Fioletowa strona mocy
-
WIADOMOŚĆ
-
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/96bcc2fe3165.png
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/791bf166ff80.png
Co myslicie o koszu Mojżesza, jest wart swojej ceny?
-
Sloneczko, jak juz bedziesz na silach, to wroc do Nas koniecznie... Wiesz, ze bardzo mocno trzymam za Ciebie kciuki :* Wierze, ze to bedzie dla Ciebie szczesliwy cykl.
Meggs - czuje sie w 100% przedokresowo i naprawde juz sie nie łudzę. Jesli jutro pojawia sie plamienia, to tylko sie upewnie, bo zazwyczaj dostaje ich 11dpo. Nawet wykres juz zjechal w dol... Zawsze na tym etapie mialam 36,80 - 36,90, a teraz 36,63 -_-
Martwi mnie ten dziwny bol jajnika przy zmianie pozycji, mam nadzieje, ze to nie torbiel.
-
nick nieaktualnyAni0nka, jak za kosz mojżesza to sporo, bo krótko się go używa
Ja planuję kupić dostawkę chicco next to me, cena podobna, ale można do pół roku dziecka używać i łatwo się zabiera na jakieś wyjazdy itp., bo bez problemu się składa
A potem można odsprzedać za całkiem sporą sumkę.Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 maja 2019, 08:44
-
nick nieaktualnyTylko nie wiem do kogo. Mój brat jest prawnikiem, twierdzi, że jeżeli chcemy zwrot sprzętu to tylko producent, bo sklep zawsze w naprawy się bawi, dla nich to za duża strata wymiana na nowe czy zwrot pieniędzy może być.
W Candy pierwszy tydzień nikt wogólę nie chciał przyjąć sprawy, bo niby nowy sprzęt i niemożliwe, że coś jest nie tak. Nie dopuszczają możliwości, że to może być błąd fabryczny.
Jak już przyjęli sprawę, dali nr itd to czekamy na serwisanata/rzeczoznawcę już za chwilę 2tyg, mimo ponaglenia na nagrywanej infolinii Candy itd.
Jak jeszcze przed oględzinami takie mają podejście to co dopiero potem.
A wiem jak jest z gwarancjami w dużych firmach, kiedyś zlew stalowy Franke po roku reklamowałam (15 lat gwarancji! Śmiech na sali 👿!). Wina konsumenta niby, a na dowidzenia usłyszałam od pana, że nie zawsze to co drogie jest dobre i, żebym więcej produktów Franke nie kupowała 😳😒 -
Kark, piszesz mailowo pismo. Nie zwykłego maila. Umieszczasz formułę, że:
"Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca musi bowiem się ustosunkować do żądania kupującego w ciągu właśnie 14 dni. W sytuacji, gdy termin ten zostanie przez niego przeoczony, wtedy też taka reklamacja zostaje uznana, co również wynika z treści tego przepisu."
Dopisuje aż - w związku tym przepisem minął Państwa firmie termin rozpatrzenia reklamacji. Proszę o pilny kontakt, ponieważ jak wynika z ww. przepisu reklamacja została uznana, a Państwo jako sprzedawcy nie wywiązują się z praw, jakie posiadam jako konsument. Proszę natychmiast ustosunkować się do niniejszego pisma, inaczej całą korespondencja zostaje przesłana jako skarga do Federacji Parę Konsumenta. Z powazaniem, ....
I niżej opisz historię kontaktu z nimi, tak jak to opisalas nam, dokładnie z datami.Szczęśliwa siódemka ❤️
V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
-
nick nieaktualnySunshine, szwagier ma suszarkę Candy już 5ty rok, chwali bardzo.
Poza tym u nas chodzi o gabaryty - tylko Candy i Hoover chyba (czyli też wykupione przez Candy) produkuje płytkie. Cała reszta producentów robi 60cm, a nam się taka by nie otwarła. Ta ma 46cm. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Kark, wydaje mi się, że jeśli sklep od początku nie skierował Cię do producenta, to sklep powinien się tym zająć. Np. kiedyś reklamowałam płytę indukcyjna kupiona w Ikei, ale pan od razu skierował mnie do Whirlpool, bo to producent, więc w takiej sytuacji nie miałabym pretensji do Ikei, że czegoś nie załatwili, bo od razu mnie odesłali i zgłoszenia nie przyjmowali. Więc zależy kto przyjmował to zgłoszenie z paragonem i w ogóle. I nie daj sobie np przez sklep teraz wmówić, że masz załatwiać z candy, jeśli oni podjęli się na początku działań reklamacyjnych, bo w takiej sytuacji muszą to dokończyć.Szczęśliwa siódemka ❤️
V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
-
Kark kochana napiszę Ci priv, przepisy konsumenckie to moja praca
Lami ustawa, którą podałaś jest nieaktualna od ponad 4 lat, teraz stosuje się przepisy rękojmi kodeksu cywilnego. Poza za tym to reklamacja z gwarancji producenta a nie ustawowej odpowiedzialność sprzedawcy, ma to znaczną różnicę dla dochodzenia roszczeń przez klienta. To tak ogólnie tylko, żeby nie mieszaćMagda - mbc lubi tę wiadomość
-
Kiedyś rodzice kupili w jakimś sklepiku piekarnik po taniości. Paragon, wszytko było. Piekarnik się popsuł, dzwonią do pana a pan umywa rączki i mówi, że firma np polar (bo nie pamiętam jaka firma to byla) nie istnieje i niestety mamy się pocałować w nos. Oni oczywiście by odpuścili, ja wysmarowałam pismo, że w tej sytuacji obowiązuje rękojmia i wali m je to, ma na swój koszt przesłać serwisanta. Oczywiście kilka przepisów z ich treścią, żeby nie myślał, że się później wykręci. Bardzo kombinował, z 14 dni na odpowiedź chciał sobie zrobić 14 roboczych, ja oczywiście nie popuszczałam. Skończyło się tak, że kazał nam wziąć serwisanta i wysłać fakturę. Naprawa kosztowała prawie tyle co piekarnik, ale wszytko musiał oddać. Tylko się nie popuszcza. To nie są buty z deichmanna za 40 zł, które jak się rozkleją (choć mogłabym reklamować), to wyrzucam, bo szkoda zachodu.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 maja 2019, 09:12
Beti82 lubi tę wiadomość
Szczęśliwa siódemka ❤️
V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
-
Madziorek - ja naprawde mam tak mega silny pms i bol brzucha przed okresem, ze nie uwierze w cuda
Przed chwila nafaszerowalam sie apapem i nospa max, bo nie dalabym rady robic dzis zdjec. Test robilam wczoraj i bylo bialo, powtorze jeszcze jutro, jesli nie wyprzedza mnie plamienia.
Naprawde wole sie nawet nastawic na ten okres niz czekac na dwie kreski, a pozniej przechodzic zalamanie, ze znowu nie wyszlo. Gdybym nie czula, ze sie zbliza, to na pewno byloby inaczej -
Pestka, wbiłam pierwszą stronę, nie sprawdziłam dat i skopiowałam. Ale w każdym razie tak powinno to wyglądać - poszukać odpowiedniego przepisuu, żeby nie myśleli, że wmówią co chcą.
Kark, tu pewnie będą aktualne przepisy:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 maja 2019, 09:10
Szczęśliwa siódemka ❤️
V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
-
Lami wrote:Jakie Wy wszystkie zgrabne, jędrne i w ogóle! Ja to się nie pokazuje, bo u mnie to jest grubo, że tak powiem 😂 W autobusie to chyba do końca ciąży nikt mi nie ustąpi miejsca, obawiając się, że urazi mnie tym, że pomyślał, że jestem w ciąży, a to przecie po prostu mój brzuch 😁
Mi właśnie przybrało się 4 kg, chociaż cały czas się pilnowałam i nie tyłam, to teraz straciłam kontrolę i nawet nie wiem, kiedy to się stało. Nie jest dobrze, bo ledwo przekroczyłam połowę, a z tak dużym nadmiarem mnie w ogóle powinnam stać w miejscu.Beti82, tęczova, sunshine03, Pestkaa, Arashe lubią tę wiadomość
💙11.06.2019
💙 05.08.2021 -
kark zakamuflowany na maksa wrote:Dziewczyny, muszę się wam wyżalić...
12.04 kupiliśmy suszarkę do ubrań.
13.04 nam ją przywieźli do domu, zapłaciliśmy 2300 😒
14.04 pierwsze suszenie i walenie głośne, w całym domu (ba, nawet garażu!) słychać. Dźwięk jak mojej pralki jak za dużo kg wrzucę i jakaś przepona czy łożysko wali te 2h cyklu.
16.04 drugie suszenie z dokładnym zważeniem ciuchów (mimo, że ma zabezpieczenie wagowe) i innym cyklem. 2.5h ten sam efekt.
17.04 zgłosiliśmy to w sklepie, gdzie kupiliśmy. Gość kazał wysłać zdjęcie paragonu i tak też zrobiliśmy.
19.04 pojechaliśmy na Wielkanoc i gość pisze, żeby jeszcze dosłać zdjęcie nr na drzwiach suszarki, bo bez tego on z serwisem nie pogada. My mu powiedzieliśmy, że jesteśmy na świętach i po możemy mu przesłać.
We wtorek po świętach tj. 23.04 wysłaliśmy mu zdjęcie.
Do tej pory czekamy na serwis Candy 👿 Mimo ponaglenia telefonicznego w pon nadal nikogo nie było.
W niedzielę mija miesiąc od wystawienia paragonu i boję się, że już nic nie zrobimy. Suszarka nie ma nawet miesiąca, a pewnie jakby łaskawie serwis przyjechał to wezmą sprzęt do naprawy. Ryczeć mi się chce, bo jakby to był czajnik za 100zl to bym pierdyknęła w kąt i kupiła nowy, a tak czekamy, walczymy i chyba przegramy 😢
Kark, odezwij się do mnie na priv, pomogę Ci.
💙11.06.2019
💙 05.08.2021