Grudzień 2020
-
WIADOMOŚĆ
-
Edyciak mam tak samo. Brzuszek niżej i wieczorem brzuch twardy jak skala ale nie mam skurczy. A nie mogę się już doczekać i najchętniej już bym poszla rodzic
Emigrantka lubi tę wiadomość
[link=https://www.suwaczki.com/][/link]
Przestań bać się tego, co może pójść źle.
Skup się na tym, co może pójść dobrze.
Amh 0.42 -2019
Amh 0.84- 2018
Jeden drozny jajowod
06.2018 ivf 2/5 😕😕
12.2018 ciąża- 7 tyg.- poronienie
06.2019 icsi- 0 zaplodnionych
Od 07.2019 - Novum
Tsh 1.8, podwyższona prolaktyna, torbiele
Od 12.2019- antykoncepcja
02.2020-punkcja torbieli 😟
04.2020
31dc- beta hCG 251
33 dc.-635
04.05. 6+1 ❤💍
Bądź silny maluszku 🙏 walcz...
20.07-185gram 💗
23tc- 448 g
26tc-710g
30tc-1240g
33tc-1500g
35tc- 2240g -
Ja kupiłam. Póki co leży w szafie. Nie mam doświadczenia wiec nie wiem czy się przyda ale dla własnego spokoju kupiłam bo raczej należę do ludzi przewrażliwionych. Opinie są różne co do monitora ale ja znam dziewczynę, którą spotkało takie nieszczęście i wole dmuchać na zimne
Amh 0.42 -2019
Amh 0.84- 2018
Jeden drozny jajowod
06.2018 ivf 2/5 😕😕
Od 07.2019 - Novum
04.2020
31dc- beta hCG 251
33 dc.-635
04.05. 6+1 ❤💍
20.07-185gram 💗
23tc- 448 g
26tc-710g
30tc-1240g
33tc-1500g
35tc- 2240g -
Urodziłam wczoraj przed 7.00. 😉
Koło północy odeszły mi wody, zajechałam do szpitala z rozwarciem, które miałam już jakiś czas - 1,5 cm. Decyzja o indukcji rano oksytocyną, ale zaczęło się wkrótce samo. 😊
Poród był fantastyczny ❤
Oluś dostał 10 pkt, waga 3220 g, 55 cm 💞Emigrantka, Chcę być mamą, Magdoczka, kingus0x, juudi, Majorka, mon!ta^, Kinaa lubią tę wiadomość
-
Edyciak, gratulacje! Witamy Olka na świecie
My wyszliśmy ze szpitala w piątek, Lesio odpowiednio przybrał na wadze i nareszcie jesteśmy w domu Synek ma już tydzień. W dzień anioł, w nocy bestia, ale powoli się do tego przyzwyczajamy..
edyciak., Emigrantka, Kinaa lubią tę wiadomość
07.04.2020 - Ⅱ
💙 14.12.2020 💙 -