Grudniowe mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja jutro mam pierwszą wizytę u lekarza i przeżywam. Ostatnio miałam bardzo realistyczny sen, w którym się na nią spóźniłam. A dzisiaj z kolei śniło mi się, że krwawiłam. Mam z tym paranoję, bo przy każdej wizycie w wc studiuję stan wkładki
23.03. - 13 dpo - 108 (3 tc 5 dzień), 25.03. - 15 dpo - 316 (4 tc), 01.04. - 22 dpo - 3541 (5tc)
14.04. -- 6t6d
-
dzien dobry ja jutro pojde porobic wszystkie wyniki troche sie nartwie bo musza byc robione na czczo a jak nie zjem czegos z rana to jest mi strasznie nie dobrze i slabo do tego jak widze igle to mdleje o jezu zawsze potwornie balam sie pobierania kri do lekarza mam na piatek bede juz w 7 tygodniu i 1 dniu teraz juz raczej na pewno bedzie widac serdyszko
cykl pp.Udalo sie Zosia
wkoncu z nami16.04.2016
-
muamua wrote:Ja jutro mam pierwszą wizytę u lekarza i przeżywam. Ostatnio miałam bardzo realistyczny sen, w którym się na nią spóźniłam. A dzisiaj z kolei śniło mi się, że krwawiłam. Mam z tym paranoję, bo przy każdej wizycie w wc studiuję stan wkładki
Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2015, 07:24
cykl pp.Udalo sie Zosia
wkoncu z nami16.04.2016
-
nick nieaktualny
-
Poz!omka. wrote:Dzis moj wielki dzien, mam nadzieje ze nie wroce ze smutna wiescia
Strasznie sie boje
!!
Daj znać po wizycie i koniecznie pochwal się pierwszym zdjęciemja wizytę mam w piątek i nie mogę się już jej doczekać. To będzie 7tydz i 1 dzień
Poz!omka. lubi tę wiadomość
-
Oj tak, tez tak czasami mam ze mam obawy czy tam cos jest
Ja sie panicznie boje tej wizyty, bo tyle sie naczytalam o tych nie bijacych serduszkach i wgl.. Bylam juz na usg ale w 5 tc, i tylko byl malutki pęcherzyk widoczny, doslownie kropka, nawet nie wiem czy w nim pojawił sie zarodek
Dobrze ze to juz dzis, bo bede wiedziala na czym stoje
Alicja.
''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...''
-
nick nieaktualnyCześć dziewczyny, witam się z wami nieśmiało