Kwietniowe Szczęścia 2016 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Mój tak samo gada on się nie wtrąca bo i tak zawsze kupie to co chcę...z rzeczami dla malucha też tak będzie i podejrzewam, że zakupy będę robić z mamą bo on w ogóle niedyspozycyjny jest
ale z drugiej str jakby miał mi urządzać pokoik dziecięcy to chyba doszłoby do jakiejś awantury
wiec lepiej jak da kasę a ja zrealizuję swoją wizję
Rotenkopf, ilonia1984 lubią tę wiadomość
-
pati85 wrote:Witam was, wlasnie trafilam do szpitala. Odeszly mi wody plodowe. Dzidzius jeszcze zyje ale szanse na pomyslne rozwiazanie sa bardzo male. Apeluje do Was.uwazajcie na wszelkie infekcje. Mi prawdopodobnie od kataru i infekcji sie to stalo
-
nick nieaktualny
-
Pati, walcz! Nie poddawajcie się! Rany, musi być dobrze...
Rotenkopf, jak byłam oglądać pierdoly w sklepie to mi Pani odradzila gryke. Jak materac się zawilgoci i się go przypadkowo dobrze nie osuszy, to się legna robale. Chyba, że jest pokryty warstwa pianki albo jakaś nieprzemakalna costam (nie znam się).
-
nick nieaktualnyHej! Pati o mój Boże! Przykro mi bardzo!
ale jakiej infekcji? Od kataru to niemożliwe! W pierwszej ciąży miałam katar i zapalenie krtani i angine teraz antybiotyk brałam... Teraz kaszel mnie męczy... Coś innego musiało mieć wpływ! Przykro mi jeszcze raz
-
pati85 wrote:Witam was, wlasnie trafilam do szpitala. Odeszly mi wody plodowe. Dzidzius jeszcze zyje ale szanse na pomyslne rozwiazanie sa bardzo male. Apeluje do Was.uwazajcie na wszelkie infekcje. Mi prawdopodobnie od kataru i infekcji sie to stalo
Brak słów... Tak mi przykro
Mi ciągle z tyłu głowy kołacze się myśl, że do samego końca nie jesteśmy bezpieczne.Aniołek (*) 12.03.2013
Lilianna ur. 09.08.20143700 g, 56 cm
Pola ur. 24.04.20163650 g, 55 cm
-
Dzien dobry!
Pati jaka straszna wiadomosc...trzymaj sie Kochana!!!!moze nie jest tak zle! Czasami lekarze tez sie myla..jestesmy z Toba!
Iwonka spelnienia marzen!!