi i uruchomi. Jednak już się stresuję wtorkiemLami, kark lubią tę wiadomość
-
Nona- rozumiem chęć planu, choć ja bym poczekała z kwietniową listą działań na wyniki M. i wynik HSG.
Akurat w Twoim przypadku - jak masz donoszoną jedną ciążę - możesz mieć mutacje w wersji łagodnej, więc najwyżej zacznij od poziomu homocysteiny. Jak będzie za wysoki to od razu metyle.Nona lubi tę wiadomość
* 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272
* listopad - po laparoskopii: endometrioza - usunięte zrosty na jajniku, udrożniony jajowód, wyczyszczona macica, usunięte zrosty na jelitach. Działamy!
* HBA 72% i 3% morfologii przy ogólnych b.dobrych wynikach nie mają klinicznego znaczenia!
* PCOS, dodatnie ANA i ASA, ujemne AOA i APS, Euthyrox, Metformina, Bromergon, mutacje MTHFR i PAI1 - hetero. -
przedszkolanka:) wrote:Oj leci,macie rację. Przyznaję,że szybko mi przeleciało ale to dobrze,za 2 tygodnie po genetycznych odetchne
Monia spokojnie,wszystko jest na pewno dobrze