Kwietniowe Szczęścia 2016 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
ooo witam nowe Mamusie
i wczoraj jakie ładne zdjęcia maluszków się pojawiły! coraz bardziej nie mogę się doczekać środy aż znowu mojego szkraba zobaczę
widzę że temat ciuszkowych zakupów jest teraz na fali - fajne te Wasze łowy z HM. ja jeszcze tam nie byłam ani razu mierzyć. póki co kupiłam jedne zwykłe jeansowe rurki w Kappahlu ale takie z gumką w pasie. jak na razie nie ciśnie, ma jeszcze trochę zapasu więc pewnie pochodzę ile się da.
ciekawi mnie właśnie, czy te spodnie ciążowe, np. z HM byłyby w stanie posłużyć do końca ciąży..? czy to raczej jest tak, że trzeba zaplanować sobie, że np. za 2 miesiące nowa para
musze też kupić kurtkę, i ta samo zastanawiam się czy w jednej oblecę.
u mnie dziś popołudnie w kuchni, właśnie się dusi Strogonof a ja sobie siedzę i nadrabiam internetowe zaległościMąż oczywiście zażywa sobotniej dawki sportu w postaci Fify na PS
eh ci mężczyźni
Julia
-
Dobson, na pocieszenie powiem Ci,że ja studiuję 2 kierunki - dziennie i zaocznie, do tego zamiast o zajęciach myślę ciągle o mojej małej i aż martwię się czy pozaliczam wszystko w terminie,z czym wcześniej nigdy nie miałam problemu
Ale o dziwo powiem Wam,że z zajęć wynoszę więcej niż przed ciążą. Mankamentem jest to,że nauczona jestem uczyć się wieczorami i po nocach a teraz? 22:00 ,a ja już padnięta w łóżku,aż boję się myśleć o sesji!
Swoją drogą stawiam na to,że jestem tutaj najmłodszą kwietniówką❤ Mikołaj 1.02.19 ❤
❤ Hanna - 11.04.16 ❤
-
U mnie prawie posprzątane, w kominku się pali więc przyjemnie
I ta kolejna wzmianka o pizzy przeważyła szalę i już wiem czym się będę dziś obżerać do jakiegoś dennego filmu z TVN'u
Głupie pytanie może ale czy Wy też macie jakąś większą ochotę na nabiał? Znaczy w szczególności mleko w każdej postaci (kakao raz dziennie musi być xD), biały ser, serek wiejski i takie tam? Bo ja mam wrażenie że z Biedronki mogłabym całą lodówkę tego wynieść... Może kosteczki rosną i tyle wapnia trzeba? -