Gang 18+ :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKonwalia współczuję i domyślam się jak boli....ja siedzę na podusi poporodowej i zastanawiam się ILE JESZCZE!!!!!!!!!!!!
koniec PECHA ogłaszam, koniec bóli, gorączek, rwących palców, bolącego krocza, skurczy przedwczesnych, mdłości, wymiotów itp.
jejku ktoś umie taki taniec szamański coby odegnał te wszystkie bolączki???
Krokodylica, Nieukowa lubią tę wiadomość
-
MALENQ - ale czego one nie dopiora? Bo ze marchewki i buraczkow to rozumiem ale to na poczatku chyba im nie grozi. A jak odplamiacz to jaki?
GREDKA - no bo my dostaniemy za tydzien wielkie auto rzeczy dla dzieci po kolezance. Mowi ze ma wszystko poza kosmetykami, bedzie lozeczko, dostawka, ubranka, wanienka, zabawki pewnie, no nie wiem co tam jeszcze. Jak bedzie czegos brakowalo to dokupie wlasnie, ale tak to mi kasy szkody
Krokodylica, Malenq, zgredka lubią tę wiadomość
-
Ja jestem zielona w kwesti wózkow - poradzcie wasze typy ?
a jesli chodzi o lozeczka to upierac sie nad tymi co maja wszedzie szczeble? czy moga byc takie z pełnymi sciankami po bokach to robi jakas wielka roznice?
no i co z tym czy ma miec je wyjmowane z jednej strony calkowicie czy nie i co to ma do funkcjonalnosci ... -
LAra o jakim spojeniu mowisz? o.0
Niestety mam tego pecha , ze u mnie wszyscy sa zaciazeni na 2015 rok wiec dupa blada wozkow nie dostane .
Ale zeby dostac dobry i to tz na takie warunki jakie panuja tutaj to dopiero sztuka ;P na te gory i doliny to przydal by mi sie z turbodopalaczem. Są takie ?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2015, 19:53
-
nick nieaktualnyKochanie wyjmowane szczebelki z jednej strony muszą być, coby dzieć jak zechce już wychodzić, żeby mógł to zrobić bezpiecznie...
chyba że chcesz łóżeczko - dostawkę, czyli jeden cały bok zdejmowany, wtedy przysuwasz łóżeczko do łóżka i dzieć nie musi spać z Wami, a masz maleństwo na wyciągnięcie ręki...