Kwietniowe Mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja mam w planach kupić typowe łóżeczko do pokoju maluszka, a do naszej sypialni kołyskę lub kosz mojżesza na kółkach, żebym w nocy maluszka miała tuż przy łóżku, a w dzień żeby móc go czasami przewieźć do salonu
MaGo lubi tę wiadomość
-
darika wrote:U mnie to już raczej wszyscy wiedzą i nie kryje się z tym. Owszem, na początku byliśmy dość ostrożni komu mówić, ale teraz już nie kryjemy się w ogóle - jak coś ma się stac to stanie się czy komuś powiem czy nie. Poza tym jakoś w tej ciąży myślę mega pozytywnie i wierzę, że wszystko będzie dobrze
.
Co do wyprawki to myślę że po nowym roku zacznę kupować. Mamy juz upatrzony wózek no ale to jeszcze trochę...
Dziękuje za ciepłe przyjęcie
Co do płci to jestem w szoku, że dwóch lekarzy było jej pewnych już w 12 tc. Szczerze mówiąc nie zdziwię się jak z mojej Liliany "zrobi się" Jeremidarika lubi tę wiadomość
Mlr 0%, trzy szczepienia i wynik nadal 0%, doszczepianie pullowanymi - wynik 34,9!
Dodatnie MTHFR w układzie heterozygotycznym mutacji A1298C.
Dwa Aniołki - kwiecień 2015, październik 2015 -
Hej Dziewczyny
Mam do was takie glupie pytanie.
Jak jestescie u ginka i juz sie rozbierzecie do badania,to...
na samolot wskakujecie w skarpetkach?butach? czy boso??
Wiem ze to glupie ale we wtorek mam wizyte no i oczywiscie juz spac nie moge mysle tylko o tym i mega stres!
I tak mi sie przypomnialo ze ostatnio tak jakos smiesznie sie czulam taka rozkraczona tylko w butach...
-
Zależy w co jestem ubrana, przedostatnim razem byłam w sukience, więc jak zdjęłam rajstopy to weszłam w butach - akurat na nogach miałam lekkie baletki. Ostatnio byłam w spodniach i dłuższym sweterku to usiadłam w skarpetkach
-
Dominika32 wrote:Hej Dziewczyny
Mam do was takie glupie pytanie.
Jak jestescie u ginka i juz sie rozbierzecie do badania,to...
na samolot wskakujecie w skarpetkach?butach? czy boso??
Wiem ze to glupie ale we wtorek mam wizyte no i oczywiscie juz spac nie moge mysle tylko o tym i mega stres!