Grudniowe mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnySwoją drogą mi zawsze w szpitalu ( miałam 3 operacje na rękę ) robili badanie HCV przed operacją.
Zresztą mi ginekolog powiedziała, że teraz HIV i HCV są już obowiązkowe - nie wiem może to od szpitala zależy.Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2015, 12:01
-
no i znów co kraj to obyczaj
ja się zastanawiała, bo lekarz dał mi te 2 do rozważenia. więc rozważam
ale chyba mimo wszystko zrobię.to w końcu i tak raz wydana kasa i zaliczony punkt kontrolny :)prywatnie wydam ok 140-150 zł za cały komplet badań
-
Witajcie dziewczyny, mam na imię Marta i jestem studentką V roku psychologii. Zwracam się do Was z ogromną prośbą o pomoc. Prowadzę badania do pracy magisterskiej na temat funkcjonowania związku małżeńskiego oraz kontaktu kobiet z ich poczętymi dziećmi. Będę bardzo wdzięczna za poświęcony mi czas i pomoc. Podaję linka do ankiety: http://www.survio.com/survey/d/D0H9J4O5E2Q6U2V9G
Jeśli któraś z Was chciałaby poznać ogólne wyniki badań to proszę o wiadomość na adres [email protected]
Bardzo serdecznie Wam gratuluję i życzę pięknych beztroskich chwil ciąży oraz szczęśliwego rozwiązania. Wszystkiego dobrego dla Was i Waszych pociech! Dziękuję za pomoc
studentkamgr -
nick nieaktualnyHashija wrote:no i znów co kraj to obyczaj
ja się zastanawiała, bo lekarz dał mi te 2 do rozważenia. więc rozważam
ale chyba mimo wszystko zrobię.to w końcu i tak raz wydana kasa i zaliczony punkt kontrolny :)prywatnie wydam ok 140-150 zł za cały komplet badań
Ja za swoje zapłaciłam 340 . -
ja w poprzedniej tez robilam oba te badania. nie zastanawialam sie czy jest ryzyko bym byla razozona czy nie. Wole zrobić i mieć pewność. U dentysty sie mozna zarazić wiec jak dla mnie te badania powinny byc obowiazkowe
kwiatakacji lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-